آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
بهترین کرم رفع جای زخم

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

بهترین کرم‌های رفع اسکار جهان
یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات پوستی که می‌تواند زیبایی بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد، جای اسکار، جوش، زخم و بخیه است. یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای برطرف کردن این مشکلات پوستی شایع، استفاده از کرم‌های رفع اسکار است. کرم‌های ترمیم کننده و رفع کننده جای اسکار، جوش و زخم انواع مختلفی دارند و برندهای مختلفی در دنیا این محصولات را تولید می‌کنند. همین تنوع سبب می‌شود که در انتخاب سردرگم شوید. ما در این مقاله به معرفی بهترین کرم‌های رفع اسکار در جهان می‌پردازیم.

کرم‌های رفع اسکار چه محصولاتی هستند؟
کرم‌های رفع اسکار نوعی محصول ترمیم کننده پوست هستند که در دسته محصولات مراقبت از پوست قرار می‌گیرند. استفاده از این محصولات باعث افزایش سرعت بهبود زخم‌ها و آسیب‌های پوستی از جمله خراشیدگی، جای جوش، لک ناشی از سوختگی، جای بخیه و… می‌شود. این محصولات در کنار بهبود فرآیند بازسازی پوست دارای اثرات ضد التهاب، رفع قرمزی، خارش و حساسیت پوست نیز هستند.
معرفی بهترین کرم‌های ترمیم کننده پوست
کرم‌های ترمیم کننده پوست تولید شرکت‌های دارویی مشهوری هستند که استفاده از آن‌ها در بلندمدت می‌تواند اثرات شگفت‌انگیزی به همراه داشته باشد. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین کرم‌های ترمیم کننده پوست خواهیم پرداخت.

پماد ترمیم کننده استراتامد استرات فارما
این پماد به صورت ژل تهیه شده است و در بسته‌بندی‌های ۵ و۱۰ و ۲۰ گرمی در بازار موجود است. این پماد ترمیم کننده قابلیت استفاده در تمام قسمت‌های بدن را دارا است و برآمدگی‌های حاصل از زخم را به خوبی بهبود می‌بخشد. ضمن این که بعد از جراحی‌های باز می‌توانید از این محصول برای از بین بردن خارش و التهاب جای بخیه استفاده کنید. پماد ترمیم کننده استراتامد استرات فارما از ایجاد برآمدگی روی زخم پیشگیری کرده و استفاده از آن باعث می‌شود که نیازی به استفاده از پوشش‌های محافظت کننده روی زخم نداشته باشید.

ژل سیلیکونی رژواسیل (rejuvasil)
این محصول ترمیم کننده جای اسکار ساخت امریکا و در آن ترکیباتی مثل Squalene، Shark Oil، Emu Oil و ویتامین C به کار رفته است. این پماد به اندازه‌ای تأثیرگذار است که از آن حتی در رفع ترک‌های زمان بارداری یا ترک‌های ناشی از افزایش و کاهش حجم عضلانی استفاده می‌شود. این محصول ترمیم کننده با کمک به بازسازی پروتئین‌های ساختمانی پوست، باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شده و از ایجاد ترک نیز پیشگیری می‌کند.

کرم اسکار استاتیک اسکار هیل
این کرم ترمیم کننده نیز ساخت امریکا است و قیمت مناسبی دارد. کرم اسکار استاتیک اسکار هیل در بسته‌بندی‌های ۱۰ و ۶۰ گرمی تولید شده است. این کرم دارای ۲۳ ماده موثر در ترمیم و بازسازی پوست بوده و از ایجاد عفونت و قارچ در ناحیه آسیب دیده پیشگیری می‌کند. اکثر مواد موجود در کرم اسکار استاتیک را آنتی اکسیدان ها، پلی پیتید و سیلیکون مایع در کنار ترکیبات گیاهی موثر تشکیل می‌دهند.

ژل استراتادرم استرات فارما
این ژل که با نام کرم استراتادرم شناخته می‌شود یکی از بهترین کرم‌های ترمیم اسکار در تمام دنیا است. کرم استراتادرم ساخت یک شرکت سوئیسی است. استفاده از این ژل در دوره‌های مناسب درمانی می‌تواند اثرات شگفت‌انگیزی در رفع جای زخم‌های مزمن و کهنه داشته باشد. این کرم با کمک به تنظیم فرآیند کلاژن‌سازی از ایجاد جای زخم بعد از جراحی، خراش و آسیب دیدگی جلوگیری می‌کند.

ژل رژوواسیل اسکار هیل
این ژل ساخت شرکت مشهور اسکار هیل امریکا است. محصول ترمیک کننده رژوواسیل در بسته‌بندی‌های ۱۰ و ۶۰ گرمی در بازار یافت می‌شود. این ژل دارای خاصیت لایه برداری است و می‌تواند زخم‌های برجسته و دارای گوشت اضافه را با لایه برداری موثر مسطح کرده و پوستی صاف، یکدست و یک رنگ را برای شما به ارمغان آورد. این کرم ترمیم کننده قابل استفاده برای انواع زخم‌های کلوئیدی، زخم‌های جراحی، جای جوش، لک‌های ناشی از سوختگی، ترک‌های پوستی ناشی از چاقی و افزایش وزن و… است. این کرم به دلیل وجود ترکیبات موثر و کاربردی در مدت زمان کوتاه جای انواع زخم را به راحتی برطرف کرده و باعث صاف و یکنواخت شدن پوست می‌شود.

کرم ترمیم کننده ناندل
این کرم ترمیم کننده در بسته‌بندی‌های ۳۰ میلی گرمی و در کشور فرانسه تولید می‌شود. این کرم به راحتی جراحت‌های پوستی ناشی از لیزر، بیماری‌های پوستی چون اگزما، پسوریازیس، سوختگی، آفتاب سوختگی، خراش و بریدگی، جای گزیدگی حشرات، جای جوش، جای بخیه و… را برطرف سازد. استفاده از این کرم خاصیت ضد عفونی کننده نیز دارد و از ایجاد عفونت‌های قارچی و باکتریایی در محل جراحت پیشگیری می‌کند.

کرم ترمیم کننده اریکه
این محصول بازسازی کننده پوست نیز ساخت فرانسه است که برای درمان انواع اسکار و زخم‌ها از آن استفاده می‌شود. ماده موثر به کار رفته در ساخت این کرم عصاره آلوئه ورا است که با افزایش جریان خون در زیر پوست باعث جذب بهتر مواد موثر در خون گشته و تغذیه و بازسازی پوست را به همراه دارد. این کرم کمک می‌کند تا کلاژن‌سازی با سرعت بیشتر و به شکل موثرتری در پوست انجام گیرد. همچنین کرم اریکه دارای ترکیبات ضد میکروبی و ضد قارچی است که استفاده از آن را روی آسیب دیدگی‌های ناشی از جراحی، بریدگی و… و محل زخم‌ها ممکن می‌سازد.
در واقع این محصول با ایجاد یک پانسمان نامرئی روی زخم باعث مرطوب و نرم شدن پوست می‌شود که به بهبود سریعتر جای زخم کمک می‌کند. مواد تسکین دهنده‌ای در این کرم وجود دارد که خاصیت ضد التهابی، ضد سوزش و ضد خارش ایجاد می‌کند. استفاده از کرم ترمیم کننده اریکه برای از بین بردن جای زخم، جوش، سوختگی، بریدگی‌های ناشی از جراحی، اثرات لیزر، پیلینگ و… استفاده می‌شود.

جمع‌بندی
شما می‌توانید برای درمان انواع اسکارها، جای زخم، جراحی، بریدگی، جای جوش و… از کرم‌های ترمیم کننده استفاده کنید. برای از بین بردن گوشت اضافه و برجستگی‌های روی بریدگی‌ها باید از ترمیم کننده‌هایی که دارای لایه بردار هستند استفاده کنید. دوره درمان با کرم‌های ترمیم کننده بستگی به شدت اسکار، زخم و مدت زمان ایجاد جای زخم (کهنه یا جدید) دارد. در حالت عادی باید حداقل ۳ ماه از یک کرم ترمیم کننده استفاده شود. قیمت کرم های ترمیم کننده نیز با توجه به مواردی چون حجم کرم، شرکت تولید کننده و … تعیین می شود.

[تعداد: 110    میانگین: 2.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر