آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
خرید دستگاه حذف صدا

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید دستگاه حذف صدا

دستگاه‌های حذف صدا که به آن‌ها سیستم‌های نویز کنسلینگ هم گفته می‌شود دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند سر و صداهای مزاحم اطراف را در هنگام گوش دادن به یک موسیقی یا هنگام خواب و … حذف نمایند. در صورتی که تمایل دارید در محیط‌های شلوغ و یا پر سر و صدا به یک موسیقی گوش کنید و یا یک کتاب صوتی را به خوبی بشنوید بهتر است این محصولات را انتخاب و خریداری نمایید. بسیاری از افراد از دستگاه‌های حذف صدای محیط در هنگام خواب استفاده کرده و از طریق آن‌ها سر و صدای همسایگان و یا اطرافیان خود را کاهش می‌دهند تا خواب آرام و بدون سر و صدایی را تجربه کنند.

خرید دستگاه حذف صدا

بیشتر افراد گمان می‌کنند که ویژگی حذف کنندگی سر و صدا تنها مشخصه اصلی برخی از هدفون‌هایی است که طراحی بسیار پیشرفته‌ای دارند. در حالی که این گمان صحیح نبوده و در حال حاضر دستگاه‌های حذف صدای زیادی طراحی و تولید شده که سعی دارند محیطی آرام و بدون سر و صدا را برای شما فراهم آورند.
این سیستم‌ها توسط شرکت‌های مختلفی طراحی و تولید شده و نحوه عملکرد و ویژگی‌های آن‌ها نیز با یکدیگر اختلافات اساسی دارد. در این مقاله به معرفی برخی از دستگاه‌های حذف صدا خواهیم پرداخت و یک راهنمای خرید درباره آن‌ها ارائه خواهیم داد. پس اگر شما هم به دنبال انتخاب و خرید این سیستم‌ها هستید با ما همراه باشید .
خرید دستگاه حذف صدا
دستگاه حذف صدا Marpac Dohm _ DS
خرید دستگاه حذف صدا
اگر تمایل دارید یک دستگاه با ابعادی کوچک و جمع و جور برای حذف سر و صدای مزاحم اطراف خود انتخاب و خریداری کنید خرید این دستگاه حذف صدا و یا نویز کنسلینگ، اقدامی بسیار مناسب و موثر خواهد بود. این سیستم عملکرد بسیار قوی و موثری در حذف سر و صداهای همسایه‌های شما داشته و آرامش را به محیط زندگی شما باز خواهد گرداند.
در درون این دستگاه از یک فن استفاده شده و پوشش آن هم به صورت آکوستیک است. به همین دلیل قادر به از بین بردن سر و صداهای مزاحم اطراف شما و تمامی نویزها به صورت کاملاً طبیعی خواهد بود. استفاده از این سیستم به شما کمک می‌کند تا صداهای اطراف خود را به شکلی کاملاً پراکنده شنیده و الگوهای صوتی آن‌ها را تشخیص ندهید.
از سوی دیگر این امکان را به دست می‌آورید که در مواقع فعال بودن فن درون این سیستم، موقعیت پنل‌های کناری و یا بالایی را تغییر داده و آن‌ها را به گونه‌ای قرار دهید تا به هر نحوی که تمایل دارید صدا ایجاد کنند. به طور کلی ایجاد تغییر در تنظیمات این سیستم، صدا و یا فرکانس آن، بسیار ساده و راحت است.
در حقیقت این سیستم حذف صدا قادر به انتشار و یا ساطع کردن صدای وزش بادی بسیار آرام از خود خواهد بود. این صدا آرامش بسیار زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دستگاه حذف صدا Ast Sound + Sleep Mini

این دستگاه نویز کنسلینگ را می‌توان یک سیستم دیجیتالی به شمار آورد که امکانات و گزینه‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پس تطبیق پذیری بسیار بالایی دارد. از جمله گزینه‌های این سیستم می‌توان به امکان انتخاب و استفاده از نویزهای قهوه‌ای اشاره کرد و یا نویزهای سفید و صورتی را نام برد.
در حقیقت تمامی صداها در این سیستم به صورت پیش فرض فراهم شده و از قبل به شکل ضبط شده وجود دارند. در حالی که در هنگام پخش، دستگاه مورد نظر صداهای ضبط شده و پیش فرض را به صورتی کاملا اتفاقی در اختیار شما قرار خواهد داد. پس از شنیدن صداهای تکراری در امان خواهید بود.
با وجود اینکه این دستگاه از ویژگی‌های قابل توجه بسیار زیادی برخوردار شده اما وجود یک مشخصه خاص، آن را منحصر به فردتر می‌سازد. آن مشخصه خاص هم این است که دستگاه مورد نظر قادر به بررسی تمامی نویزهای موجود در محیط پیرامون شما بوده و می‌تواند بر اساس نتایج بررسی‌های خود و اطلاعاتی که به دست می‌آورد بهترین صدا را پخش کند. بدون اینکه شما متوجه شوید که این صداها بخشی از نویز هستند.
برخورداری از یک تایمر از دیگر ویژگی‌های کاربردی این سیستم حذف صدا است. به گونه‌ای که شما می‌توانید تایمر این دستگاه را بر روی رقم‌های ۱۵، ۳۰، ۴۵ و یا ۶۰ دقیقه تنظیم کنید. پس از طی شدن مدت زمان مورد نظر، سیستم شما به صورتی کاملا اتوماتیک خاموش خواهد شد.
این دستگاه از یک باتری و یا منبع تغذیه اصلی نیز به وجود آمده و انرژی مورد نیاز خود را با استفاده از درگاه usb تامین می‌کند. پس اگر تمایل دارید خوابی آرام و بدون سر و صدا را تجربه کنید و یا از سر و صدای همسایگان خود در امان باشید بهتر است به خرید این دستگاه دست بزنید .

دستگاه حذف صدا Avantek Rechargeable

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های حذف صدا، سیستم نویز کنسلینگ آونتک ری شارژیبل است. این سیستم از طراحی ظاهری خاص و بسیار شیک و زیبایی برخوردار شده و در فرایند ساخت آن یک باتری شارژی مورد استفاده قرار گرفته است. این باتری دوامی تقریباً ۱۰ ساعته دارد.
از سوی دیگر دستگاه مورد نظر از یک مجموعه کامل صوتی بهره برده پس این امکان را دارید که از میان این مجموعه صوتی، صدای مدنظر خود را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.
از میان مجموعه صداهای موجود در این دستگاه، ۶ نوع از آن‌ها وایت نویز بوده و ۱۸ نمونه از صداهای این سیستم نیز صداهای کاملاً طبیعی هستند که آرامش بسیار زیادی را به شما هدیه خواهند داد. ۶ صدای باقی مانده نیز صدای فن درون این سیستم است. از جمله انواع مختلف صداهای این سیستم می‌توان به صدای آب، اقیانوس و صدای پرنده‌ها اشاره کرد .

دستگاه حذف صدا Sound + Sleep high fidelity

این دستگاه از ابعادی کوچک و جمع و جور برخوردار شده است. اما در عین حال و با وجود این ابعاد کوچک، امکانات و گزینه‌های بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برخورداری از ۱۰ صدای از پیش ضبط شده تنها یکی از ویژگی‌های اصلی این سیستم است. هر کدام از این صداها دارای دو نسخه متنوع هستند.
پس می‌توان این دستگاه را سیستمی کاملاً انعطاف پذیر به شمار آورد. با خرید این سیستم امکان استفاده از نویزهای قهوه‌ای، صورتی و سفید را خواهید داشت. یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه، قابلیت تطبیق پذیری و یا سازگاری بسیار بالای آن است.
به گونه‌ای که این ویژگی وجه تمایز این سیستم از دیگر انواع این دستگاه‌ها به شمار می‌رود. این قابلیت به این معنا است که هرچه سر و صداهای آزار دهنده موجود در محیط پیرامون شما بلندتر شوند، صدای این دستگاه هم به همان نسبت و به تبعیت از آن بلندتر خواهد شد.
برخورداری از درگاه و یا پورت ویژه برای اتصال هدفون از دیگر مشخصه‌های این سیستم نویز کنسلینگ است. پس این امکان را به دست می‌آورید که هدفون خود را به دستگاه متصل ساخته و تنها خودتان سر و صدای آرامش بخش آن را گوش کنید. بدون اینکه اطرافیان خود را اذیت نمایید.
کار کردن با این دستگاه بسیار آسان بوده و از طریق دکمه‌هایی که بر روی آن تعبیه شده‌اند می‌توانید به راحتی تنظیمات میزان صدای آن را انجام دهید .

دستگاه حذف صدا Lectro Fan Micro 2

اگر به دنبال شناخت و سپس خرید بهترین دستگاه‌های حذف صدای اطراف خود هستید بهتر است این سیستم نویز کنسلینگ را نیز بشناسید. این محصول از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار شده که آن را به یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های نویز کنسلینگ موجود در بازار تبدیل کرده است.
برای نمونه شما می‌توانید از این سیستم، هم به عنوان یک دستگاه حذف کننده سر و صدای محیط خود استفاده کنید و هم آن را به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی به کار گیرید. پس در حقیقت با خرید این سیستم با یک تیر دو نشان را هدف قرار خواهید داد. پس می‌توان خرید این سیستم را بسیار به صرفه، مناسب و اقتصادی به شمار آورد.
از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به برخورداری از ابعاد و سایز بسیار کوچک اشاره کرد. پس اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به طور مرتب و روزانه در حال سیر و سفر و سیاحت هستند خرید این دستگاه برای شما بسیار مناسب و ایده‌آل خواهد بود.
چراکه می‌توانید به راحتی آن را حمل و نقل نموده و در هر محیطی که ترجیح می‌دهید از دستگاه خود استفاده کنید. این دستگاه به همراه یک باتری در اختیار شما قرار می‌گیرد که از عمر و دوام طولانی مدت برخوردار شده است.
مجموعه صوتی این سیستم ضد نویز از پنج صدای فن به وجود آمده و شامل دو نمونه صدای دریا است. حتی می‌توانید از چهار صدای وایت نویز آن نیز استفاده کرده و آرامش مورد نظر خود را به دست آورید. اگر از آخرین حد صدای این سیستم استفاده کنید قادر به حذف و یا خنثی سازی تمامی سر و صدهای مزاحم و یا نویزهای موجود در محیط مد نظر خود خواهید بود.
با وجود این مزایا و برخورداری از این ویژگی‌های مثبت، خرید دستگاه‌های حذف صدا و یا نویز کنسلینگ لکترو فان میکرو دو اقدامی کاملاً مناسب به نظر می‌رسد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 5    میانگین: 2.8/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر