آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

سفر رویایی با تراول اسمیت

سفر

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

شاید کم‌تر کسی را در دنیا بتوان پیدا کرد که به سفر کردن و دیدن مناطق جدید و جذاب علاقه مند نباشد. بسیاری از مردم دنیا روزهای متمادی کار می کنند تا در تعطیلات به سفر بروند  . اما هر سفر نیازمند ملزومات خاصی است. اینکه از یک ساک دستی کوچک استفاده کنیم یا یک چمدان بزرگ، چه لباس‌هایی را با خود به همراه ببریم، نوع سفرمان کمپینگ است یا اقامت در هتل و چندین و چند پرسش و نکته دیگر، وسایلی که با خود در سفر به همراه می‌بریم را مشخص می‌کند. به همین دلیل، اکنون فروشگاه‌های آنلاین و وب‌سایت‌های متعددی در دنیا وجود دارند که محصولات مربوط به سفر می‌فروشند. یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین محصولات سفری تراول اسمیت نام دارد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

سفر

درباره تراول اسمیت

کمپانی تراول اسمیت در سال 1992 با هدف تامین امکانات یک سفر راحت و جذاب در آمریکا راه‌اندازی شد. مدیران این کمپانی با جمع‌آوری منابع مختلف و آشنایی با انواع سفر و مطالعه تجربیات توریست‌ها و جهان‌گردان حرفه‌ای، کم‌کم تبدیل به منبعی مهم در این زمینه شدند. این کمپانی در ابتدا با فروش محصولات سفری در فروشگاه‌های خود توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و با گسترش دنیای آنلاین و دسترسی همگانی به اینترنت و ابزارهای دیجیتال به‌تدریج فروشگاه آنلاین خود را نیز راه‌اندازی کرد. این کمپانی اکنون در وب‌سایت فروش خود انواع و اقسام محصولات سفری را دردسته‌بندی‌های مختلف را به فروش می‌رساند.

 

Untitled-1

چگونه از تراول اسمیت خرید کنیم؟

سه راه عمده برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود از فروشگاه آنلاین تراول اسمیت پیش روی شماست:

  • راه اول استفاده از نوار جست‌وجو یا همان سرچ در بالای صفحه اصلی وب‌سایت تراول اسمیت است. در این بخش می‌توانید نام کالا یا هر واژه دیگری را تایپ کنید. با تایپ هر کلمه صفحه‌ای زیر آن باز می‌شود که نزدیک‌ترین پیشنهادهای وب‌سایت طبق واژه شما را به شما نشان می‌دهد. با باز شدن صفحه می‌توانید روی گزینه مورد نظر خود کلیک کرده و سپس صفحه جدیدی باز می‌شود که در آن تمام محصولات منطبق با سرچ شما موجود است.
  • راه دوم استفاده از بخش‌های مختلفی است که در صفحه اصلی درج شده است. این بخش‌ها شامل اسلایدرهای تخفیف‌ها در بخش‌های مختلف، استفاده از دسته‌بندی‌های مردانه، زنانه و چمدان است. همچنین بخشی در صفحه اصلی به صورت اسلایدر موجود است که در آن می‌توانید موضوعات مختلف در مورد سفر و گردشگری را مطالعه کنید.
  • راه سوم که دقیق‌ترین و متنوع‌ترین شیوه می باشد ، استفاده از دسته‌بندی‌های وب‌سایت است که در نوار بالایی صفحه اصلی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. این دسته‌بندی‌ها به ترتیب شامل زنانه (WOMEN) ، لباس‌های بلند و کوتاه (PETITE & PLUS ) ، مردانه (MEN ) ، کیف و چمدان (LUGGAGE & BAGS ) ، اکسسوری‌های سفر (TRAVEL ACCESSORIES ) ، مجموعه‌ها ( COLLECTIONS) و حراج ( SALE ) است. با قرار دادن نشانگر ماوس روی هر کدام از این دسته‌بندی‌ها، دسته‌بندی‌های جزئی‌تر هر کدام نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه‌تان آن‌ها را انتخاب کنید. پس از کلیک روی هر کدام از این دسته‌بندی‌های جزئی‌تر وارد صفحه جدیدی می‌شوید که تمامی محصولات مرتبط با آن دسته‌بندی نشان داده می‌شود.
از هر سه روش که استفاده کنید در نهایت با صفحه‌ای روبه‌رو می‌شوید که تعدادی محصول مرتبط با سرچ یا انتخاب شما نمایش داده شده‌اند.

در این صفحه می‌‌توانید روی محصول نهایی مورد نظرتان کلیک کرده و وارد صفحه مربوط به آن محصول یا کالا شوید. البته در سمت چپ این صفحه تمام دسته‌بندی‌های جزئی‌تر وجود دارد که با کلیک کردن روی آ‌ن‌ها وارد صفحه مربوط به آن‌ها می‌شوید. همچنین در بالای این صفحه دو گزینه رنگ و قیمت وجود دارد که با انتخاب آن‌ها می‌توانید جست‌وجوی خود را محدودتر کنید. پس از ورود به صفحه محصول مورد نظر، نام محصول، عکس‌های مختلف، رنگ‌ها، اطلاعات مربوط به آن و محصولات مشابه را می‌بینید.

در این حالت فقط کافی است به سایت لک‌لک مراجعه کنید تا ما در کم‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر شما را به دست‌تان برسانیم در صفحه اصلی سایت ما قیمت محصول و وزن آن را در ماشین حساب وارد کنید تا قیمت محصول به شما اعلام شود. پس از آن لینک صفحه را در قسمت ثبت سفارش لک لک کپی کنید تا ظرف دو روز کاری پیش‌فاکتور برای شما ارسال شود. پس از پرداخت مبلغ پیش‌فاکتور و ثبت نهایی سفارش، کالای مورد نظر شما 15 تا 20 روز کاری درب منزل به شما تحویل خواهد شد.

[تعداد: 2    میانگین: 3.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر