آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

همه چی تحت کنترله!

هابی

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

بررسی فروشگاه اینترنتی Hobbyking

تمام بچه‌ها اسباب‌بازی‌های کنترلی (Radio Controlled) را دوست دارند، هرچند بیشتر پسربچه‌ها این عشق را در سال‌های پس از کودکی نیز حفظ می کنند. البته خیلی‌ها پس از رسیدن به درآمد و ورود به دنیای بزرگ‌سالی نیز هنوز به دنبال اسباب‌بازی‌های RC خوب هستند، زیرا لذت بازی با این اسباب‌بازی‌ها را کمتر چیزی می‌تواند تداعی کند. با پیشرفت روزافزون فناوری و معرفی انواع اسباب‌بازی‌ها و گجت‌های رادیو کنترل مهیج، از درون‌ها و کوادکوپتر‌ها تا ماشین‌های کنترلی بنزینی قدرتمند 4WD، دامنه انتخاب هر روز گسترده‌تر می شود. هرچند به دلیل محدودیت‌های همیشگی ورود کالا به ایران، بسیاری از وسایل RC موجود در بازار ایران حداقل چند‌سال از فناوری روز دنیا عقب هستند، یا آن که باید برای داشتن وسایل با فناوری روز هزینه گزافی پرداخت کنید. حالا لک‌لک به شما دوستداران این اسباب‌بازی‌های دوست‌داشتنی مژده می دهد که می توانید از این پس، نه‌تنها بهترین‌ها و جدید‌ترین وسایل RC را خریداری کرده و به سرعت در ایران تحویل بگیرید، بلکه قادر خواهید بود که آن‌ها را با قیمت‌هایی باورنکردنی خریداری کنید!

 

Hobbyking چیست؟

این فروشگاه اینترنتی آمریکایی، توسط چند نفر از عشاق وسایل کنترلی تاسیس شده و از آن جا که آن چه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند، می توان www.hobbyking.com را بهترین فروشگاه آنلاین در نوع خود و بهشتی برای همه علاقمندان وسایل RC به حساب می آید. کلکسیون بسیار وسیع از ماشین‌های RC، انواع مدل‌های پلاستیکی ماشین و هواپیما، انواع قایق، موتورهای کنترلی، تانک، دوربین‌های عکس‌برداری و تصویربرداری اکشن، انواع تفنگ‌های مدل و بادی، درون‌های مسابقه‌ای، کوادکوپترهای مخصوص فیلم‌برداری اول‌شخص، انواع و اقسام قطعات و وسایل یدکی، چسب، سروو موتور، باتری و حتی قطعات رباتیک و پرینترهای سه‌بعدی را می توانید در یک فروشگاه و به‌صورت یک‌جا خریداری کنید. علاوه بر این مجموعه حیرت‌انگیز، که عملا هرچه بخواهید را در خود دارد، باید به قیمت‌های بسیار مناسب این فروشگاه نیز اشاره کرد. به دلیل ارتباط مستقیم این فروشگاه با سازنده‌ها و تامین‌کنندگان قطعات، شاهد فروش تمام وسایل ارجینال و با کیفیت با قیمت‌های بسیار رقابتی هستیم (تا جایی که این فروشگاه عملا برروی تمام اقلام خود Price Matching یا تضمین کمترین قیمت موجود در بازار را ارائه می کند). بنابراین می توان گفت که اگر سودای داشتن هر وسیله RC، یا هرگونه مدل از تانک و قایق گرفته تا جدید‌ترین کوادکوپترها و درون‌ها را در سر دارید، باید حتما به این فروشگاه سری بزنید. بیشتر وسایل این فروشگاه وزنی در حد نیم تا یک کیلوگرم دارند و سفارش پستی آن‌ها از طریق وب‌سایت لک‌لک، بخصوص با توجه به قیمت نمونه‌های مشابه در بازار داخلی، کاملا به صرفه است. اما همان‌طور که قبلا هم گفتیم، این فروشگاه مجموعه بسیار گسترده‌ای از قطعات یدکی، باتری، انواع موتورهای الکتریکی و قطعات پیشرفته را نیز در خود جای داده و می توانید برای انجام پروژه‌های شخصی، رباتیک و حتی پرینت سه‌بعدی نیز از این فروشگاه خرید کنید.

 

  • چطور خرید کنیم؟

این فروشگاه نیز مانند تمامی فروشگاه‌های آنلاین، که راهنمای خرید از برخی از معروف‌ترین‌های آن‌ها در همین وبلاگ موجود است، از بخش‌های معمولی مانند کاتالوگ محصولات، امکانات جستجو و محدود کردن آن بر حسب معیارهای مختلف و غیره وجود دارد. اما در این مطلب می خواهیم بیشتر به دسته‌بندی‌های موجود در این سایت و اقلام قابل خریداری بپردازیم.

  • در قسمت بالای صفحه اصلی، چند آیکون مشاهده می کنید که البته شکل آن‌ها گویای محتوی آن‌ها نیز هست و با نگه‌داشتن ماوس برروی آن‌ها می توانید زیرگروه‌های مرتبط با آن را مشاهده کنید، هرچند این منو کامل‌ترین دسته‌بندی در فروشگاه نیست و با مراجعه به فهرست موجود در سمت چپ صفحه اصلی می توانید با دقت بیشتری جستجو کنید. در بالای این آیکون‌ها چند زبانه با نام‌های Arrivals یا کالاهای جدید، New Items یا موارد جدید و البته قسمت Free Shipping یا ارسال مجانی را مشاهده می کنید که یکی از جالب‌ترین قسمت‌های این فروشگاه است. در بخش Free Shipping تمام کالاهای شامل وضعیت ارسال رایگان را به صورت یک‌جا می توانید مشاهده کنید، هرچند در این قسمت تنها می توانید در هر سفارش یک کالا خریداری کنید و امکان انتخاب چند محصول وجود ندارد. درضمن این فروشگاه چندین انبار در قسمت‌های مختلف دنیا دارد که می توانید در صفحه کالا، انباری که قرار است کالا از آن ارسال شود را مشاهده کنید، و در نتیجه باید محل این انبار را در ماشین‌حساب سایت‌ لک‌لک وارد کنید تا هزینه ارسال کالا به درستی نمایش داده شود.
  • در قسمت سمت چپ این صفحه نیز می توانید دسته‌بندی‌های کلی کالاهای موجود را مشاهده کنید که با نگه‌داشتن ماوس برروی هر یک می توانید زیرگروه‌های مرتبط را نیز ببینید. این بخش‌ها شامل تمامی محصولات موجود در فروشگاه به اضافه قطعات یدکی، موتورهای الکتریکی، دوربین و گیمبال‌های درون، انواع فرستنده و گیرنده‌های رادیویی، انواع چسب و روان‌سازهای مخصوص، ابزار، باتری و ملحقات، کنترل‌کننده‌های سرعت سفارشی برای دستکاری در ماشین‌های RC و در نهایت آیتم‌های حراجی با عنوان Sale/Liquidation وجود دارد که می توانید با ورود به آن کالاهای مشمول حراجی را به راحتی پیدا کنید.
  • یکی دیگر از قسمت‌های جالب توجه این فروشگاه، قسمت Batteries & Accessories است، که با مراجعه به آن می‌توانید عملا برای هر وسیله‌ای که فکرش را می کنید، باتری مناسب پیدا کنید. به‌علاوه، با مراجعه به پایین صفحه، می توانید در قسمت Resources وارد بخش Understanding Lipoly شده و راهنمای کاملی درباره انتخاب بهترین باتری لیتیوم-پلیمر با توجه به مشخصات عملکردی مورد نیاز را در اختیار داشته باشید.
  • گشت و گذار در این فروشگاه، بخصوص برای کسانی که به این جور وسایل علاقه‌مند هستند قطعا نیازمند صرف ساعت‌ها وقت و دقت بسیار است. هرچند در این سایت تنها اسباب‌بازی‌های RC به فروش نمی‌رسد و عملا می توانید تمام قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت ربات‌های ساده تا پیشرفته و انواع بردهای الکترونیک را نیز به راحتی و با اطمینان خاطر تهیه کنید.

یکی از ویژگی‌های خاص این فروشگاه، ارسال کالا به تمام دنیا با استفاده از سرویس‌های پستی مختلف است، که البته بسته به سرویس و شرکت پستی مورد‌نظر هزینه نهایی ارسال کالا متفاوت خواهد بود. در نهایت پس از قطعی شدن سفارش خود، می توانید با مراجعه به وب‌سایت لک‌لک و با استفاده از ماشین حساب موجود، قیمت نهایی تحویل سفارش خود در ایران را تخمین بزنید. سپس با مراجعه به قسمت ثبت سفارش، می توانید لینک کالا یا محصولات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا ظرف دو روز کاری پیشفاکتور هزینه‌های سفارش شما به  ایمیلتان ارسال شود. در صورت رضایت از قیمت و پس از پرداخت اینترنتی بانکی، سفارش شما نهایی می شود.

از این جا به بعد، تمام کار را می توانید به لک‌لک بسپارید و با خیال راحت منتظر دریافت سفارش خود باشید. ما تمام امور مربوط به پرداخت، ارسال، امور گمرکی و غیره را انجام داده و ظرف 10 تا 15 روز کاری سفارش شما را درب منزل یا هر آدرس دیگر در سراسر کشور به شما تحویل خواهیم داد.

پس پیشنهاد می کنیم همین امروز به این فروشگاه جذاب سری زده و رویاهای کودکی خود را جامه واقعیت بپوشانید.

[تعداد: 2    میانگین: 3.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر