آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بل‌ استاف ؛ برندی برای عاشقان چرم

بل استاف

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

بل‌ استاف در سال 1924 توسط الی بلوویچ و ناپسری‌اش هری گروسبرگ  ، در استافوردشایر انگلستان تاسیس شد. این برند در ابتدا تنها در حوزه لباس‌های مخصوص موتورسواری فعالیت می‌کرد و برای ورزشکاران موتورسوار، ژاکت‌ها و کاپشن‌های مناسب تولید می‌کرد. پس از مدتی گستره تولیدات این کمپانی افزایش یافت و محصولاتی برای حوزه‌های دیگر شامل لباس‌های خلبانی، دستکش و چندین و چند لباس دیگر که کاربرد اصلی آن‌ها گرم، خشک و ایمن نگه داشتن صاحبانشان بود ، تولید شد.

بل‌استاف سال‌های سال دست به تولید محصولات و پوشاک مسابقات موتورسواری می‌زد و قهرمانان زیادی در طول این دوران جام قهرمانی را در لباس‌های خاص این برند بالای سر می‌بردند. البته فعالیت‌های این برند به همین جا ختم نشد. آن‌ها در جنگ جهانی دوم به کمک ارتش انگلستان رفتند و بخشی از لباس‌های ویژه نظامیان انگلیسی را تولید کردند و در سال 1963 استیو مک‌کوئین بازیگر افسانه‌ای سینمای آمریکا  ، معروف به سلطان خونسردی در فیلم ماندگار فرار بزرگ لباس‌های این برند را بر تن کرد.

بل‌ استاف پس از سال‌ها حضور در حوزه موتورسواری در دهه 1980 میلادی وارد بازار لباس‌های ورزش گلف شد. همه چیز به خوبی پیش میرفت تا اینکه با شروع دهه 90 میلادی و آغاز بحران نساجی در اروپا، کسب و کار این کمپانی با تهدید جدی‌ای روبه‌رو شد. با این وجود ، با سیاست‌های درست و همچنین نوآوری در تولید پارچه‌های متفاوت و باکیفیت، بل استاف توانست از این بحران عبور و در دهه 2000 میلادی خود را به عنوان یک برند پوشاک با تولید انواع و اقسام لباس‌ها و اکسسوری‌های مردانه و زنانه در دنیا مطرح کند.

در سال 2011 دیوید بکهام، فوتبالیست سرشناس انگلیسی، تبدیل به چهره تبلیغاتی بل‌ استاف شد و در سال 2012  این برند فروشگاه‌هایی را در شهری میلان، لندن و نیویورک افتتاح کرد. در حال حاضر بل‌ استاف با استفاده از عناصر گذشته خود در طراحی لباس و راه‌اندازی فروشگاه آنلاین توانسته طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا خود جلب کند.

بل استاف

فروشگاه آنلاین بل‌ استاف

بل‌ استاف فروشگاه آنلاین جامعی دارد و کسانی که به نمایندگی‌های این برند دسترسی ندارند به سادگی می‌توانند با رفتن به فروشگاه آنلاین این برند ، علاوه بر دستیابی به اطلاعات متنوع در مورد تاریخ و ویژگی‌ها ، محصولات متنوع آن را نیز خریداری کنند.

با ورود به صفحه اصلی فروشگاه آنلاین بل‌استاف از سه شیوه مختلف می‌توانید به محصول مورد نظر خود برسید:

  • در قسمت بالایی صفحه بخش سرچ وجود دارد. اگر می‌دانید به دنبال چه نوع محصولی هستید و یا قسمتی از نام محصول را می‌دانید، کافیست آن را در بخش سرچ تایپ کنید. پس از تایپ، با کلیک روی علامت search صفحه جدیدی باز می‌شود که تمام محصولات مرتبط با واژه‌ای را که تایپ کرده‌اید نماش داده می شود.
  • در صفحه اول سایت دو بخش اصلی وجود دارد که آخرین مجموعه زنانه و مردانه بل‌استاف را نشان می‌دهد. اگر علاقه به پوشیدن لباس طبق مد روز را دارید ، با کلیک روی هر کدام از این بخش‌ها، به آخرین محصولات این برند دسترسی پیداکنید.
  • راه سوم استفاده از نوار بالای صفحه است که دسته‌بندی‌های سایت در آن موجود است. در این قسمت با استفاده از چهار دسته‌بندی جدیدترین‌ها (New In)، مردانه (Men)، زنانه (Women) و مجموعه‌ها (Collections) می‌توانید به محصول مورد نظر خود برسید. در بخش جدیدترین‌ها، وقتی نشانگر موس را روی آن قرار می دهید ، صفحه‌ای زیر آن باز می‌شود که شامل دسته‌بندی‌های جزئی‌تر ِ مردانه، زنانه و کفش و اکسسوری  می باشد که همین بخش ها نیز دسته بندی هایی دارند. در بخش مردانه و زنانه با قرار دادن نشانگر موس روی واژه‌ها، صفحه‌ای زیر آن باز می‌شود که شامل چهار بخش عمده لباس‌های گرم، لباس‌های معمولی، کفش و اکسسوری و مجموعه‌هاست که خود آن‌ها هم دارای دسته‌بندی‌های جزئی‌تری‌اند. همچنین با قرار دادن نشانگر موس روی بخش مجموعه‌ها در نوار بالایی صفحه اصلی، صفحه‌ای زیر آن باز می‌شود که مجموعه‌های مختلف بل‌استاف را در آن مشاهده می‌کنید.

از هر یک از سه روش بالا که استفاده کنید، در نهایت وارد صفحه‌ای می‌شوید که محصولات مشخصی در آن نمایش داده شده است .

برای مثال بیایید با هم یک کفش مردانه از بل‌استاف بخریم. پس از ورود به صفحه اصلی نشانگر موس را روی Men می‌بریم و با باز شدن صفحه زیر آن ذیل دسته‌بندی shoes & accessories بخش shoes را انتخاب می‌کنیم. پس از آن وارد صفحه جدیدی می‌شویم که در آن تمامی کفش‌های این برند نمایش داده شده است. در نوار بالایی این صفحه جدید ، بخش کوچکی برای محدود کردن سرچ براساس جنس، سایز، رنگ و قیمت وجود دارد که به دسترسی سریع‌تر به محصول مورد نظر کمک می‌کند. همچنین سمت چپ صفحه دسته‌بندی‌های کلی بل‌استاف وجود دارد که شما را به سرعت به صفحه‌ها و محصولات دیگرهدایت می کند.

در این مرحله یکی از کفش‌ها را انتخاب می‌کنیم و وارد صفحه مربوط به آن کفش می‌شویم. در این صفحه نام محصول، جنس، قیمت، توضیحات مرتبط و عکس‌های مختلف آن را می‌توانید ببینید. همچنین در پایین صفحه محصولات مشابه که ممکن است به آن‌ها علاقه داشته باشید نمایش داده می‌شود.

 حال که با بل‌ استاف آشنا شده ایم وقت یک خرید پاییزه جانانه است . لک لک در این خرید همراهتان است فقط کافی است تا وزن و قیمت کالا را در ماشین‌حساب سایت لک‌لک وارد کنید تا قیمت نهایی مرسوله برای شما تعیین شود در صورتی که این قیمت مناسب بود، می‌توانید لینک صفحه را در قسمت ثبت سفارش لک لک کپی کنید و منتظر بمانید تا لک لک خریدتان را به دستتان برساند .

[تعداد: 4    میانگین: 3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر