معرفی فروشگاه های آنلاین

فروشگاه های بزرگ

فروشگاه اینترنتی نون در امارات شروع به‌کار کرد

فروشگاه اینترنتی نون noon.com کسب و کاری نوپا در حیطهٔ فروشگاه‌های اینترنتی است که به تازگی در کشور امارات شروع به‌کار کرده است. بنیان‌گذار سایت نون آقای العبار عربستانی است که قصد دارد وب‌سایت نون را به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشورهای عربی تبدیل کند. Noon.com با بیش از ۲۰ میلیون کالا از جمله لباس، محصولات آرایشی و بهداشتی، گجت و وسایل الکترونیکی، وسایل خانگی، محصولات کودک و نوزاد، طلا و جواهر، کتاب و مواد خوراکی فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر …

چرا وب‌سایت آمازون این‌قدر موفق است؟

در میدان رقابت جهانی فروشگاه های آنلاین ، تنها نام عده ای از آن ها خوش می درخشد که در صدر همه آنان نام آمازون به چشم می خورد . دلیل این موفقیت بزرگ چیست ؟ ...

بیشتر …

بزرگ ترین سایت های خرید آنلاین

آشنایی با بزرگترین فروشگاه های آنلاین : آمازون (Amazon)، ایبی (ebay) ، وال مارت (Walmart)، بست بای (Best Buy)، علی اکسپرس (Ali express)و ... . در این مطلب همه ی آن ها را به اختصار معرفی کرده ایم .

بیشتر …
سایت های جامع و کلی

در این فروشگاه ، همه چیز 5 پوند است

وب سایت " everything5pounds" یک فروشگاه اینترنتی درکشور انگلیس می باشد که تمامی محصولات خود را تنها با قیمت 5 پوند عرضه می کند . این فروشگاه در سال 2010 تاسیس شد و امروز به یکی از محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی در کشور انگلیس تبدیل شده است .

بیشتر …

تاچ آو مدرن؛ برای کسانی که به دنبال محصولات خاص‌اند

آیا طرفدار وسایل عجیب و غریب و خاص هستید؟ آیا به دنبال اشیایی هستید که طراحی خاص و منحصربه‌فردی دارند و در هر جایی پیدا نمی‌شوند؟ در این مطلب می‌خواهیم به شما وب‌سایتی را معرفی کنیم که در آن وسایلی را پیدا می‌کنید که طراحی بسیار ویژه و متفاوتی دارند. این وب‌سایت که تاچ آو مدرن نام دارد ، یک فروشگاه آنلاین است که در آن محصولات سبک زندگی، پوشاک، اکسسوری و وسایل مربوط به مردان فروخته می‌شود.

بیشتر …

اسنپ‌ دیل ; از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

اسنپ‌ دیل یک فروشگاه خرید آنلاین در کشور هند می باشد که به فروش محصولات متنوع در زمینه های مختلف پرداخته است . در اسنپ دیل میتوانید هرآنچه به دنبالش هستید پیدا کنید ...

بیشتر …
تجهیزات الکترونیک و لوازم جانبی

خرید در دنیای دیجیتال بی اند اچ فوتو ویدئو

بی اند اچ فوتو ویدئو یک وب سایت تخصصی برای دوستداران تکنولوژی می باشد . در این وب سایت شما می توانید ، بهترین انتخاب را در زمینه ی مورد نظرتان داشته باشید و آن را با کمک لک لک خریداری کنید ...

بیشتر …
زیورآلات، ساعت، عینک و وسایل جانبی

راهنمای خرید ساعت مچی لوکس

دانستن چند نکته برای انتخاب یک ساعت مچی باعث می شود تا مناسب ترین انتخاب را باتوجه به بودجه ای که در اختیار دارد انجام دهید.

بیشتر …

آیا شما هم طرفدار پروپا قرص ساعت هستید ؟ این مطلب را حتما بخوانید

مقاله زیر گزیده ای از مقاله هاییست که توسط یکی از مشتریان خوب لک لک در زمینه ساعت های مطرح دنیا جمع آوری و ترجمه شده است . اگر شما هم علاقمندید تا راجع به جدیدترین و لوکس ترین ساعتهای مطرح دنیا بدانید ، این مقاله را از دست ندهید .

بیشتر …

زمان‌شمار بردلی ؛ ساعتی برای نابینایان

تاکنون ، ساعت های بسیاری برای افراد با آسیب بینایی طراحی شده که دارای محاسن و معایبی هستند ، جدید ترین ساعت طراحی شده برای ابن افراد ، زمان شمار بردلی می باشد که نسبت به نمونه های قبلی نظر افراد زیادی از بینا و نابینا را به خود جلب کرده است . در این مقاله که به همت یکی از مشتریان لک لک گردآوری شده است ، راجع به این زمان شمار بیشتر بدانید .

بیشتر …

با ورلد آو واچز در دنیای ساعت غرق شوید

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به ساعت و متعلقاتش علاقه دارید ، سایت ورلد آو واچز را از دست ندهید . این وب سایت برای هرنوع سلیقه ای ساعت دارد .

بیشتر …

با چهار برند مطرح تولید عینک‌های آفتابی آشنا شوید

عینک آفتابی محصول پرطرفداریست که احتمالا در هر خانه ای تعدادی از آن دیده می شود . اینکه بهترین برندهای تولیدکننده عینک‌های آفتابی چه برندهایی‌اند و یا اگر بخواهیم یک عینک آفتابی باکیفیت بخریم از چه برندی باید خریداری کنیم ؟ ، پرسش هاییست که با معرفی چهار برند مطرح عینک آفتابی در این مقاله ، به شما پاسخ می دهیم .

بیشتر …

نام‌هایی که در دنیای جواهر می‌درخشند

دنیای بی مرز جواهرات و آشنایی با برند های مطرح در این زمینه و معرفی فروشگاه های آنلاین آن ها

بیشتر …
لباس، کیف و کفش

5 پاشنه و یک کفش در برند Mime et moi

قطعاً برای شما هم پیش آمده‌ است که در موقعیتی قرار بگیرید که برایتان انتخاب بین پوشیدن‌ یک کفش راحت و اسپرت یا پوشیدن یک کفش پاشنه‌دار و مجلسی بسیار سخت باشد‌. انتخاب هرکدام که باشد درصدی از نارضایتی را به همراه خواهد داشت‌. این دغدغهٔ بیشتر خانم‌هایی است که به ظاهر و تیپ خود اهمیت می‌دهند‌. یک شرکت آلمانی برای این مشکل راه حلی پیدا کرده است. با آن آشنا شوید‌:

بیشتر …

بوکیتا ؛ برندی نو در حجاب

بعد از معرفی سایت مودانیزا به عنوان الگوی یک برند اسلامی سراغ برند بوکیتا رفتیم ،برندی که به طور خاص در زمینه حجاب و روسری فعالیت می کند و ایده هایی نو در زمینه طراحی انواع روسری داشته است که باعث شده به یک برند محبوب اسلامی تبدیل شود و در سراسر دنیا دارای شعبات بسیار باشد .

بیشتر …

تام فورد ؛ مثل جیمز باند لباس بپوشید

برندهای زیادی در حوزه پوشاک در سراسر دنیا در حال فعالیت‌اند و هر کدام در تلاش‌اند با عرضه محصولات جذاب و متفاوت توجه مردم و مخاطبان را به خود جلب کنند. برخی محصولات لوکس تولید می‌کنند و برخی دیگر محصولاتی با قیمت‌های اقتصادی‌تر. در این میان برخی به طراحی‌های خاص خود مشهورند و مخاطبان این برندها، آن‌ها را به دلیل داشتن محصولاتی با ایده‌های جذاب در طراحی می‌شناسند. تام فورد یکی از آن هاست ...

بیشتر …

ویلیج هت‌شاپ ؛ دنیای بی‌مرز کلاه

اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که طبقه ای از کمدتان به کلکسیونی از کلاه ها اختصاص دارد و یا به شیک پوشی و خاص بودن علاقه دارید ، لک لک خرید از سایت ویلیج هت شاپ را به شما پیشنهاد می دهد

بیشتر …

هرمس ؛ برندی برای سخت‌پسندها

برند هرمس یکی از معروف‌ترین برندهای دنیای مد است که در سال 1837 در پاریس تاسیس شد . این برند که نام خود را از هرمس، یکی از خدایان اساطیر یونان، وام گرفته در تولید کالاهای لوکس از جمله محصولات چرمی، عطر، لباس، کیف و کفش بسیار معروف است. این کمپانی با تولید محصولات بسیار مجلل و ارائه آن در بوتیک‌های متعدد در سراسر دنیا به یکی از برندهای محبوب افراد سخت‌پسند تبدیل شده است .

بیشتر …

بهترین تولیدکنندگان کفش در دنیا

اگر نگاهی به اخبار دنیای ستارگان سینما انداخته باشید، حتما می‌دانید که مبلغی که چهره‌های مشهور و ثروتمند دنیا برای خریدن کفش صرف می‌کنند از درآمد سالیانه بسیاری از افراد معمولی بیشتر است و اتاقی که این افراد برای نگه داری کفش‌هایشان از آن استفاده می کنند ، گاهی بزرگتر از خانه های معمولی می باشد . شاید هیچ گاه نتوان به تخمین درستی از هزینه صرف شده برای خرید کفش توسط این افراد دست یافت ، اما با نگاهی به قیمت کفش های برندهای معروف می‌توان ایده‌ای کلی از آن به دست آورد. اگر شما هم دوست دارید مانند ستاره‌ها رفتار کنید و ازبهرترین برندهای کفش خرید کنید ، این مقاله را از دست ندهید ...

بیشتر …

بل‌ استاف ؛ برندی برای عاشقان چرم

بل‌ استاف، برندی منحصر به فرد برای دوستداران چرم.از طریق فروشگاه آنلاین بل‌ استاف میتوانید از تمامی محصولات چرم این برند دیدن و محصول مورد نظرتان را از طریق لک لک خریداری کنید.

بیشتر …

مودانیزا، الگوی یک برند اسلامی

مودانیزا اولین وب‌سایت مد و خرید آنلاین است که مخصوص بانوانی طراحی شده که به دنبال سبک پوشش اسلامی‌هستند و امروز تبدیل به یک برند اسلامی شده است .

بیشتر …

zappos و 6pm: خرید کفش برند!

فروشگاه های آنلاین zappos و 6pm ، برای کسانی که به دنبال کفش های برند و متنوع می گردند بهترین انتخاب است . در این مطلب با این فروشگاه ها بیشتر آشنا شوید واز نحوه خرید آن ها مطلع شوید .

بیشتر …
وسایل ورزشی و اسباب بازی

سفر به سرزمین بازی

بازی کردن یکی از مشخصه‌های انسان‌ها و از مهم‌ترین جنبه‌های شخصیتی ما به حساب می آید، به طوری که نوع بازی‌ هایی که هر کس انجام می‌دهد می تواند تا حد زیادی ویژگی‌های شخصیتیش را برای ما آشکار کند. این امر بخصوص درباره بچه‌ها از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است، چرا که بازی‌ و به طور کلی هرچیزی که باعث تحریک فعالیت مغزی در دوران رشد کودکان شود باعث گسترش قابلیت‌های مختلف فکری و حرکتی کودک خواهد شد و این مطلب راجع به فروشگاه های معتبر در این زمینه است .

بیشتر …

همه چی تحت کنترله!

معرفی سایت هابی کینگ که به بهشت عشاق وسایل کنترلی شهرت دارد . با این سایت آشنا شوید و چگونگی خرید از هابی کینگ را با لک لک تجربه کنید.

بیشتر …
سایر فروشگاه ها

خرید قطعات ماشین کلاسیک

همانطور که می دانید ارزشمندی ماشین کلاسیک، به دلیل تعداد محدودی است که از آنان باقی مانده است. ماشین هایی که خط تولید آنان متوقف شده است و حال تنها تعداد اندکی از آنان در سراسر جهان موجود هستند. به همین دلیل نگه داری از این ماشین ها به شدت مهم و حساس است. هر چه در نگهداری و تعمیر قطعات ماشین کلاسیک بیشتر دقت شود، ارزشمندی آن بیشترخواهد بود.

بیشتر …

ماشین کلاسیک ؛ آنچه باید در رابطه با آن بدانید

قطعا در اطرافتان دیده اید و یا ممکن است شما جز آن دسته افرادی باشید که علاقه مند به ماشین کلاسیک و خودروهای قدیمی هستید. خرید ماشین کلاسیک شاید در ظاهر کار عاقلانه ای نباشد! اما طرفداران بسیار دارد. دلیل محبوبیت ماشین های کلاسیک چیست؟ ...

بیشتر …

سفر رویایی با تراول اسمیت

شاید کم‌تر کسی را در دنیا بتوان پیدا کرد که به سفر کردن و دیدن مناطق جدید و جذاب علاقه مند نباشد. بسیاری از مردم دنیا روزهای متمادی کار می کنند تا در تعطیلات به سفر بروند . اما هر سفر نیازمند ملزومات خاصی است و بسته به نوع سفراین ملزومات متفاوت است . اکنون فروشگاه‌های آنلاین و وب‌سایت‌های متعددی در دنیا وجود دارند که محصولات مربوط به سفر می‌فروشند. یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین محصولات سفری تراول اسمیت نام دارد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

بیشتر …

Davidsbridal؛ یک مراسم عروسی تمام عیار

بی شک یکی از مهمترین روزها ، در زندگی هر فردی روز عروسی اش می باشد . به همین دلیل عروس و داماد تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین مراسم ممکن را برگزار کنند و بهترین لباس‌ها را بپوشند. البته اطرافیان عروس و داماد هم از این قاعده مستثنی نیستند ، به‌ ویژه ساقدوش‌ها. آن‌ها هم سعی می‌کنند تا بهترین لباس‌ها را برتن کنند تا در کنار عروس و داماد خوش بدرخشند. به همین دلیل روزهای قبل از مراسم عروسی روزهای پرفشار و شلوغی است و برای برگزاری یک مراسم با کیفیت کارهای زیادی باید انجام داد. اما شاید بزرگ‌ترین مشکل در این راه، وقت‌گیر بودن کارها و زمان‌بر بودن آن‌هاست. به همین دلیل، فروشگاه آنلاین davidsbridal ، بستری را فراهم کرده تا عروس‌ها و دامادها بتوانند در کم‌ترین زمان ممکن، بسیاری از وسایل مورد نیاز خود را از این وب‌سایت به صورت آنلاین خریداری کنند.

بیشتر …