چرا لک لک ؟

تمام سرویس ها و خدماتی که لازم دارید

ارسال رایگان به سراسر کشور

سفارش‌ شما که از خارج از کشور رسیده باشد، با هر مبلغی که باشد به صورت رایگان از دفتر لک لک در تهران به آدرس شما در سراسر کشور ارسال خواهد شد.

سرعت خرید را لمس کنید

خرید فوری سفارش‌ها از مزایای کلیدی خدمات لک‌لک است که در کمتر از یک روز کاری انجام می‌شود. برای آشنایی بیشتر به قسمت سوالات متداول مراجعه فرمایید.

بیمه لک‌لک

خدمات بیمه لک لک این امکان را فراهم می کند تا کالای شما تحت ضمانت برگشت وجه قرار گیرد. این مهم در صورتی محقق می شود که کالای خریداری شده شما، مشمول یکی از بند های زیر باشد:
– چنانچه کالای دریافتی با کالای درخواستی مغایرت داشته باشد.
– در مراحل حمل دچار آسیب فیزیکی شده باشد.
– دچار مشکلات کمرگی گردد.
– در هر یک از مراحل خرید و ارسال مفقود گردد.
– کالا با تاخیر بیشتر از دو هفته به دست شما برسد.

پرداخت دو مرحله‌ای

درصورتی که مبلغ فاکتور شما بیشتر از 20 میلیون تومان باشد، لک‌لک این امکان را به شما می‌دهد که فاکتور خود را در دو مرحله پرداخت کنید، به اینصورت که بخشی از مبلغ فاکتور را هنگام ثبت سفارش و مابقی را در زمان تحویل کالا پرداخت می‌نمایید.

هرکالایی که فکرش را می کنید

محصولات مختلفی در فروشگاه‌های آنلاین خارج از کشور ارائه می شوند. لک لک هر کالایی که با قوانین پستی و گمرکی مطابقت داشته باشد را از هرجای دنیا برایتان می آورد. انواع  پوشاک برند و اورجینال، به روزترین گجت‌ها، تجهیرات فنی مهندسی، قطعات صنعتی، لوازم خودرو و هزاران کالای دیگر، همه و همه با لک‌لک در دسترس شما هستند. حق انتخاب با شماست!

به لک لک اعتماد کنید

  • گروه تجاری لک‌لک دارنده نماد اعتماد الکترونیکی در زمینه خرید از سایت‌های خارجی می‌باشد. با کلیک بر روی لوگوی مربوطه در صفحه اصلی سایت لک‌لک، می‌توانید مشخصات به ثبت رسیده لک‌لک در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت را ملاحظه و بررسی فرمایید. نماد اعتمادالکترونیکی ابزاری است که هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.
  • وب سایت لک‌لک دارای مجوز و پروانه اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است که لوگوی اتحادیه نیز در صفحه اصلی وب‌سایت قابل مشاهده است.
  • همچنین لک‌لک دارای مجوز انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی است.
  • مرکز فناوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای مجوز به رسانه‌های آنلاین، هویت صاحب آن و صلاحیت وی را برای فعالیت احراز می نماید. لوگوی مربوط به این مجوز نیز در صفحه اصلی وب‌سایت لک‌لک قابل مشاهده است .
  • بسیاری از دانشگاه‌ها، مراکز دولتی، بانک‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و اشخاص حقوقی و حقیقی تا کنون از خدمات لک‌لک بهره‌مند شده‌اند. همچنین  لک‌لک مفتخر است که تامین‌کننده تجهیزات مورد نیاز پروژه غزال دانشگاه تهران بوده است. غزال یک پروژه تحقیقاتی ملی برای ساخت خودروی خورشیدی است که در دانشگاه تهران در حال توسعه است. می‌توانید اطلاعات تکمیلی در این زمینه را در مطلب ” غزال ایرانی و لک لک، افتخار یک همکاری ” ببینید.
  • روزنامه شنبه به عنوان اولین هفته نامه اختصاصی استارت‌آپ‌ها در سی و هفتمین شماره خود با لک لک به عنوان یک استارت آپ موفق در زمینه خرید کالا به مصاحبه پرداخت.  می توانید محتوای این مصاحبه را در وب سایت هفته نامه شنبه و همچنین در مطلب ” شنبه از لک لک می گوید “ بخوانید .

  • گزارش برنامه به‌روز در شبکه سه سیما از حضور لک لک در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ. در این نمایشگاه شرکت‌ها و تولید کنندگان سخت افزارها و نرم افزارهای الکترونیکی به معرفی محصولات خود و ارتباط با مخاطب می پردازند و لک لک به عنوان یک کسب و کار آنلاین در آن شرکت کرد .

خیالتان جمع! یکبار از خدمات لک لک استفاده کنید تا از تجربه خریدی ایمن و مطمئن از تمامی سایت های معتبر جهان لذت ببرید.