آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

گزارش لک لک از بیست و دومین نمایشگاه الکامپ

لک لک در الکامپ

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

۲۵ الی ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۵ بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ برگزار شد . در این نمایشگاه شرکت ها و تولید کنندگان سخت افزار ها و نرم افزار های الکترونیکی زیادی حضور داشتند .

گروه لک لک به عنوان یک استارت آپ موفق و در قالب یک کسب و کار آنلاین در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و توانست با استقبال بی نظیر مخاطبان در الکامپ ۹۵ خوش بدرخشد و بیش از دو هزار بازدید کننده داشته باشد .

 

لک لک در الکامپ

ما نماینده آمازون نیستیم !

طیف متنوعی از بازدیدکنندگان الکامپ مخاطب لک لک بودند . عده ای از مشتریان لک لک بودند، قبلا از لک لک خرید کرده و آمده بودند تا از نزیک با لک لک آشنا شوند. عده ای دیگر نام لک لک را شنیده بودند و برای آشنایی بیشتر آمده بودند تا بتوانند خرید کالا از سراسر دنیا را با لک لک تجربه کنند و دسته آخر کسانی بودند که  پیام “ما نماینده آمازون نیستیم !” آن ها را کنجکاو کرده بود تا بدانند لک لک چیست .

 

برنامه “به روز ” مهمان غرفه لک لک شد

در سومین روز از جشنواره الکامپ ” برنامه به روز” شبکه سه سیما که مربوط به دنیای فناوری و اطلاعات است، مهمان لک لک شد تا ضمن آشنایی با گروه لک لک به تهیه گزارشی از فعالیت و نحوه خرید و ثبت سفارش در لک لک بپردازد . می توانید این برنامه را جمعه ۳ دی ماه ساعت ۱۳:4۰ از شبکه ۳ سیما تماشا کنید .

خوشحالیم که توانستیم تجربه موفقی در این زمینه بدست آوریم و با کسب تجربیات تازه گامی در جهت پیشرفت روز به روز لک لک و ارائه خدمات بیشتر در آینده نزدیک به شما عزیزان برداریم .

همراهی شما مایه دلگرمی ماست

لک لک گروپ همه چیز از هرجای دنیا

[تعداد: 4    میانگین: 2.3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر