آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

راهنمای خرید لباس تابستانه برای خانم‌ها و آقایان

توسط 27 اردیبهشت, 1401 لباس، کیف و کفش بدون نظر

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

چگونه در فصل تابستان لباس بپوشیم؟ این سوالی است که اکثر بانوان و آقایان پیش از ورود به فصل گرم تابستان از خود می‎پرسند. طبیعتا تابستان به دلیل گرمای بسیاری که دارد می‌تواند فصل سختی برای لباس پوشیدن باشد، اما ما در این مطلب چند راه مطمئن را به جهت پوشیدن لباس در برابر گرما یا رطوبت شدید برای شما معرفی خواهیم کرد.
11
9 نکته مهم برای خرید لباس تابستانه و داشتن استایل مناسب
راه‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید با کمک آنها کمد لباس خود را برای هوای گرم تابستان آماده کنید.
1. لباس‌های رنگ روشن بپوشید: هنگام انتخاب لباس تابستانه رنگ‌های روشن و لباس‌های سفید و پیراهن‌های دکمه‌دار را انتخاب کنید تا بتوانند به جای جذب اشعه‌های خورشید آن را منعکس کنند.
2. پوشیدن لباس‌های بدون آستین یا گشاد را انتخاب کنید: وقتی صحبت از لباس‌های تابستانی می‌شود هدف این است که تا حد امکان جریان هوا داشته باشید. به همین دلیل لباس‌های آستین‌دار را در صورتی که آستین پفی دارند در نظر بگیرید. لباس‌های دکمه‌دار نیز یکی دیگر از گزینه‌های انتخابی مناسب برای فصل تابستان است.
3. از پوشیدن لباس‌های تنگ خودداری کنید: لباس‌های گشاد بهترین گزینه برای خنک ماندن در تابستان بوده بدین منظور به دنبال شلوارهای کوتاه و گشاد، پیراهن‌های گشاد، بلوزهای سایز بزرگ و لباس‌ها و دامن‌هایی باشید که فضایی برای تنفس دارند.
4. لباس‌های ورزشی مناسب را انتخاب کنید: پارچه‌هایی که در برخی از لباس‌های ورزشی استفاده می‎شود معمولا رطوبت‌گیر و تنگ هستند و به همین دلیل مناسب برای فصل تابستان نیستند. اگر علاقه‌مند به ورزش هستید می‎توانید شلوارک و گرمکن مشکی خود را با شورت‌های رنگارنگ دوچرخه‌سواری و تاپ به ویژه تاپ‌های آستین کوتاه عوض کنید.
5. پارچه‌های تنفس پذیر را به جهت پوشیدن انتخاب کنید: ممکن است در بقیه فصول سال جنس لباس اهمیت خاصی نداشته باشد اما به طور حتم پوشیدن لباس‌هایی از جنس پارچه‌های تنفس‌پذیر و پارچه‌هایی که رطوبت را در هنگام تابستان جذب نمی‎کنند بسیار مهم خواهد بود. مواد مصنوعی معمولا قابل تنفس نیستند به همین دلیل پیش از خرید، برچسب لباس‌ها را به خوبی بررسی کنید تا مطمئن شوید که لباس‌های شما 100 درصد کتان، پنبه یا ابریشم باشند.
6. شلوارهای جینی را بپوشید که گشاد هستند: جین یکی از سنگین‌ترین پارچه‎ها است. اگر در حالت معمول از شلوارهای جین کش‌دار یا شلوار جین تنگ استفاده می‎کنید، پوشیدن آنها برای استایل تابستانی خیلی گرم خواهد بود. به همین منظور بهتر است به جای آن به دنبال شلوارهای نخی یا کتان سبک وزن باشید. اگر مجبور هستید که جین بپوشید پس شلوارهای جین گشاد را انتخاب کنید که امکان گردش هوا را دارند.
7. پوشیدن لباس‌های سبک و راحت را انتخاب کنید: لباس‌ها تنها برای موقعیت‌های خاص طراحی نشده‎اند، تنوع لباس‎های تابستانی بسیار بالا بوده و می‎توانید به خوبی لباسی راحت و مناسب را برای خود انتخاب کنید. تابستان زمان مناسبی برای به نمایش گذاشتن لباس‌های کم، لباس‌های کوتاه و دامن‌ها است به همین دلیل انتخاب‌های بسیاری برای شما وجود خواهد داشت.
8. صندل‌های چرمی بپوشید: دمپایی‌ها برای رفتن به ساحل عالی هستند اما برای زیباتر شدن ظاهر خود بهتر است صندل‌های بنددار یا اسپادری را انتخاب کنید که به انگشتان پا اجازه تنفس می‎دهد. صندل‌های چرمی دارای گزینه‌های راحتی هستند و شیک‌تر از دمپایی‌های فومی خواهند بود.
9. اکسسوری‌های خود را به حداقل برسانید: بسیاری از گردنبندها و دستبندها می‌توانند در گرما به پوست بدن بچسبند بدین منظور انتخاب گوشواره حلقه‌ای بسیار مناسب‎تر از سایر اکسسوری‎ها همچون گردنبند و دستبندهای فلزی خواهد بود.
چگونگی پوشش تابستانه خانم‌ها و آقایان در محل کار
با شروع فصل تابستان کماکان باید در دفتر کاری خود به صورت حرفه‌ای به نظر برسید و این در حالی است که باید انتخاب لباس‌هایی که شما را خنک نگه می‌دارند در اولویت قرار دهید.
• انتخاب رنگ‌های روشن: لباس کار معمولا در رنگ‌های تیره همچون مشکی و سرمه‌ای عرضه می‌شود. به همین دلیل در تابستان به جای پوشیدن این رنگ‌ها، لباس‌هایی با رنگ‌های روشن را امتحان کنید همچون کتان سفید، کت و شلوار کتان یا پیراهن دکمه‌دار به رنگ آبی روشن و غیره.
• پوشیدن لباس‌های چند لایه: اگر دفتر شما دارای تهویه مطبوع بوده به همین دلیل پوشیدن لباس‌های چند لایه می‎تواند منجر به پیروی از مدهای تابستانی شود.
• پوشیدن لباس یک تکه: پوشیدن لباس‌های چند تکه می‌تواند منجر به گرمای بیشتر در تابستان شود. در مقابل پوشیدن لباس‌های یک تکه انتخابی مناسب خواهد بود.
• استفاده از کفش‌های جلو بسته: امروزه بسیاری از افراد در دفتر کار خود به جهت راحتی بیشتر از دمپایی‌های جلو بسته استفاده می‌کنند. بدین منظور بهتر است هنگام پوشیدن کفش‌های راحتی یا تخت از جوراب‌های ضد رطوبت استفاده کنید.
6 نکته مهم در هنگام خرید لباس تابستانی
لباس‌های تابستانی در فروشگاه‌های سراسر جهان موجود بوده و در انواع مختلف همچون بلوز، لباس‌های آستین کوتاه، صندل‌های شیک، شورت‌های کمر بلند، ژاکت‌های سبک وزن و غیره موجود هستند. متاسفانه بسیاری از مردم پیش از آن که به لباسی نیاز داشته باشند شروع به خرید می‌کنند. در حالی که قبل از هر خرید بسیار مهم است که بررسی کنید دقیقا به چه چیزی نیاز دارید.
آیا می‌خواهید کمدی از لباس‌های رنگ روشن داشته باشید؟ آیا از پوشیدن لباس‎های تیره‌تر و ترندها لذت می‌برید؟ با تعیین این موارد می‌توانید لباس‌های خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که کمد لباس‌تان در تابستان امسال زیباتر باشد. 6 نکته مهمی که باید در هنگام انتخاب لباس‌های تابستانی در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:
1. لباس‌های فعلی خود را بررسی کنید: قبل از اینکه کمد خود را با لباس‌های جدید پر کنید، لباس‌هایی که از قبل دارید را بررسی کنید. همان‌طور که انتخاب‌های خود را بررسی می‌کنید، می‌توانید متوجه نبود برخی لباس‌های مهم در کمد لباس خود شوید و برعکس می‎توانید لباس‌هایی که موجود دارید را در دسترس قرار داده تا در هنگام تابستان از آنها استفاده کنید. با بررسی این موارد می‎توانید بودجه خاصی را به جهت خرید لباس‌هایی که ندارید اختصاص دهید.
2. جواهرات خود را در نظر بگیرید: امروزه جواهرات بخش مهمی از هر لباس هستند. مردم اغلب به دو روش مختلف از جواهرات استفاده می‌کنند. گاهی اوقات افراد جواهرات مد روزی دارند که به طور منظم از آنها استفاده می‌کنند. برخی اوقات نیز مردم جواهراتی ساده دارند که دائما آنها را می‌پوشند. اگر تقریبا هر روز از جواهراتی یکسان استفاده می‌کنید به همین دلیل پیدا کردن لباس‌هایی که متناسب با سبک اکسسوری‌های شما باشند مهم خواهد بود. اکسسوری‌های رایج روزانه شامل حلقه‌های نامزدی، گوشواره‌های میخی، دستبندها و گردنبندهای ساده هستند.
3. تعیین بودجه: بدون بودجه می‎توان به راحتی پول زیادی را برای خرید لباس خرج کرد. متاسفانه این عادت‌های خرج کردن زیاد می‌تواند عوارض جانبی بدی را در پی داشته باشد. بسیاری از مردم برای اینکه خود را با مد روز تطابق دهند ممکن است بدهکار برخی فروشگاه‌ها شوند. به جای قرار گرفتن در این شرایط سخت بهتر است میزان پولی که در دسترس بوده را بررسی کنید. پس از آن می‌توانید متناسب با بودجه خود خرید کرده و احساس راحتی بیشتری داشته باشید. حتی اگر این مبلغ کمتر از آن چیزی باشد که انتظار داشتید باز هم می‌توانید راه‌های خلاقانه‌ای را بیابید تا بتوانید هر تومان آن را در راستای اهداف مد خود خرج کنید.
4. تهیه یک برنامه خرید: برای بسیاری از افراد، خرید لباس می‎تواند طاقت فرسا باشد. در صورتی که در یک شهر بزرگ زندگی می‌کنید، محدود کردن مراکز خریدی که بهترین انتخاب‌ها را به شما ارائه می‌دهد اغلب کار دشواری خواهد بود. در مقابل در صورتی که در یک شهر کوچک سکونت داشته باشید اغلب مجبور هستید برای خرید لباس مورد نظر خود به شهرهای بزرگ‌تر که در مجاورت شما هستند سفر کرده تا بتوانید محصول مورد نظر را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. با این حال سایر افراد خرید آنلاین را انتخاب می‌کنند و از آنجایی که گزینه‌های مناسب بیشتری در دسترس بوده و طیف وسیعی از لباس‌ها ارائه می‎شود یکی از بهترین گزینه‌ها خرید اینترنتی است. با این حال خرید لباس به صورت آنلاین همیشه هم بی دردسر نیست زیرا نمی‌توانید ببینید که لباس‌ها واقعا مناسب شما هستند یا خیر، به همین دلیل بسیاری از افراد مجبور به بازگرداندن اقلام خود خواهند شد. با تمام این تفاسیر مهم است که تمام نکات ظریف را در نظر داشته باشید تا بتوانید خریدی درست را انجام دهید.
5. انتخاب لباس مناسب برای خود: داشتن حس مد فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا احساسات خود را به صورت بیرونی بیان کنید. با وجود تنوع لباس‌هایی که در بازار وجود دارد این فرصت را دارید تا لباس‌هایی را انتخاب کنید که مناسب شما هستند. در ماه‌های تابستان چند مورد مهم وجود دارد که باید آنها را در کمد لباس‌های خود جای دهید. اول اینکه بسیاری از مردم در طول ماه‌های تابستان باید لباس‌های سبک وزن و راحت بپوشند. استفاده از لباس‌های بلند یک تکه یا انواع تاپ‌ها می‎توانند احساس راحتی بدون دردسری را ارائه دهند. بسیاری از افراد نیز در ماه‌های تابستان ظاهری بسیار زنانه دارند و لباس‌هایی با طرح‌های گل‌دار و سفارشی شده‎ای را می‌پوشند به گونه‌ای که انگار برای مناسبتی خاص لباس پوشیده‌اند.
6. نظرخواهی از دیگران: درست است که خریدهای شما یک انتخاب شخصی بوده اما گاهی اوقات برای تایید تصمیم خود به داشتن نظر دوم هم نیاز خواهید داشت. این نظرات هم مفید بوده و هم خرید با شخصی دیگر سرگرم کننده خواهد بود. برای این امر باید فردی را انتخاب کنید که دارای نظرات یا انتقادات شدید نباشد. باید شخصی را انتخاب کنید که درک کند مد یک تصمیم بسیار شخصی بوده و باید فردی باشد که حس مد داشته باشد و شما به استایل و حس مد او احترام بگذارید. وقتی با کسی که سلیقه‌ای عالی در خرید دارید به خرید لباس می‎روید می‌توانید ترفندها و نکاتی را که هنگام پیدا کردن لباس‌های جدید استفاده می‌کنند فرا گیرید.
هر ساله افراد زیادی برای اضافه کردن لباس‌های جدید به کمد لباس‎های خود به خرید می‌پردازند. برای بسیاری از این افراد خرید لباس یک سرمایه گذاری ضروری بوده زیرا باید سطح خاصی از حرفه‌ای بودن و مد را در محل کار خود حفظ کنند.
این افراد علاوه بر انتخاب لباس‌های مناسب در محل کار به دنبال خرید مدل‌های فصلی هستند تا بتوانند آنها را در زمان‌های مناسب بپوشند. به جهت خریدی کارآمد تا حد امکان مهم است که برنامه ریزی کنید و یک دوست قابل اعتماد را در کنار ماجراجویی‎ها و پیدا کردن لباس‌های جدید داشته باشید.
انتخاب بهترین لباس برای همسر خود
چرا مردها انقدر از خرید متنفر هستند؟ آخرین باری که لباسی را به عنوان هدیه برای خانم خود خریدید و وی از دیدن لباس به شوق آمد، چه زمانی بود؟ ما در این بخش نکات و ترفندهایی را عنوان می‎کنیم که می‌تواند برای آقایان مفید باشد. می‌دانیم که به عنوان مثال خرید فنجان چای کار مردانه‌ای نیست اما خرید لباس متفاوت از کارهای دیگر است.
به احتمال زیاد برای خرید یک لباس مناسب برای همسر خود با چالش‌هایی روبه‌رو خواهید شد که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر خواهد بود:
• چالش اول؛ پیدا کردن اندازه مناسب: بسیاری از آقایان احساس می‌کنند که انتخاب سایز یک لباس کاری بسیار دشوار بوده اما این در حالی است که بیشتر لباس‌ها دارای سایزهای اصلی کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ هستند و انتخاب از بین این اندازه‌ها کاری دشوار نخواهد بود و می‎توانید با توجه به جثه همسر خود همچون ریز اندام بودن یا سایر موارد یکی از بهترین اندازه لباس‎ها را انتخاب کنید.
• چالش دوم؛ انتخاب سبک و استایل مناسب: این مورد ممکن است برای برخی از آقایان که با سلیقه همسر خود آشنایی ندارند مشکل باشد زیرا باید لباسی را انتخاب کنند که کاملا با سبک همسرشان یکی باشد و یا سبکی را انتخاب کنند که چیزی مشابه با سلیقه همسرشان باشد. لزومی ندارد بیش از حد خلاق باشید تنها لازم است که مخفیانه کمد لباس همسر خود را بررسی کرده و به دنبال رنگ‌های مورد علاقه، سبک دوخت‌های مورد نظر و جنس پارچه‌ای باشید که نشان از راحتی در پوشش وی دارد. می‌توانید برای خرید لباس نظر بهترین دوست او را جویا شده تا به کمک او لباسی را انتخاب کنید که همسرتان مدتی است قصد خرید آن را دارد.
• چالش سوم؛ داشتن انتخابی عاقلانه: برخی از آقایان ممکن است ولخرجی کنند و لباس‌هایی را تهیه کنند که همسرشان آنها را دوست ندارد و مطابق با سلیقه آنها نیست. به همین دلیل باید اطمینان حاصل کنید که برای تحت تاثیر قرار دادن همسرتان در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید.
در صورتی که هنوز هم نمی‌دانید باید چه خریدی داشته باشید می‎توانید یک تصویر قدی از همسر خود را به فروشنده نشان دهید زیرا آنها می‎توانند از روی تصویر حدس بزنند که لباس مورد نظر باید دارای چه اندازه‌ای باشد.
انتخاب بهترین لباس برای آقایان در تابستان
انتخاب لباس‎هایی متناسب با استایل پاییز و زمستان برای آقایان کاری ساده بوده و می‎توان تمامی ژاکت‌ها و اکسسوری‌های جالب را در کنار هم قرار داد، اما وقتی هوا گرم و منزجر کننده می‎شود چگونه می‎شود بدون متوسل شدن به تی شرت ظاهری خوب داشت؟
• انتخاب بهترین نوع پارچه و رنگ: کلید اصلی داشتن یک کمد عالی برای لباس تابستانی این سه مورد است: انتخاب پارچه‌هایی که دارای تنفس مناسب هستند، انتخاب رنگ‌های روشن و در نهایت انتخاب لباس‎هایی متناسب با آب و هوا. بهترین پارچه‌های تابستانی برای آقایان از جنس پنبه، کتان، ابریشم، پشم‎های سبک و مناسب با هوای گرم و غیره است.
• انتخاب لباس‎هایی با وزن سبک: لباس‌هایی که در فصول سرد استفاده می‎شوند طبیعتا آستین بلند و ساخته شده از پارچه‌هایی هستند که وزنی سنگین‌تر از پارچه‌های نخی دارند. انتخاب مناسب برای آقایان در نظر داشتن لباس‌هایی سبک وزن و نخی بوده تا منجر به سنگینی لباس بر روی بدن نشود. خوشبختانه امروزه کت‌های سبک و مناسب برای تابستان طراحی شده که می‎توان از آنها در فصول گرم بهار و تابستان استفاده کرد.
• بهره‎مندی از نکات بهداشتی در تابستان: رعایت برخی از موارد بهداشتی شامل جلوگیری از تعریق زیربغل می‎شود که این امر می‎تواند علاوه بر خوشبوسازی بدن کاری کند لباس‌ها دچار تعریق، لکه‌های زرد یا سفید در ناحیه زیربغل نشوند. یکی از این موارد استفاده از دئودورانت بدون آلومینیوم بوده و از جمله موثرترین ترکیب در مبارزه با چالش تعریق است.
نکات شیک پوشی تابستانی برای مردان و زنان شاغل
اگر فردی شاغل هستید باید در تابستان از لباس‌هایی استفاده کنید که علاوه بر راحتی منجر به شیک پوشی شما شوند. برخی از این نکات شامل موارد زیر هستند:
• اگر فردی هستید که مرتبا با مدیران اجرایی ملاقات می‌کنید باید لباس‌های رسمی داشته باشید همچون کت و شلوار یا لباس فرم با رنگ خنثی و یکدست مانند مشکی، خاکستری یا سرمه‌ای.
• برای کسانی که مجاز به پوشیدن لباس‎های غیر رسمی در محل کار هستند ذکر این نکته مهم است که نباید در پوشش لباس‌های خود زیاده روی کنید اما می‎توانید لباس‎هایی را بپوشید که در آنها احساس راحتی دارید.
• برای بانوان پوشیدن کفش‌های تخت راحت‌تر و کاربردی‌تر از کفش‌های پاشنه‌دار در حین کار بوده اما کفش‌های پاشنه بلند برای خانم‌های شاغل بهترین عملکرد را دارند زیرا در عین شیک بودن راحت هستند.
• انتخاب کیف‌های کار نیز اغلب به دو دسته جذاب و مفید تقسیم می‎شوند و باید فضای کافی را برای حمل چیزهایی که در طول روز به آن نیاز دارید داشته باشند. برای خانم‌ها انتخاب کیف‌های کلاسیک با اندازه‌ای بزرگ که بتوانند یک روز کاری را پشت سر بگذارند مناسب خواهد بود. برای آقایان نیز کوله پشتی‌های کلاسیک یا کیف‌های سامسونت از جنس چرم در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود بوده که علاوه بر شیک بودن به راحتی بیشتر آنها نیز کمک خواهد کرد.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر