معرفی سرویس لک‌لک

در صورتی که قصد خرید کالا یا خدمات از یک فروشنده خارجی به صورت شخصی یا تجاری دارید، با دو مشکل عمده روبرو خواهید شد:
۱. عدم امکان پرداخت ارزی
۲. عدم امکان ارسال کالا به ایران

هدف سرویس لک‌لک، رفع این دو مانع بزرگ و فراهم کردن امکان خرید از فروشندگان و سایت‌های خارجی، از داخل ایران برای هم‌وطنان گرامی است.

به توضیحات بیشتری نیاز دارم!

تخمین قیمت

به ماشین حساب لک لک رفته و با وارد کردن مبدا (محل تحویل کالا توسط فروشنده خارجی به لک‌لک)، قیمت، وزن و ابعاد کالای مورد نظرتان، هزینه سفارش خود را تخمین بزنید. این هزینه تخمینی شامل هزینه‌های ارسال کالا به ایران می‌باشد که ارتباط مستقیمی با وزن (.وزن جرمی و وزن حجمی) کالا دارند و در مواردی می‌توانند بخش عمده‌ای از هزینه خریدتان را شامل شوند. بنابراین هر چه قیمت کالای مد نظرتان نسبت به هزینه‌های حمل‌و‌نقل آن ارزش بیشتری داشته باشد، خرید مناسب‌تری خواهید داشت.

ماشین حساب
قبول، ولی بازم سوال دارم

پرداخت کنید

پس از تایید، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید تا فرآیند سفارش و تامین کالای مورد نظر شما شروع شود. سفارشتان که به ایران رسید با شما تماس می گیریم تا مراحل تحویل نهایی کالا انجام شود.

قبول، ولی بازم سوال دارم

تحویل سفارش

با توجه به این که فروشندگان از روش های مختلف ارسال کالا استفاده می کنند، زمان تحویل آن در تهران، 30 تا 40 روز کاری (بین 5 تا 7 هفته) است. بدیهی است هرچه زمان ارسال کالا توسط فروشنده خارجی بیشتر باشد، زمان تحویل ذکر شده در پیش فاکتور طولانی‌تر می‌شود. سفارشاتی که برای ارسال آن‌ها، از پست‌های رایگان یا بسیار ارزان استفاده می شود، مانند خریدهای علی اکسپرس با ارسال رایگان، معمولا دارای زمان تحویل حدود دو ماه هستند و از قاعده 30-40 روزکاری مستثنی می باشند.

قبول، ولی بازم سوال دارم