آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

سفر به سرزمین بازی

بازی

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

انسان‌ها در کنار دلفین‌ها تنها جاندارانی هستند که در زندگی روزمره خود چیزی به نام اوقات فراغت دارند، زمانی که در آن هر کس فارغ از دغدغه‌های روزانه به انجام کاری که مورد علاقه اش است می پردازد. یکی از مهم‌ترین روش‌های سپری کردن اوقات فراغت انجام بازی‌ های مختلف است. بازی کردن یکی از مشخصه‌های انسان‌ها و از مهم‌ترین جنبه‌های شخصیتی ما به حساب می آید، تا حدی که نوع بازی‌ هایی که هر کس انجام می‌دهد می تواند تا حد زیادی ویژگی‌های شخصیتیش را برای ما آشکار کند. این امر بخصوص درباره بچه‌ها از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است، چرا که بازی‌ و به طور کلی هرچیزی که باعث تحریک فعالیت مغزی در دوران رشد کودکان  شود باعث گسترش قابلیت‌های مختلف فکری و حرکتی کودک خواهد شد.

انتخاب اسباب‌ بازی مناسب نیازمند درنظر گرفتن چندین متغیر است. اولین و مهم‌ترین اصل داشتن انتخاب‌های فراوان است. متاسفانه در کشور ما به امر بازی آن‌چنان که باید و شاید اهمیت داده نشده و به همین دلیل صنعت اسباب‌ بازی‌ سازی در ایران از رشد مناسبی برخوردار نبوده است. به همین دلیل، دامنه انتخاب‌های موجود در بازار ایران نسبتا محدود و انحصاری‌ است. گروه لک‌لک با ایجاد امکان خرید مستقیم از فروشندگان بین‌المللی انتخاب های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی دیگر از پارامترهای تاثیر‌گذار در انتخاب اسباب‌بازی مناسب، کیفیت آن است، چرا که در بیشتر مواقع مخاطب این اسباب‌باز‌ی‌ها کودکانی هستند که می توانند بسیار کم‌سن و سال و در نتیجه آسیب‌پذیر باشند. اسباب‌بازی با کیفیت که از مواد مرغوب و درجه‌یک (غیر بازیافتی) تهیه شده و استانداردهای مختلف ایمنی (از جمله مسایل مرتبط با امنیت استفاده کودکان از قبیل وجود قسمت‌های بزرگ در اسباب‌بازی به منظور جلوگیری از بلعیدن تصادفی آن توسط کودک) را دارد بدون شک نسبت به گزینه‌های دیگری که فاقد این معیار‌ها باشد گزینه مطلوب‌تری خواهد بود. در نهایت باید به تاثیر بازی‌های فکری بر گسترش قابلیت‌های ذهنی و تسریع رشد استعداد‌های مختلف کودکان اشاره کرد. بازی‌های فکری در سال‌های اخیر رشد و تکامل بسیاری داشته اند و شما با دسترسی به فروشگاه‌های وسیع ارائه کننده انواع بازی‌های فکری برای رده‌های سنی مختلف می توانید به رشد و تعالی کودک خود کمک کرده و تکامل فکری و شخصیتی وی را جهت دهید. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی‌ از بهترین فروشگاه‌های ارائه کننده اسباب‌ بازی در اینترنت، و ویژگی‌ها و مزایای هر کدام، پس با ما همراه باشید.

فروشگاه http://www.thetoyshop.com/

سرگرمی برای همه

این فروشگاه با قدمتی بیش از 30 سال، بزرگ‌ترین فروشنده مستقل اسباب‌بازی در انگلستان به شمار می رود. شرکت The Entertainment توسط یک زوج انگلیسی در سال 1981 تاسیس شد و اکنون در سراسر بریتانیای کبیر بیش از صد شعبه دارد. این شرکت، که در میان 100 کمپانی برتر انگلستان قرار دارد، همچنین صاحب امتیاز فروشگاه http://www.thetoyshop.com نیز هست، و در این وب‌سایت سالانه صدها هزار اسباب‌بازی به فروش می رساند. با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی، امکان خریداری انواع و اقسام اسباب‌بازی‌ها در دسته‌بندی‌های متفاوت، از نوع اسباب‌بازی، برند، انواع بازی‌های فکری و گروهی و نیز خریداری اقلام حراجی به همراه تا 75% تخفیف را خواهید داشت. در صفحه اصلی و در قسمت Type Of Toy می توانید بر اساس نوع اسباب‌ بازی به جستجو بپردازید. دراین قسمت اسباب‌بازی‌ها بر اساس شکل ظاهری و کاربرد به دسته‌های مختلفی تقسیم شده‌اند.

اولین گروه، Action Toys and Figures است که عبارت‌اند از اسبا‌ب‌ بازی کاراکتر‌های معروف فیلم‌ها و کارتون‌ها، انواع وسایل نقلیه، تفنگ‌های آبی، اسباب‌بازی‌های جنگی و غیره. گروه بعدی َArts and Creative Play نام دارد که شامل اسباب‌بازی‌های ساختنی، هنری و نقاشی، انواع جواهرات و تزیینات و اقلام مشابه می شود. در قسمت Dolls and Soft Toys می توانید انواع عروسک و متعلقات آن‌ها و نیز عروسک‌های پارچه‌ای را پیدا کنید. در قسمت Games and Jigsaws می توانید انواع بازی‌های گروهی، بازی‌های کودکان و  پازل را بیابید. دسته‌بندی‌های  Lego and Constructio(یا لگو و ساختنی‌ها)،  Baby and pre-school (یا اسباب‌بازی کودکان تا پیش‌دبستانی)، Collectibles  (یا اسباب‌بازی‌های کلکسیونی)، Outdoors (اسباب‌بازی‌های مخصوص محیط‌های باز)، Electronics and Educational Toys (وسایل الکترونیکی و اسباب‌بازی‌های آموزشی شامل انواع ربات، کیت‌های ساختنی، وسایل کمک‌آموزشی الکترونیک و غیره) و بخش تخصصی مدل‌های ماشین، هواپیما و قطار با نام Cars and Trains and Planes سایر قسمت‌های این بخش هستند.

در نوار بعدی که Brand نام دارد، امکان خریداری تمام اقلام مرتبط با یک برند وجود دارد. تنها کافی است برروی آیکون برند مورد نظر خود کلیک کنید تا تمامی محصولات آن به شما نمایش داده شوند. در نوارهای بعدی امکان مشاهده انواع بازی‌ها و نیز قسمت حراجی برای مشاهده کالاهای مشمول تخفیف وجود دارد. در صفحه اصلی این وب‌سایت یک ابزار وجود دارد که کار را برای کاربر بسیار ساده می کند. این قسمت که Present Finder نام دارد به شما کمک می کند برای مخاطب مورد نظر خود مناسب‌ترین گزینه‌ها را مشاهده کنید. با وارد کردن جنسیت، سن و میزان بودجه می توانید تمامی گزینه‌های مرتبط را به سادگی مشاهده کنید. هرچند در منوهای مرتبط با هر قسمت نیز امکان جستجو بر اساس معیارهای مختلف وجود دارد و در توضیحات مرتبط با هر اسبا‌ب‌بازی می توانید مشخصات مربوطه از جمله سن و مخاطب مناسب آن‌ را مشاهده کنید. این فروشگاه همچنین تخفیف‌های مناسبی برروی کالاهای خود عرضه می کند که تبلیغات هر یک را می توانید در صفحه اصلی یا بخش Sales ببینید. همچنین در صورت خرید از این فروشگاه و رعایت شرایط (نگهداری کالا در شرایط آکبند، یا وجود عیب در خود کالا) آن را بر اساس ضوابط فروشگاه مرجوع نمایید (با در نظر گرفتن هزینه‌های پستی)، که در نوع خود مزیت بزرگی به شمار می رود. گشت و گذار در این فروشگاه را به تمام علاقمندان به اسباب بازی توصیه می کنیم.

http://www.toysrus.com

اسباب‌بازی برای ما

این فروشگاه اینترنتی آمریکایی، متعلق به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسباب‌بازی در این کشور و دنیا با همین نام به شمار می رود. این شرکت با بیش 66000 کارمند در 860 شعبه در ایالات متحده، 775 فروشگاه بین‌المللی و 250 فروشگاه مجاز در دنیا نامی شناخته‌شده و معتبر در این صنعت است، و محصولات خود در 38 کشور به فروش می رساند. در صفحه اصلی این فروشگاه می توانید به سادگی و با انتخاب یکی از دسته‌بندی‌های نمایش داده شده در کنار صفحه به سرعت وارد یکی از بخش‌های فروشگاه شده، یا به سادگی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. معیارهای جستجوی موجود کار جستجو برای هر خریداری را واقعا ساده می‌کند، و تعدد انواع اسباب‌ بازی‌ های موجود در انبارهای این شرکت مسلما انتخاب گزینه‌ نهایی را دشوار می سازد. هرچند این فروشگاه تنها اسباب‌بازی به فروش نرسانده و محصولاتی از قبیل انواع دوچرخه و اسکوتر، محصولات فرهنگی از جمله موسیقی و فیلم، ماشین‌های کنترلی و انواع مدل‌ها و نیز بازی‌ های ویدیویی را خریداری کنید. بخش بازی‌های ویدیویی در واقع یکی از جالب‌ترین قسمت‌های این سایت به شمار می رود، زیرا می توانید در آن تمام محصولات مرتبط با این گروه، از جمله بازی‌های Xbox One، PS4، PC، Nintendo، بازی‌ های دست‌دوم، وسایل جانبی و تکمیلی بازی، لبا‌س و اسباب‌بازی‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی و حتی راهنمای آن‌ها را یک‌جا و با قیمت مناسب پیدا کنید. همچنین در قسمت Vehicles, Trains, RC Cars علاوه بر انواع مدل‌ها و نمونه‌های کنترلی ماشین، هواپیما و قطار می توانید انواع ربات‌های اسباب‌بازی و حتی حیوانات خانگی رباتیک را با قیمت‌های باور نکردنی تهیه کنید. یکی از نکات جالب توجه سیاست Price Matching این وب‌سایت است که به کاربر تضمین می دهد قیمت‌های تعیین شده در این سایت، کمتر یا مساوی با تمامی فروشگاه‌های مشابه است و در نتیجه خیال شما را بابت نپرداختن هزینه‌های اضافی تا حد زیادی راحت می کند. این فروشگاه نیز دارای یک قسمت با نام Gift Finder است که به شما کمک می کند راحت‌تر گزینه‌ مورد نظر خود را از میان هزاران انتخاب موجود پیدا کنید. برای استفاده از این بخش دو روش وجود دارد: در روش اول، می توانید برای یک جستجوی سریع ماوس را برروی نوارابزار نگه دارید تا منوی جستجوی سریع این قسمت با معیارهای سن، جنسیت و حدود قیمت نمایش داده شود. اما روش دوم استفاده از منوی جستجوی اصلی با کلیک کردن برروی این نوارابزار است و برای کسانی مناسب است که ترجیح می دهند با جستجوی دقیق‌تر در زمان صرفه‌جویی بیشتری به عمل آورند. با این کار وارد منوی جستجوی کادو می شوید و امکان انتخاب معیار‌های بیشتر از جمله دسته‌بندی اسباب‌بازی، رده‌های قیمتی تفکیکی، انتخاب برند‌های مورد نظر و غیره نیز برای شما فراهم می شود. همچنین با وارد شدن به بخش Savings Center نیز می توانید تمامی اقلام شامل حراجی را مشاهده کنید. این فروشگاه همچنین به شما امکان می دهد تحت شرایط تعیین شده اقدام به پس فرستادن سفارش خود (با در نظر گرفتن هزینه‌های ارسال مرسوله پستی) کنید.

https://www.fatbraintoys.com

اسباب‌بازی‌هایی برای فکر و جان

این فروشگاه آمریکایی در ایالت نبراسکا کشور ایالات متحده فعالیت می کند، و فعالیت خود را به صورت تخصصی معطوف به تامین اسباب‌ بازی‌ های فکری و وسایل کمک آموزشی مرتبط با کودکان کرده است. پس اگر به دنبال یافتن اسباب‌بازی‌های فکری، وسایل علمی مخصوص کودکان، انواع کتاب، معماهای فکری و فیزیکی، اسباب‌بازی‌ها، ماکت‌ها و پوسترهای تاریخی و جغرافیایی، پازل، اسباب‌بازی‌های رومیزی و خلاصه هر آن‌چه باعث تحریک مغز و گسترش استعداد‌های بچه‌ها می شود، باید حتما سر فرصت سری به این فروشگاه بزنید. اسباب‌ بازی‌ های موجود در این وب‌سایت همگی ویژگی‌هایی از جمله کیفیت بالا و دوام مناسب، طراحی مناسب، تحریک کنجکاوی، نزدیکی به طبیعت، استفاده از اصول علمی، تقویت حل مساله، نیاز به ساخت و ارتباط با وسیله، تشویق کار گروهی و خصوصیاتی از این دست را دارا هستند. صفحه‌اصلی این فروشگاه، با طراحی شاد و منحصر به فرد خود قطعا شما را سر ذوق خواهد آورد. می توانید با استفاده از امکانات جستجوی فراوان این سایت به راحتی آن‌چه می خواهید را پیدا کنید، هرچند The Gift Bot یا جستجوگر اسباب‌بازی این سایت می تواند به راحتی شما را در انتخاب هدیه مناسب یاری دهد. یکی از نکات جالب، امکان دسته‌بندی اسباب‌بازی‌ها بر حسب علایق کودکان است، که با وارد شدن با نوار Interests می توانید بر حسب موضوع مورد علاقه مخاطب به جستجو بپردازید. قسمت Maker & DIY Kits نیز اسباب‌بازی و ها و کیت‌های ساختنی واقعا هیجان انگیزی را در خود جای داده که می تواند به راحتی ضمن شاد کردن کودک، به وی تجربه ساخت و فراگیری از طریق بازی را ارائه کند. انواع و اقسام دستگاه‌ها، ماشین‌های مختلف با پیل‌سوختی آب شور، ربات‌های جالب و کیت‌های بسیار جالب و آموزشی الکترونیک تنها بخشی از محصولات موجود در این قسمت را تشکیل می دهند. در قسمت Invented Here نیز می توانید اسباب‌بازی‌های طراحی شده توسط سازندگان همین فروشگاه را مشاهده کنید که قطعا خالی از لطف نیست. همچنین می توانید با سفارش هدیه‌های سفارشی از جمله پازل با نام یا طرح مورد نظر خود، هدیه خود را بسیار هیجان انگیزتر کنید. امکان جستجو بر اساس سن و جنسیت به صورت بسیار مفصلی در این سایت تعبیه شده و در هر قسمتی می توانید به راحتی کالاهای مناسب مخاطب خود را انتخاب کنید. با وارد شدن به صفحه مخصوص هر کالا نیز اطلاعات کاملی درباره کشور سازنده، قیمت و میزان تخفیف، گروه سنی و جنسی مناسب، میزان ارزش بازی با آن و نیز IQ مناسب مخاطب را در کنار نظرات کاربران مشاهده کنید.  همچنین این فروشگاه همچنین امکان سفارش به صورت عمده را نیز دارد، و می توانید برای فروشگاه خود از آن با قیمت مناسب خرید کنید. به‌علاوه، سیاست بسیار جالب بازپس‌گیری بی‌قید و شرط خرید تا 90 روز در صورت عدم رضایت از کیفیت باعث می شود تا خرید از آن بسیار مطمئن باشد. همچنین هزینه ارسال کالا در این فروشگاه بسیار منطقی است، هرچند با توجه به شرایط خرید باید به صورت مجزا تعیین شود، که در صورت سفارش به گروه لک‌لک، قطعا کارشناسان ما شما را از چند و چون آن مطلع خواهند کرد.

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر