آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

خرید در دنیای دیجیتال بی اند اچ فوتو ویدئو

بی اند اچ فوتو ویدئو

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

کمپانی بی اند اچ فوتو ویدئو (B&H Photo Vid ) در سال 1973 میلادی تاسیس شد. این کمپانی که دفتر مرکزی آن در منطقه منهتن در شهر نیویورک واقع شده در زمینه طراحی، تولید و عرضه محصولات صوتی و تصویری فعالیت دارد. وب‌سایت رسمی بی اند اچ فوتو ویدئو بیش از 25 سال است که خدمات خود را به همراه محصولات متنوع سایر برندها از طریق اینترنت معرفی می‌کند و به فروش می‌رساند. صفحه اصلی سایت در نگاه اول کمی شلوغ‌ و گیج‌کننده به نظر می‌رسد اما اگر بدانید که دقیقا به دنبال چه هستید از طریق گزینه جست‌وجو و یا دسته‌بندی‌های متنوع سایت می‌توانید سریعا به بخش مورد نظر وارد شوید.

این فروشگاه آنلاین کالاهای خود را تقریبا در 12 دسته‌بندی عرضه می‌کند که شامل: بخش عکاسی، کامپیوتر، دوربین فیلمبرداری، وسایل نورپردازی، ادوات پخش و ضبط صدا، تلفن همراه، تلویزیون و وسایل بازی و سرگرمی، دوربین‌های مداربسته و نظارتی، دوربین‌های چشمی، تلسکوپ و ویدئو پروژکتور است. مانند همه وب‌سایت‌های معتبر دیگر می‌توانید در این سایت عضو شوید تا ضمن برخورداری از تخفیفات و هدایای ویژه این سایت،  از اخبار داغ تکنولوژی در زمینه تجهیزات صوتی و تصویری نیز باخبر شوید و مطمئن باشید که اطلاعات شخصی شما هرگز به جایی درز نخواهد کرد. قطعا چنین سایتی که خود در زمینه تکنولوژی‌های روز فعالیت دارد، از این فناوری‌ها برای عرضه محصولات خود نهایت بهره را خواهد برد .  از این‌رو این وب‌سایت تقریبا در تمام شبکه‌های اجتماعی دارای حساب کاربری است و حتی از طریق این شبکه‌ها نیز امکان سفارش برخی کالاها میسر است.

بی اند اچ فوتو ویدئو

 

چگونه از  بی اند اچ فوتو ویدئو خرید کنیم؟

بیاید با هم خرید یک دوربین عکاسی را از وب‌سایت بی اند اچ فوتو ویدئو تجربه کنیم. ابتدا روی گزینه عکاسی (Photography ) کلیک می‌کنیم. صفحه‌ای باز می‌شود که در آن هر چه در مورد عکاسی و لوازم مربوط به آن شنیده یا دیده‌اید در مقابل دیدگان‌تان ظاهر می‌شود. سی‌دی‌های آموزشی، کتاب، مجله، دوربین، سه پایه، لنز، فیلترهای لنز، کیف محافظ دوربین، تمام لوازم جانبی دوربین، کارت حافظه، کابل‌های رابط، دوربین‌های قابل نصب بر روی تلفن همراه و در بخشی جداگانه، پرینتر، اسکنر، حتی دوربین‌های فیلم‌خور و ابزار اتاق تاریک و …  . گمان نمی‌کنم چیزی در ارتباط با عکاسی از قلم افتاده باشد همه چیز در دسترس شماست. با مراجعه به این سایت به تمام نیازهای مختلف افراد علاقه‌مند به هنر عکاسی و فیلمبرداری پاسخ داده می‌شود . با کلیک روی گزینه عکس دوربین های دیجیتال ،صفحه جدیدی باز می‌شود، که در آن انواع دوربین‌های دیجیتال نمایش داده شده و  به قدری تنوع زیاد است که بهتراست  جست‌و‌جو را کمی محدود کنیم چرا که در همان بدو امر در حدود 718 آیتم در وب‌سایت مشخص می شودد. مثلا می‌توان بر اساس برند، قیمت، پرفروش‌ترین، جدیدترین یا محبوب‌ترین دروبین عکاسی،  آن‌ها را مرتب‌سازی کرد.

من برند نیکون را انتخاب می‌کنم و از سایت می‌خواهم تا دوربین‌های نیکون موجود  در وب‌سایت را براساس پرفروش‌ترین‌ها قرار دهد. حالا روی یکی از گزینه‌های موجود کلیک می‌کنم. صفحه‌ای باز می‌شود که مشخصات فنی و ظاهری این دوربین را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. گرچه صفحه قبلی نیز دارای مشخصات اجمالی از کالای مورد نظر بود اما در این صفحه تمام جزئیات مربوط به آن و حتی اکسسوری‌های قابل استفاده نیز به نمایش در می‌آیند.

تصویر دوربین از زوایای مختلف به همراه ابعاد و وزن آن نمایش داده می‌شود. همچنین تعداد کامنت‌های موجود درباره این دوربین نیز نمایش داده می‌شود که با کلیک بر روی ستاره‌های سبز موجود در صفحه می‌توان از نظرات سایر کاربران در مورد این کالا مطلع شد. با اضافه کردن این آیتم به سبد خرید یک پنجره باز می‌شود که در آن قیمت اصلی دوربین درج شده و در بخش دوم این پنجره ، کاربر می‌تواند با توجه به خدمات ارائه شده توسط کمپانی سازنده، شرایط گارانتی و وارنتی کالا را انتخاب کند که مشمول هزینه‌ای مازاد خواهد بود و در نهایت در بخش سوم این پنجره، بی اند اچ فوتو ویدئو اکسسوری‌های مناسب این دوربین را پیشنهاد می‌کند که خرید همزمان برخی از آن مشمول تخفیفات چشمگیری می‌شود. در صفحه بعدی با انتخاب کشور مورد نظر هزینه حمل و نقل نیز محاسبه می‌شود و قیمت نهایی همراه با مالیات آن ارائه می‌شود.

اگر شما هم به دنبال یک خرید مطمئن و با کیفیت هستید سایت بی اند اچ فوتو ویدئو انتخاب مناسبی برای شماست ، لک لک در این خرید همراهیتان می کند . فقط کافی است تا وزن و قیمت کالا را در ماشین‌حساب سایت لک‌لک وارد کنید تا قیمت نهایی مرسوله برای شما تعیین شود. در صورتی که این قیمت مناسب بود، می‌توانید لینک صفحه را در قسمت ثبت سفارش لک لک کپی کنید تا ظرف دو روز کاری پیش‌فاکتور برای شما ارسال شود.

[تعداد: 6    میانگین: 3.2/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر