آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

مودانیزا، الگوی یک برند اسلامی

برند اسلامی

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

دنیای مد و فشن دنیای گسترده‌ای است که برای هر سلیقه‌ای محصولات ویژه خود را طراحی می‌کند. اما چون پدیده مد، پدیده‌ای غربی است، بسیاری از بانوان لباس‌ها و سبک‌های دلخواه خود را که هم پوشیده باشد و هم با سلیقه مذهبی آن‌ها سازگار پیدا نمی‌کنند. به همین دلیل سایت‌های فروش آنلاینی در دنیا پدید آمده‌اند که سعی می‌کنند محصولات ویژه‌ای برای این نوع از بانوان طراحی کنند و ایجاد یک برند اسلامی کنند .

Modanisa.com یکی از سایت‌هایی‌است که دفتر مرکزی آن در کشور ترکیه واقع شده و لباس‌هایی اسلامی به فروش می‌رساند و امروزه تبدیل به یک برند اسلامی شده است .

مودانیزا اولین وب‌سایت مد و خرید آنلاین است که مخصوص بانوانی طراحی شده که به دنبال سبک پوشش اسلامی‌ و یک برند اسلامی هستند و از طریق این وب‌سایت می‌توانند هزاران گزینه مختلف برای سبک لباس پوشیدن خود پیدا کنند. Modanisa.com اولین و تنها سایت فروش آنلاین ترکیه‌ای است که محصولات خود را به بیش از 75 کشور دنیا ارسال می‌کند و ماهانه بیش از 6 میلیون بازدیدکننده دارد.

هزاران بانو می‌توانند محصولات متنوع برندهای خاص و ویژه‌ای را در این سایت در اختیار داشته باشند که طراحی‌های آن‌ها متفاوت و پوشیده است و توسط طراحان مد به‌نام و معروف ترکیه‌ای انجام می‌شود. همه بانوان از نقاط مختلف جهان می‌توانند از Modanisa.com لباس‌های متفاوتی مانند سبک‌های غیررسمی، لباس شب، شال، روسری، لباس‌های ورزشی، لباس‌های شنا و اکسسوری‌های گوناگون را که براساس آخرین گرایش‌ها و سبک‌های طراحی فشن در دنیا انجام شده، به صورت آنلاین خریداری کنند.

در Modanisa.com بالغ بر 300 برند متنوع و 30 هزار محصول گوناگون از طراحان مختلف وجود دارد. مودانیزا با ارائه انتخاب‌های مختلف برای بانوان، اکنون تبدیل به مرجعی برای میلیون‌ها بانو شده که به دنبال سبکی متواضعانه و اسلامی در پوشش و سبک لباس پوشیدن خود هستند و از طریق این وب‌سایت می‌توانند علاوه بر خریدن انواع مختلف لباس، به سبک شخصی خود در پوشش نیز برسند. این وب‌سایت همچنین به صورت فصلی تخفیف‌های مختلفی را برای خریداران خود در نظر می‌گیرد.

چگونه از مودانیزا خرید کینم ؟

یکی از دغدغه خریداران محصولات آنلاین، فرایندی است که محصول برای رسیدن به دست آن‌ها طی می‌کند. Modanisa.com با شناخت و آگاهی از این موضوع، سفارش‌ها را به دقت ثبت می‌کند، گزینه‌های مختلف متناسب با سفارش هر فرد را به او ارائه می‌کند و با دقت و مراقبت زیاد توسط یک تیم حرفه‌ای، آن‌ها را به دست خریداران می‌رساند. مودانیزا چارچوب‌ها و اصول مشخصی را برای خود تعیین کرده تا از طریق آن نهایت رضایت مشتری تامین شود. از ویژگی‌های خاص دیگر مودانیزا، ارسال کالا به تمام دنیا (از جمله ایران) با استفاده از سرویس‌های پستی مختلف است، که البته بسته به سرویس و شرکت پستی مورد‌نظر هزینه نهایی ارسال کالا متفاوت خواهد بود.

در نهایت پس از قطعی شدن انتخاب کالای خود، می توانید با مراجعه به وب‌سایت لک‌لک و با استفاده از ماشین حساب موجود، قیمت نهایی تحویل سفارش خود در ایران را تخمین بزنید. سپس با مراجعه به قسمت ثبت سفارش، می توانید لینک کالا یا محصولات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا ظرف دو روز کاری پیش‌فاکتور هزینه‌های سفارش شما به  ایمیلتان ارسال شود. در صورت رضایت از قیمت و پس از پرداخت اینترنتی بانکی، سفارش شما نهایی می شود.

از این جا به بعد، تمام کار را می توانید به لک‌لک بسپارید و با خیال راحت منتظر دریافت سفارش خود باشید. ما تمام امور مربوط به پرداخت، ارسال، امور گمرکی و غیره را انجام داده و ظرف 10 تا 15 روز کاری سفارش شما را درب منزل یا هر آدرس دیگر در سراسر کشور به شما تحویل خواهیم داد.

[تعداد: 6    میانگین: 2.8/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر