آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

غزال ایرانی و لک لک، افتخار یک همکاری

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز یکشنبه یازدهم مهرماه 95 گروه لک لک به عنوان تامین کننده قطعات غزال ایرانی برای بازدید از این خودرو در دانشکده فنی دانشگاه تهران حضور یافت .

 

در این بازدید پای صحبت چند تن از اعضای تیم  نشستیم و راجع به مراحل ساخت اولین خودروی خورشیدی با آن ها گفتگویی انجام دادیم .

به گفته سه نفر از اعضای تیم ، در سال 1383  جمعی از اساتید و دانشجویان دانشکده های مکانیک ، برق ، صنایع و طراحی دانشگاه تهران شروع به طراحی و ساخت پروژه عظیمی به نام غزال ایرانی کردند که منجر به تولید اولین خودروی خورشیدی ایران ، با نام غزال ایرانی 1 شد . آخرین نسل از این خودروی خورشیدی در سال 1394 با نام غزال ایرانی 3 توانست به عنوان تنها نماینده خاورمیانه در مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی  استرلیا (WSC) شرکت کند و در رقابت با 50 خودرو از سراسر  جهان خوش بدرخشد و در دو سطح صاحب مقام شود . در حال حاضر تیم در حال آماده سازی نسل بعدی غزال برای مسابقات 2017 و طراحی یک خودروی چهار نفره برای خانواده  ایرانی می باشد .
غزال ایرانی

تیم سازنده در راه ساخت پروژه با مشکلات و محدودیت های بسیار مواجه بود که یکی از این محدودیات ها در بخش مالی و دیگری در بخش فنی بوده است . در بخش فنی به علت به کارگیری تکنولوژی خاص ، عدم نبود قطعات در ایران و عدم توان در ساخت بعضی ازقطعات  ، گروه لک لک توانست  با تامین این قطعات از خارج از کشور ، کمکی در ساخت این خودروی خورشیدی داشته باشد .

غزال ایرانی و محک

حضور بچه های محک در بازدید از اولین خودروی خورشیدی کشور

در بازدید از غزال ایرانی ، جمعی از بچه های محک همراه با خانواده هایشان در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران حضور پیدا کردند و ساعاتی را در کنار آن گذراندند . با غزال ایرانی آشنا شدند و راجع به کارکردش اطلاعاتی بدست آوردند . و در آخر با آن عکس گرفتند و سوارش شدند و یک روز خوب را در کنار غزال ایرانی و تیمش سپری کردند .

11 مهر 95 برای گروه لک لک در کنار غزال ایرانی و بچه های محک ، روزی خاطره انگیز شد . امیدواریم باز هم شاهد کسب این نوع افتخارات برای کشورمان باشیم .

همراهیتان دلگرممان می کند .

لک لک گروپ ، همه چی از هرجای دنیا …

 

[تعداد: 2    میانگین: 3.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر