آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

نام‌هایی که در دنیای جواهر می‌درخشند

جواهر

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

دنیای جواهر سازی هم مثل باقی عرصه‌ها بعضی نام‌ها را در خود نگه می‌دارد و بعضی دیگر را به فراموشی می‌سپرد. ماندگارها اینجا هم بهترین‌ها هستند. هنرمندانی که طراحی و اجرای هر قطعه از جواهراتشان منحصر‌به‌فرد و خارق‌العاده است. با این بسیاری از بنیان‌گذاران برندهای معروف جواهر‌سازی سال‌هاست که از دنیا رفته‌اند، اما کمپانی‌های متبوعشان همچنان مسیر را به درستی ادامه می‌دهند. اگر قصد خرید از هر کدام از محصولات برندهای زیر هستید می‌توانید به وب‌سایت http://www.luxurybazaar.com/ مراجعه کنید. در این وب‌سایت ساعت، زیورآلات و اکسسوری به صورت آنلاین فروخته می‌شود و شما می‌توانید محصولات بهترین برندهای دنیا را بخرید.

 

کارتیه

جواهر

معروف‌ترین نام در جواهر سازی، نامی است که همه آن را شنیده‌ایم؛ برند مطرح «كارتيه» در اوایل قرن 19 در پاریس شکل گرفت. «كارتيه» با طراحی‌های فوق‌العاده و اجرای بی‌عیب و نقص در ساخت جواهرات سلطنتی، حالا با بیش از 200 شعبه در 125 کشور به یکی از معروف‌ترین و قابل احترام‌ترین برندهای جواهر سازی در دنیا تبدیل شده است. اگر می‌خواهید به طور اختصاصی محصولات کارتیه را بخرید به وب‌سایت رسمی این برند مطرح یعنی http://www.cartier.us/ مراجعه کنید. در این وب‌سایت تمامی محصولات جدید و قدیمی این برند در یک دسته‌بندی مشخص با قیمت در اختیار خریداران قرار دارند.

هری وینستون

مسیری طولانی از تولید جواهرات لوکس و حرفه‌اي، جواهر‌ساز افسانه‌ای آمریکایی «هري وينستون» را قطعا به یکی از نام‌های مطرح در این برند تبدیل کرده است. «هري وينستون» برند طراحی و تولید جواهراتش را در سال 1932 در آمریکا ثبت کرد و از آن زمان تا کنون یکی از استثنایی‌ترین برندهای جواهرسازی در دنیاست. بخشی از شهرت کمپانی مدیون طراحی الماس‌های بی‌نظیر و استفاده از الماس‌های مشهور دنیا در مجموعه جواهرات است. «هري وينستون» در سال‌های اخیر هم با ارائه مجموعه‌های جذاب و بی‌بدیل همچنان یکی از بهترین‌های برندهای دنیای جواهرات است. برای خرید آنلاین محصولات «هري وينستون» به وب‌سایت این کمپانی یعنی http://www.harrywinston.com/ مراجعه کنید.

 

جواهر

ون‌كليف اند آرپلز

«ون‌كليف اند آرپلز» یکی دیگر از نام‌های مطرح جواهر‌سازی هم فرانسوی و باز هم قرن نوزدهمی است. این برند با در اختیار گرفتن متخصصان مطرح جواهرسازی، شیوه‌ای را در ساخت و صیقل سنگ‌های گران‌بها اختراع کرده که به شیوه‌ اسرار‌آمیز شهرت پیدا کرده است. این روش باعث می‌شود تا سنگ شفافیت حداکثری پیدا کند اما فلز نگهدارنده از ورای آن مشخص نباشد. برای خرید آنلاین محصولات «ون‌كليف اند آرپلز» به وب‌سایت این کمپانی یعنی http://www.vancleefarpels.com/  مراجعه کنید.

جواهر

تیفانی

برندی که نامش با فیلم معروف و به یادماندنی «صبحانه در تیفانی» شهرت بیشتری گرفت، حالا به خاطر تولید جواهرات ظریف و لوکسش مطرح است. «تيفاني» که از سال 1837  فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از معدود برندهایی است که با کیفیت فوق‌العاده و طراحی مورد پسند طبع زنانه، جواهراتی ظریف را تولید می‌کند. این برند آمریکایی است و دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد. برای خرید آنلاین محصولات «تیفانی» به وب‌سایت این کمپانی یعنی http://www.tiffany.com/  مراجعه کنید.

جواهر

پیاژه

برند سوئیسی «پياژ»  که در سال 1874   توسط جرج پياژه بنیان‌گذاری شد، تخصص بی‌نظیری در طراحی و ساخت ساعت‌های فوق باریک سوئیسی دارد. بنا به گفته مسئولان حال حاضر کمپانی، تک‌تک الماس‌های انتخاب شده برای هر طرح از نظر وزن، رنگ و قیراط آزمایش می‌شوند. برای خرید آنلاین محصولات «پیاژه» به وب‌سایت این کمپانی یعنی http://www.piaget.com/  مراجعه کنید.

[تعداد: 3    میانگین: 3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر

2 نظر

  • FARAMARZ می‌گه:

    با سلام
    میشه یک مقدار توضیح بدید از چه سیستم پستی استفاده می کنید
    گمرکی هم داره ؟
    یا به همون قیمته ؟ هزینه ارسال چطور ؟

    • پشتیبان لک لک می‌گه:

      سلام
      بسته به زمان های مختلف، از پست های متفاوت استفاده می شود.
      بله گمرک تعلق می گیرد.
      در سایت لک لک یک ماشین حساب جهت تخمین قیمت کالا وجود دارد.