آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

تغییر سبک زندگی با کمپین #پیاده_برو

#پیاده_برو

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

7 آپریل : روز جهانی پیاده روی تا محل کار 

کم تحرکی و عدم توجه به سلامتی از جمله مسائلی است که امروزه ذهن تمامی جوامع را به خود درگیر کرده است و هرکس در هر صنف و مقامی به دنبال پیدا کردن راه حلی برای حل این بحران است . در سال 2004 برای مقابله با این بحران در ایالات متحده روزی به نام  پیاده روی تا محل کار نام گذاری شد. این روز که اولین جمعه ماه آپریل می باشد،  فرصت مناسبی است  برای توجه به سلامتی و تناسب اندام حتی برای یک روز و شاید شروعی باشد برای یک تغیر کوچک در زندگی که در این عصر دیجیتالی و کم تحرکی  اثرات بلند مدتی در کیفیت زندگی و طول عمرخواهد داشت .

#پیاده_برو

کمپین #پیاده_برو 

می دانید ، گاهی لازم است آدم اول از خودش شروع کند . منظورمان برای شروع یک تغیر است … گاهی می توان با یک حرکت کوچک ، تغییری بزرگ در زندگی به وجود آورد .
بیاید با هم صادق باشیم . آخرین باری که ورزش کردید کی بوده است ؟ آخرین باری که کوه رفتید ؟ آخرین باری که در پیاده رو قدم زدید ؟ آخرین باری کهخستگی لذت بخش ، بعد از یک ورزش را حس کردید ؟
اگر برای جواب به این سوالات نیاز به فکر کردن ندارید و این آخرین بارها به ساعت یا روزی پیش برمی گردد، بدانید آدم خوشبختی هستید . اما اگر این آخرین بارها ، مدت هاست که گوشه ای خاک می خورد ، نیاز به تغییر دارید .
نیاز به یک حرکت … یک قدم برای تغیر لایف استایل زندگی 

اگر دنبال انگیزه می گردید ، ما اون رو براتون فراهم کردیم . یک کمپین تو راهه … یک کمپین سلامتی ، قراره توی این کمپین  روزانه بیست تا سی دقیقه پیاده روی کنیم .
اسمش رو گذاشتیم کمپین #پیاده_برو … 

برای شرکت توی این کمپین لازم نیست هیچ کار خاصی بکنید یا هزینه ای رو صرف کنید، فقط کافیه از امروز تصمیم بگیرید مسافتی رو پیاده روی کنید . اگر سرکار میرید اگر به نظرتون وقتتون اونقدر پره که ترجیح میدید اوقات فراغتتون رو به استراحت بگذرونید ، بیاید برای یک هفته هم که شده این بهونه ها رو کنار بگذارید و با شرکت توی کمپین #پیاده_برو یک قدم برای سلامتتیون بردارید .

در کنار این کمپین ما یک مسابقه هم داریم . برای شرکت توی این مسابقه کافیه یک عکس از خودتون یا دوستاتون در حال پیاده روی بگیرید و اون رو با #پیاده_برو توی صفحه اینستاگرامتون با ما به اشتراک بگذارید .

 

شرایط شرکت در مسابقه : 

  •  تنها در بازه زمانی مشخص عکس ها برای شرکت در مسابقه پذیرفته می شوند
  • هر پیج تنها یک عکس می تواند بفرستد
  • لوکیشن عکاسی : باشگاه ، پارک و فضای شهری
  • استفاده از عناصر ورزشی در عکس باید مشهود باشد
  • توجه به چشم اندازه های طبیعی
  • عدم استفاده از عکس های اینترنتی
  • یوزر های شرکت کننده باید واقعی و فعال باشند
  • عکس ها باید انرژی و پویایی لازم برای پیاده روی را نشان دهند
  • عکس را در صفحه ی اینستاگرام خود با #پیاده_برو به اشتراک بگذارید و لک لک را تگ کنید

جوایز : 

هدفمون از راه اندازه این کمپین و مسابقه بیشتر از همه برداشتن  قدمی در جهت فعالیت بیشتر و سلامتی بوده و امیدواریم  که بتونیم در این راه با کمک شما عزیزان موفق باشیم .

در این مسابقه ما سه برنده داریم که از بین ده نفر برگزیده به صورت قرعه کشی انتخاب می شوند و به هرکدام بن تخفیف 200 هزارتومانی برای خرید کالای ورزشی و سلامتی از آمازون تعلق می گیرد .

 

می تونید مزایای پیاده روی رو در این ویدیو ببینید :

[تعداد: 1    میانگین: 2/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر