آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

گوشی های پیکسل در راه ایران باز ماندن !

گوشی پیکسل

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

بعد از عرضه گوشی چدید اپل با نام آیفون سون و آیفون سون پلاس و ایجاد تب خرید آیفون سون  ، صحبت از عرضه گوشی به میان آمد که می تواند در بازار داغ اسمارت فون ها در رقابت با آیفون حرفی برای گفتن داشته باشد و آن اولین گوشی گوگل با نام گوشی های پیکسل ( Pixel و Pixel XL ) است .

با وجود این‌که گوگل هیچ‌گاه گوشی‌ها و تبلت‌های نکسوس پیشین را در ایران رسماً از طریق Google Store عرضه نمی‌کرد ، تولیدکنندگان اصلی این دستگاه‌ها مثل هواوی، ایسوس و ال‌جی آن‌ها را به صورت رسمی در ایران به فروش می رساندند . حالا از آن‌جا که گوگل گوشی‌های پیکسل ( Pixel و Pixel XL )خود را تماماً ساخته خود و به عنوان اولین گوشی‌های گوگلی مطرح کرده این پرسش ایجاد شد که آیا اچ‌تی‌سی که مسئولیت ساخت آن‌ها را برعهده دارد گوشی‌های پیکسل را به ایران خواهد آورد یا خیر؟

گوشی پیکسل
 

 و جواب این پرسش موجی از نگرانی ها را برای طرفداران  ایرانی این گوشی تازه وارد ایجاد کرده است .

 

این شرکت اعلام کرده است که خرید از گوگل استور و دسترسی به گوشی های پیکسل برای ایران وجود ندارد  و چون گوشی‌های پیکسل توسط خود گوگل ساخته می‌شود ، کاربران ایرانی می توانند  زمانی که گوگل استور برای ایران قابل دسترس شد آن‌ها را خریداری کنند در این میان گوگل نامی از اچ‌تی‌سی به میان نیاورده و این شرکت تایوانی نقشی در عرضه گوشی‌های پیکسل و عرضه آن در ایران  نخواهد داشت.

پیشنهاد گوگل در مواجهه با این مسئله این است که اگر بستگان یا دوستانی در آمریکا یا سایر کشورهایی که پیکسل در آن‌جا عرضه شده دارید ، از آن‌ها بخواهید تا برای شما ثبت سفارش کرده و گوشی را به کشورتان ارسال کنند. این لیست شامل کشورهایی نظیر آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا و آلمان می باشد  که گوشی های  پیکسل در حال حاضر در آن‌ها فروخته می‌شود.

لک لک در این زمینه به کمک کاربران ایرانی شتافته و برای طرفداران گوشی های راه را هموار کرده است . تنها کافی است گوشی مورد نظرتان را از گوگل استور انتخاب کنید و آن را به لک لک سفارش دهید تا آن را  طی 15 الی 20 روز درب منزل تحویل بگیرید .

 

منبع خبر : وب سایت فارنت – علی ارغوان

[تعداد: 2    میانگین: 2.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر