آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بوکیتا ؛ برندی نو در حجاب

بوکیتا

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

بعد از معرفی سایت مودانیزا به عنوان الگوی یک برند اسلامی سراغ برند بوکیتا رفتیم ،برندی  که به طور خاص در زمینه حجاب و  روسری فعالیت می کند و ایده هایی نو در زمینه طراحی انواع روسری داشته است که باعث شده به یک برند محبوب اسلامی تبدیل شود و در سراسر دنیا دارای شعبات بسیار باشد .

درباره بوکیتا

این برند در سال 2009 در بیروت لبنان تاسیس شد . بوکیتا با ایده آسان کردن حجاب  برای بانوان شاغل ، دانشجویان و محصلان و برای  حضور فعال و بدون مشکل آنان پدید آمد  . نام بوکیتا از واژه بوکِی به معنی دست گل برداشته شده است و معنای آن اشاره به زیبایی و ظرافت طرح و شکل این برند دارد . از آنجا که هدف این برند آسان کردن حجاب برای بانوان بوده است ، اولین محصول خود را در سال ۲۰۱۰ با نام Voila به معنی انجام دادن عرضه کرد، که هدف آن از این نام گذاری نشان دادن سرعت پوشیدن روسری های این برند است . شاید برایتان این سوال پیش آید که چه سرعتی برای پوشیدن لباس یا روسری لازم است که بوکیتا هدف برند خود را در آن مطرح کرده است . در بخش بعدی با معرفی محصولات آن ، به این سوال پاسخ می دهیم .

بوکیتا

معرفی محصولات بوتیکا

چه تفاوتی میان محصولات این برند وجود دارد ؟

چیزی که بین تمامی محصولات بوتیکا مشترک است و این برند را متمایز ساخته ، استفاده راحت ازمحصولات آن است . بدین معناکه در چند ثانیه میتوانید آن را بپوشید و نیازی به گره زدن ندارد .تفاوت در بین محصولات این برند تفاوت در سبک آن هاست که هرکدام ، مطابق با سلیقه ای و کاربردی متفاوت طراحی شده است . پس لازم است بدانید که هرکدام از این مدل ها به چه منظوری طراحی شده است تا بهتر بتوانید انتخاب و خرید کنید .

  • مدل Voila!Maxi و Chic

    اگر به دنبال روسری بلند هستید یا به دنبال مدلی هستید که از آن بتوانید برای شرکت در مجالس و مهمانی استفاده کنید ، مدل های Voila!Maxi و Chic بهترین گزینه برای شماست .   این دو طرح بهترین فروش را در کشورهای شرق آسیا ، ایران ، هند و مالدیو  داشته اند .

  • مدل Voila

    اگر قد شما بالای 162 سانتی متره یا ترجیح می دهید که روسری کوتاه سر کنید . بهترین انتخاب مدل Voila می باشد . این طرح در خاورمیانه ، اروپا و آمریکا بسیار پرطرفدار است .

  • مدل Zain

    یک مدل خاص و بهترین پیشنهاد برای وقتی که از بولیز یقه دار استفاده می کنید . میتوانید زیبایی طراحی را در این مدل مشاهده کنید . همچنین استفاده از الیاف طبیعی در بافت پارچه این طرح را منحصر به فرد کرده است .

  • مدل Asas

    این طرح گزینه مناسبی برای  استفاده در هنگام ورزش است و جنس آن از پارچه ضد لیز و طراحی آن به صورتیست که داخل یقه می رود و بافت لایه لایه آن از عرق کردن و چسبیدن روسری به گردن جلوگیری می کند .

بوکیتا

محصول عمده وب سایت بوکیتا روسری می باشد اما با ورود به این سایت می توانید محصولات دیگر آن نظیر پیراهن اسلامی ، هدبند و ساق دست را مشاهده و از طریق سرویس لک لک آن را خریداری کنید . 

[تعداد: 7    میانگین: 2/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر

یک نظر