آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

5 فروشگاه برتر در Black Friday 2016

بلک فرایدی

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

همه ما می دانیم که روز Black Friday ، به دلیل نرخ خرید و فروش بالا  یک روز استثنایی در دنیا به حساب می آید . چرا این روز را Black Friday نامیده اند و تاریخچه ی آن چیست ، در مقاله ” Black Friday یا جمعه سیاه “مفصل توضیح داده شده است . اما اینکه کدام فروشگاه ها برای خرید در این روز مناسب تر است، سوالی است که در این مقاله به آن پاسخ داده ایم .

با بررسی نرخ کالاهای فروخته شده و میزان تخفیف فروشگاه های مختلف در Black Friday سال گذشته ، مشاهده کردیم که بعضی از این فروشگاه ها تخفیف های خود را از یک هفته قبل شروع کرده اند تا به نحوی از رقبای خود در این زمینه پیشی بگیرند ، به همین دلیل منتقدین در این زمینه ، با نگاه به فروش سایت ها از 22 تا 29 نوامبر سال گذشته ، 5 فروشگاه برتر را که بهترین فروش ها و تخفیف ها را داشته اند را انتخاب کرده اند . البته بلک فرایدی تنها به این 5 فروشگاه خلاصه نمی شود و امروزه اکثر فروشگاه ها در این روز تخفیف قابل توجهی به کالاهای خود می دهند .

این فروشگاه ها در سال گذشته محبوب ترین محصولات خود را با بهترین تخفیف عرضه کردند ، پس می توان انتظار داشت که موفقیت خود را دوباره تکرار و Black Friday امسال را قوی تر از سال گذشته برگزار کنند .

 

Amazon ( آمازون )

انتخاب 174 منتقد

بلک فرایدی آمازون

بهترین انتخاب برای  افرادی که به دنبال هرچیز از نوع ارزانش هستند .

در سال های اخیر بسیاری از فروشگاه ها سعی کردند تا آمازون را از صدر جدول فروش Black Friday پایین بکشند ، اما برای 6 سال متوالی آمازون به طور قابل توجهی نظر منتقدین را به خود جلب کرده است و توانسته نظر 25 درصد از تعداد کل منتقدین در طول هفته Black Friday  را به خود اختصاص دهد .
در سال گذشته آمازون توانسته در Black Friday بیش از 30 هزار  معامله را انجام دهد و شما می توانید با مراجعه  به صفحه بلک فرایدی آمازون نگاهی اجمالی به تخفیفات آمازون که به مدت محدود قابل دسترسی هستند بیاندازید .
محبوبترین تخفیف ها در بلک فرایدی 2015 آمازون مجموعه ای از فیلم های HD رایگان بود که از طریق سرویس ویدئو مسنجر ارائه می شد که انتظار می رود، این اتفاق یک بار دیگر امسال رخ دهد . همچنین تخفیف های 75 درصدی لباس های زمستانی برند های محبوب تواست سهم عمده ای در این حراجی سیاه داشته باشد  .

 اگر انتخاب شما در Black Friday 2016 وب سایت آمازون است ، مقاله ” چند نکته ضروری برای خرید از آمازون در Black Friday ” را که به زودی در بلاگ لک لک قرار می گیرد ،حتما مطالعه کنید .

 

Target( تارگت )

انتخاب 117 منتقد

بلک فرایدی تارگت
اگرچه فروشگاه تارگت در این سال ها جایگاه پنجم را در رتبه بندی فروشگاهی به خود اختصاص داده بود ، به دلیل عملکرد درخشانش در Black Friday  سال گذشته توانست به رتبه دوم صعود کند .
محبوب ترین تخفیف ها در بلک فرایدی 2015 تارگت با در نظر گرفتن حمل و نقل رایگان برای تمامی سفارشات ، متعلق به آیتم های تکنولوژی و سرگرمی با احتساب 10 درصد تخفیف است و بهترین معاملات از نظر مخاطبین در زمینه  فیلم های کم هزینه، بازی های ویدئویی، و الکترونیک بود.

Newegg ( نیو اگ )

انتخاب 113 منتقد

بلک فرایدی در نیواگ

فروشگاه نیو اگ بهترین انتخاب برای دوستاران کامپیوتر و تکنولوژی می باشد . این فروشگاه در جدول رتبه بندی فروشگاه های Black Friday  دو سال متوالی است که در جایگاه سوم قرار دارد . سال گذشته در این فروشگاه شاهد گجت هایی بودیم که پس از تخفیف های بلک فرایدی به صورت رایگان درآمده بودند که شامل ردیاب های فعال ، باتری های پرتابل و کابل های HDMI می شدند . که این تخفیفات تنها شامل روز بلک فرایدی بوده اند و بعد از آن قابل استفاده نیستند .

Best Buy ( بست بای )

انتخاب 95 منتقد

بلک فرایدی در بست بای
فروشگاه بست بای گزینه مناسبی برای خرید لوازم الکترونیک می باشد . یکی از اصلی ترین مشکلات در روز Black Friday مربوط به درگیری های ایجادشده در بین متقاضیان وسایل الکترونیکی است و این فروشگاه با امتیاز خرید آنلاین توانسته درصدی از این معضل را حل کند . اگرچه فروشگاه بست بای در رتبه بندی فروشگاها به ربته چهارم نزول کرده است ، اما هنوز جز فروشگاه های مورد پسند منتقدین می باشد .
علاقه مندان به فیلم می تواند منتظر فروش ارزان قیمت فیلم های Blu-ray این فروشگاه باشند .

Walmart ( والمارت )

انتخاب 68 منتقد

والمارت
Black Friday در فروشگاه والمارت 1 روز زودتر آغاز می شود و تمامی محصولات جمعه سیاه این فروشگاه در وب سایتش به صورت آنلاین به فروش می رسد .  این فروشگاه گزینه مناسبی برای خرید تلویزیون ، کنسول های بازی ، بازی های ویدئویی و لوازم آشپزخانه می باشد .

بعد از آشنایی با 5 فروشگاه منتخب Black Friday ، وقت یک خرید مطمئن است . وقت را از دست ندهید ، از 5 آذر به مدت سه روز وقت دارید تا از تخفیفات Black Friday  برخوردار شوید و در قرعه کشی جشنواره بلک فرایدی لک لک شرکت کنید .

 

 

 

 

[تعداد: 7    میانگین: 2.1/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر