آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

آنچه در نمایشگاه الکامپ 96 گذشت

الکامپ 96

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ که از 30 تیر الی 2 مرداد برگزار شد، درحالی پایان یافت که میزبان حجم عظیمی از شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان بود. شاید برگزاری نمایشگاه زودتر از موعد همیشگی و در فصل تابستان کمک شایانی در جذب بیشتر مخاطبان داشته، اما بیشتر از همه نشان دهنده افزایش چشمگیر علاقه مندی مخاطبان به حوزه الکترونیک، کامپیوتر، تجارت و کسب و کار آنلاین است.

الکام استارز، پرمخاطب ترین بخش نمایشگاه

استارت آپ یا کسب و کار نوپا، کلمه هایی است که این روزها زیاد به گوشتان میخورد و چندسالی است که افراد زیادی را وارد عرصه رقابت کرده است. استارت آپ اصولا از یک ایده و فکر خلاقانه آغاز می شود، اغلب سرمایه آنچنانی ندارند و تنها با برنامه ریزی و هدف گذاری وارد عرصه رقابت می شوند و در صورت موفقیت، می توانند تبدیل به یک برند تجاری موفق شوند.

ایران هم از این کسب و کار نوپا جهانی دور نیست و چند سالی است که شاهد شکل گیری استارت آپ های موفقی در حوزه های مختلف و استقبال مخاطبان از آن بوده ایم. الکام استارز، بخشی از نمایشگاه الکامپ است که چندسالی است که به استارت آپ ها پرداخته و تبدیل به یکی از پرمخاطب ترین و پربازدیدترین بخش های نمایشگاه الکامپ شده است. امسال بالغ بر 250 شرکت به عنوان استارت آپ در نمایشگاه الکامپ و سالن الکام استارز حضور داشتند و سهم عمده ای در میزان مخاطبان نمایشگاه الکامپ امسال داشته اند.

دومین سال از حضور لک لک در الکامپ

الکامپ

گروه لک لک، امسال نیز به عنوان یک استارت آپ و یک کسب و کار آنلاین در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ شرکت کرد و میزبان مخاطبان بسیاری در سالن خلیج فارس و همچنین در سالن الکام استارز بود. سامانه آسان خرید آمازون جدیدترین سرویس لک لک، ویژه خرید از وب سایت آمازون به علاقه مندان در حوزه خرید از سایت های خارجی معرفی شد و توانست نقش عمده ای در موفقیت الکامپ 96، برای لک لک داشته باشد.

خوشحالیم که توانستیم برای دومین سال متوالی میزبان شما مخاطبان گرامی باشیم. امید است با همراهی شما عزیزان، روز به روز بر خدمات خود بیافزایم و بتوانیم سرویس های بیشتری در جهت خرید از سایت های خارجی به شما ارائه دهیم.

در ادامه می توانید مصاحبه رسانه تصویری تک تاکس را با گروه لک لک مشاهده کنید :

[تعداد: 4    میانگین: 3.3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر

4 نظر