آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

با ورلد آو واچز در دنیای ساعت غرق شوید

ورلد آو واچز

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

با وب‌سایت ورلد آو واچز آشنا شوید؟

وب‌سایت ورلد آو واچز  در سال 1997 راه‌اندازی شده و متعلق به گروه بین‌المللی ساعت سوئیسی ( Swiss Watch International Group ) می باشد .  این وب‌سایت به طور تخصصی روی فروش آنلاین ساعت کار می‌کند و چهارمین خرده‌فروش بزرگ ساعت در دنیا و اولین در آمریکای شمالی است. بیش از 4/1 میلیون نفر در ماه از سایت ورلد آو واچز (world of watches) بازدید می‌کنند. این وب‌سایت گستره عظیمی از ساعت‌های گوناگون از برندهای مختلف را ارائه می‌کند و بسیاری از کارشناسان معتقدند اگر ساعت مورد نظر خود را در این سایت آنلاین پیدا نکنید در هیچ کجای دیگر پیدا نخواهید کرد. وجود دسته‌بندی‌های مختلف، ارسال محصولات به بیش از 200 کشور دنیا، محتوای مناسب و دقیق، معرفی دقیق کالاها و تضمین‌شده توسط گوگل ، وب‌سایت ورلد آو واچز را تبدیل به یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین ساعت در دنیا کرده است.

ورلد آو واچز

چگونه محصول مورد نظر را در ورلد آو واچز پیدا کنیم؟

وقتی وارد سایت ورلد آو واچز می‌شوید با بخش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید. پیشنهاد ویژه، محصولات جدید، تخفیف‌های عمومی، حراج‌ها، مجموعه‌های جدید، برندهای پیشنهادی و ساعت‌های مد روز بخش‌های اصلی صفحه اول ورلد آو واچز را تشکیل می دهد ، که شما را در پیدا کردن محصولات متنوع یاری می‌کنند. اما برای پیدا کردن محصولات مورد نظر شما راه‌های دیگری هم وجود دارد:

  • در بالای صفحه جایی برای سرچ کالا وجود دارد که شما با وارد کردن واژه کلیدی خود لیستی از محصولات مرتبط با سرچ خود را پیدا خواهید کرد.
  • در نوار بالایی وب‌سایت هفت دسته‌بندی شامل مردانه (Men’s) زنانه ( Women’s ) ، خرید براساس نام برند (Shop by Brand ) ، حراج به مدت محدود (Timebombs ) ، محصولات تازه ( New Arrivals )  و همه دسته‌بندی‌ها(All Categories ) هستند. هر کدام از این بخش‌ها به شما در پیدا کردن محصول مورد نظرتان کمک می‌کنند.
  • در نوار سمت چپ صفحه اصلی وب‌سایت ورلد آو واچز نیز امکانی برای محدود کردن سرچ و دسترسی سریع‌تر به ساعت‌ یا ساعت‌های مورد نظر شما وجود دارد. در این نوار شما می‌توانید گزینه مورد نظر خود را براساس جنسیت، سبک، دسته‌بندی‌های مختلف و حراج‌ها و تخفیف‌ها انتخاب کنید.

پس از ورود به هر کدام از صفحات، در سمت چپ هر صفحه نواری وجود دارد که محصولات را براساس گزینه‌های مختلف فیلتر می‌کند. در این قسمت شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را براساس قیمت، ابعاد صفحه، نوع برند، نوع ساعت، تکنولوژی ساعت، رنگ بند، رنگ عقربه‌ها، نوع بند، نوع ضدآب بودن، مواد سازنده بند ساعت، نوع سنگ به کار رفته در ساخت ساعت، نوع برش سنگ‌ها، نوع بست‌ها، نوع کریستال و نوع فلز به کار رفته فیلتر کنید.

ورلد آو واچز

 

چگونه از ورلد آو واچز خرید کنیم؟

پس از یافتن ساعت مورد نظر و کلیک کردن روی عکس آن وارد صفحه مربوط به آن ساعت می‌شوید. در این قسمت نام، نوع، قیمت و عکس از زوایای مختلف محصول را می‌بینید. همچنین در قسمت پایین عکس محصول، شرح آن و یک جدول کامل از جزئیات محصول شامل وزن، جنس، رنگ و … را مشاهده می‌کنید که اطلاعات بسیار کاملی از ساعت را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین نظرات کاربران و سوال‌ها و جواب‌های مربوط به این محصول به شما در انتخاب دقیق کمک فراوانی می‌کند.

فقط کافی است تا وزن و قیمت کالا را در ماشین‌حساب سایت لک‌لک وارد کنید تا قیمت نهایی مرسوله برای شما تعیین شود. در صورتی که این قیمت مناسب بود، می‌توانید لینک صفحه را در قسمت ثبت سفارش لک لک کپی کنید تا ظرف دو روز کاری پیش‌فاکتور برای شما ارسال شود. پس از پرداخت مبلغ پیش‌فاکتور و ثبت نهایی سفارش، کالای مورد نظر شما 15 تا 20 روز کاری درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

[تعداد: 4    میانگین: 2.3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر

6 نظر