آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

تاچ آو مدرن؛ برای کسانی که به دنبال محصولات خاص‌اند

تاچ آو مدرن

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا طرفدار وسایل عجیب و غریب و خاص هستید؟ آیا به دنبال اشیایی هستید که طراحی خاص و منحصربه‌فردی دارند و در هر جایی پیدا نمی‌شوند؟ در این مطلب می‌خواهیم به شما وب‌سایتی را معرفی کنیم که در آن وسایلی را پیدا می‌کنید که طراحی بسیار ویژه و متفاوتی دارند. این وب‌سایت که تاچ آو مدرن نام دارد ، یک فروشگاه آنلاین است که در آن محصولات سبک زندگی، پوشاک، اکسسوری فروخته می‌شود.

تاچ آو مدرن

در باره فروشگاه آنلاین تاچ آو مدرن

فروشگاه آنلاین تاچ آو مدرن  (touch of modern ) در سال 2012 به طور رسمی کار خود را آغاز کرده و دفتر مرکزی آن در شهر سان‌فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده است. دنیس لیو، جاناتان وو، استیون او و جری هام در سال 2010 قدم‌های اولیه راه‌اندازی یک وب‌سایت فروش آنلاین را برداشتند. آن‌ها در همان سال وب‌سایت اسکایرا(Skyara)  را راه انداختند که کمی بعد به راون (RAVN ) تغییر نام پیدا کرد . این کارها سرانجام در قالب فروشگاه آنلاین تاچ آو مدرن در سال 2012 به نتیجه رسید.

مدیران این وب‌سایت برای اینکه بتوانند در فضای رقابت فروشگاه‌های آنلاین موفق باشند و در میان غول‌های خرده‌فروشی آنلاین جهان و به‌ویژه ایالات متحده آمریکا دیده شوند، مزیت رقابتی خود را بر دو نکته قرار داده‌اند: یکی این‌که سعی کرده‌اند محصولات منحصربه‌فرد با طراحی‌های خاص را به فروش برسانند که کم‌تر آن‌ها را می‌توان در وب‌سایت‌های دیگر پیدا کرد. اگر سری به صفحه درباره ما این وب‌سایت بزنید با یک جمله مواجه می‌شوید که ایده کلی فروشگاه آنلاین تاچ آو مدرن را مشخص می‌کند: «تاچ آو مدرن درباره محصولات عجیب و غریب است؛ محصولاتی که آن‌ها را در زندگی روزمره پیدا نمی‌کنید». مزیت دوم این وب‌سایت این است که تمرکز خود را روی آقایان گذاشته و سعی می‌کند خریداران محصولاتش را بیشتر در میان آن ها پیدا کند.

تاچ آو مدرن

چگونه از تاچ آو مدرن خرید کنیم؟

اولین نکته در مورد تاچ آو مدرن این است که برای خرید از آن حتما باید عضو آن شوید که البته عضویت در آن بسیار آسان است .  در اولین ورود به وب‌سایت پیش از آنکه صفحه اصلی را ببینید صفحه‌ای روبه‌روی شما باز می‌شود که به راحتی و با واردن کردن ایمیل و رمز خود عضو سایت می‌شوید. البته ورود با حساب کاربری فیسبوک نیز امکان‌پذیر است.

محصولات در دسته‌بندی‌های متعددی ارائه می‌شوند که همگی آن‌ها در صفحه اصلی قابل دیدن هستند و برای دیدن همه آن‌ها باید صفحه را به سمت پایین حرکت دهید. محصولاتی نظیر ساعت‌های قدیمی لوکس، چراغ‌های خاص، اشیای دست‌ساز با طراحی‌های متفاوت، وسایل آشپزخانه خلاقانه، کیف‌های چرمی، پوشاک، عینک و … از جمله محصولاتی‌اند که می‌توانید در این فروشگاه آنلاین پیدا کنید.

پس از انتخاب محصول مورد نظر وارد صفحه آن محصول می‌شوید که علاوه بر عنوان، عکس و قیمت محصول ، اطلاعات بسیار کاملی از آن موجود است. نکته جالب توجه در مورد محصولات این وب‌سایت این است که قیمت‌ آن‌ها بسیار پایین‌تر از قیمت اصلی است. همچنین با دعوت کردن هر نفر از دوستان خود وب‌سایت به شما 10 دلار کوپن خرید ، جایزه می‌دهد و در خرید اول هر کدام از دوستانی که معرفی کرده‌اید 20 دلار کوپن خرید جایزه می‌گیرید.

پس اگر به دنبال محصولات خاص می گردید ، تاچ آو مدرن بهترین گزینه پیش روی شماست . تنها کافی است تا لینک صفحه کالای مورد نظر خود را در قسمت ثبت سفارش لک لک کپی کنید و ادامه خرید خود را به ما بسپارید .

[تعداد: 3    میانگین: 2.7/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر