آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

جشن بلک فرایدی آمازون شروع شد

آمازون

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

نزدیک به دو هفته تا روز بلک فرایدی (25 نوامبر ) باقی مانده است و فروشگاه های بزرگ در تدارکات مختص به این روز، اما  آمازون به گونه ای دیگر به استقبال این روز رفته است …

آمازون با سابقه درخشان درجریان بلک فرایدی ، امسال متفاوت تر از همیشه عمل کرده است و تخفیفات بلک فرایدی خود را زودتر از همیشه یعنی دو هفته مانده تا روز بلک فرایدی شروع کرده است  ، تا بدین طریق به انتظار مشتریان خود تا روز بعد از شکرگذاری پایان دهد .

این فروشگاه آنلاین، همزمان با روزشمار مخصوص بلک فرایدی ، روزانه پیشنهادات شگفت انگیزی را با 5 تا 85 درصد تخفیف در صفحه بلک فرایدی خود قرار می دهد .

این تخفیفات شامل وسایل الکترونیک ، دی وی دی های ارزان قیمت ، مجلات ، اسباب بازی و پوشاک مردانه ، زنانه و بچه گانه می باشد .

بازه زمانی یک هفته ای آمازون برای تخفیفات هیجان انگیز ، به این سایت کمک می کند تا بتواند حجم عظیمی از معاملات را مدیریت و تحت کنترل خود قرار دهد . این تدبیر به نفع مشتریان آمازون نیز بوده و فرصت خرید بیشتر در هفته حراجی های استثنایی را به آنان می دهد . تخفیفات هیجان انگیز به همینجا ختم نمی شود و آمازون بعد از بلک فرایدی ، به مدت یک هفته، دوشنبه سایبری (Cyber Monday) را برگزار می کند که دراین هفته  نیز تخفیفات قابل توجهی به مشتریان خود می دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوشنبه سایبری می توانید مقاله “Cyber Monday یا دوشنبه سایبری: حراجی فروشگاههای آنلاین ” مطالعه کنید .

پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید . از تخفیفات بلک فرایدی آمازون از همین حالا برخوردار شوید و برای یک خرید خوب مقاله ” نکاتی ضروری برای خرید از آمازون در Black Friday(بلک فرایدی) ” را مطالعه کنید .

 

[تعداد: 2    میانگین: 1.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر