آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

نکاتی ضروری برای خرید از آمازون در Black Friday(بلک فرایدی)

بلک فرایدی آمازون

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

همانطور که در مقاله “5 فروشگاه برتر در Black Friday 2016 ” خواندید درصدر رقابت های حراجی های بلک فرایدی نام آمازون خوش می درخشد . پیدا کردن بهترین  معاملات در Black Friday (بلک فرایدی)  آمازون نیاز به اندکی تامل در این زمینه دارد. در اینجا اطلاعاتی که شما برای آماده شدن برای این روز بزرگ احتیاج دارید، در اختیارتان قرار می دهیم.

 

اپلیکیشن آمازون را دانلود کنید

این اپلیکیشن تنها برای بلک فرایدی آمازون طراحی نشده است و برای پیگیری معاملات آینده، برای شما بسیار سودمند خواهد بود.

 یک جفت چشم عقاب بر روی سایت آمازون

حتی یک لحظه هم چشم از سایت آمازون برندارید زیرا که آمازون ساعت مشخصی را برای گذاشتن پیشنهادات شگفت انگیزش مشخص نکرده است .  هر لحظه ممکن است که معمالات جدید بلک فرایدی بر روی سایت گذاشته شوند. حتی ممکن است در این لحظه که شما در حال خواندن این مقاله هستید ، یک پیشنهاد ویژه بر روی صفحه بلک فرایدی سایت آمازون گذاشته شده باشد .

کاربران ویژه آمازون امکان خرید برخی از معاملات را سی دقیقه قبل از شروع فروش همگانی را دارند

البته باید به یاد داشته باشید که  الزاما” دسترسی سریع ، رسیدن به بهترین محصول با بهترین قیمت نیست.

به خاطر داشته باشید که در این روز هزینه حمل و نقل رایگان نیست !

اعضای عادی برای برخورداری از حمل و نقل رایگان در آمازون باید حداقل 49 دلار خرید داشته باشند ، اگر عضو ویژه نیستید مراقب باشید مجذوب تخفیف های آنچنانی نشوید ! قبل از آن حتما هزینه حمل و نقل را چک کنید .

حواستان به آگهی تخفیفات سایت آمازون باشد

سال گذشته در تاریخ 18 نوامبر یعنی تنها دو روز قبل از شروع تخفیفات در تاریخ 20 نوامبر، آمازون آگهی خود را منتشر کرد که زمان آن یک هفته قبل از آغاز هفته شکر گذاری بود . اگر سایت آمازون نسبت به این تاریخ سختگیرانه عمل کند پیش بینی می شود که امسال در تاریخ 16 نوامبر این آگهی ها منتشر شوند .

از طریق نگاه به تخفیفات آتی سایت ، برای خودتان لیستی تهیه کنید و برای آن روز از Reminder استفاده کنید

 

بدون برنامه به استقبال Black Friday (بلک فرایدی) نروید ، از قبل لیست خریدتان را مشخص و بودجه خود را تعیین کنید . به یاد داشته باشید که در خریدهای روز Black Friday  سرعت حرف اول را می زند. گروه لک لک آماده ارئه بهترین  خدمات در این روز به شما همراهان می باشد . با انجام خرید در روز بلک فرایدی در قرعه کشی لک لک ویژه بلک فرایدی شرکت کنید . 

[تعداد: 4    میانگین: 3.8/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر