آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

لذت یک خرید زمستانی از سایت آمازون

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

خرید زمستانی و لذت آن در تمام فصول در ذهن افراد علاقمند به خرید وجود دارد. خرید کالا برای تمام فصول وجود دارد. حال ما میخواهیم شما را با لذت یک خرید زمستانی از سایت آمازون آشنا سازیم.
همان طور که می دانید سایت آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا دارای میلیون ها کالا می باشد. امروز میخواهیم در این مقاله شما را برای محصولات زمستانی و خرید آن آشنا کنیم. پس با لک لک همراه باشید.

خرید انواع شالگردن زمستانی

شال زمستانی

شال زمستانی

شالگردن زمستانی یکی از الزمات و خریدهایی هست که بی شک به آن نیازدارید.
چند نکته ای که در هنگام خرید شال گردن حتما باید دقت کنید:
1- بهترین پوشش: شال گردن، بهترین نوع پوشش برای گرم نگه داشتن گردن و سینه است. در ضمن جزو آن پوشش هایی است که به اشکال مختلف می توان آن را دور گردن بست. شال گردن می تواند در رنگ و طرح های مختلف و حتی در سایزهای مختلف انتخاب شود. به هر حال فراموش نکنید که هر پوششی شخصیت شما را نشان می دهد و آخر هم اینکه شال گردن این روزها حسابی مد است!
۲) جنس شال گردن: می تواند از خز باشد که البته اگر طبیعی باشد هم گران است و هم گرم ولی ممکن است در نگاه دیگران به ویژه مدافعان حقوق حیوانات انداختن پوست حیوانی مرده دور گردن، شما را شبیه یک قاتل کند تا یک انسان شیک و باشخصیت. استفاده از خز مصنوعی هم گرچه بسیار شیک است ولی توصیه نمی شود چون هم گرم نیست هم نفس کشیدن را سخت می کند و در ضمن نمی توانید آن را به شکل ها و مدل های مختلف دور گردنتان بیندازید و در ضمن مجبورید تنها در مراسم و شرایط خاص از آن استفاده کنید.
۳) رنگ شال گردن: بعد از اینکه جنس مناسبی برای شال خود پیدا کردید، باید به رنگی که انتخاب می کنید توجه داشته باشید تا هماهنگ با پالتو یا پالتوهایتان باشد. اگر پالتوی شما طرح دار است شال گردنی ساده انتخاب کنید. اگر پالتوی شما پر از دوخت یا پلیسه است باز هم شال گردنی ساده به آن می آید. اما برعکس اگر پالتوی شما دوخت ساده ای دارد، بدون مدل است و پارچه آن هم تک رنگ است می توانید شال گردنی طرح دار و رنگی انتخاب کنید.
۴) رنگ و فرم صورت شما: نکته دیگری که باید مدنظر گرفت اینکه رنگ و فرم صورت شما در انتخاب شال گردن دخیل است. اگر موهای روشنی دارید یا صورتتان رنگ پریده است شال گردنی با رنگ شاد و تند انتخاب کنید تا به صورت شما جلوه بدهد. اگر صورتی گرد دارید بهتر است شال گردنی با بافتی ساده انتخاب کنید.
۵) سایز شال گردن: شال گردن می تواند بسیار بلند و در سایز XXL باشد تا بتوانید آن را به راحتی دور گردن بچرخانید یا می تواند معمولی باشد به طوری که ساده آن را به گردن بیندازید یا به شکل کروات ببندید. یکی از روش های مرسوم بستن شال گردن به این صورت است که آن را از وسط تا کنید، دور گردن بیندازید بعد انتهای شال گردن را از میان لایه وسطی رد کنید و دنباله را روی سینه تان بیندازید. این حالت بسیار شیک و البته مردانه است.

خرید انواع بوت زمستانه

بوت زمستانی

بوت زمستانی

راز شیک بودن در فصل سرما این است که تولید کننده ای پیدا کنید که کارش ساخت بوت، به ویژه بوت های مجلسی و مختص فصل سرما باشد. کم نیستند شرکت ها و برند هایی که کارشان تنها تولید بوت های زمستانی و البته زیباست. چندنمونه استایل هستند که به ویژه در هوای بسیار سرد عملکرد خوبی دارند.
برای خرید بوت زمستانه همراه به سایز، رنگ و مدل آن دقت لازم را داشته باشید چرا که کفش ها با لباس های شما ست خواهند بود.

خرید دستکش پشمی زمستانه را فراموش نکنید !

دستکش زمستانی

دستکش زمستانی

دست های ما در فصول سرد و زمستان یکی از پرکاربردترین بخش های بدن انسان می باشند چراکه ما با آنها در مسیر کار و رفت و آمد برای پاسخگویی به تلفن همراه، یا پرداخت پول و… به آن نیازداریم.در فصل زمستان حتما به یک دستکش خوب و چرمی یا بافت نیاز دارید.
بهمراه تمام چیزهایی که ممکن است بخرید، برای دستکشهای زمستانی‌تان کمی بیشتر خرج کنید و جنس بهتری انتخاب کنید. دستکش‌های بافتنی معمولا ارزانترین انواع هستند، اما الیاف بکار برده شده در این دستکشها جلوی باد یا رطوبت برف را نمی‌گیرند.

از پیراهن های زمستانه دریغ نکنید ! ژاکت زمستانه بخرید

ژاکت زمستانی

ژاکت زمستانی

خرید یک پیراهن زمستانه یا پلیور در فصل سرما یکی از مهمترین خرید زمستانی شما است.

خرید زمستانی کلاه شیک و لاکچری

کلاه زمستانی

کلاه زمستانی

این روزها در فصل سرما کلاه های پشمی شیک و لاکچری مد روز است.
زمستان در راه است و یکی از ملزومات لباس زمستانی، کلاه زمستانی است که می‌تواند شما را در سرمای زمستان گرم نگه‌دارد. اگر به ظاهر و پوشش خود اهمیت می‌دهید، بهتر است هر کلاهی را انتخاب نکنید. کلاه زمستانی مدل و کاربردهای بسیاری دارد که با توجه به شرایطتان یکی از آنها می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. البته فرم صورت هم در انتخاب کلاه زمستانی تأثیرگذار است.

[تعداد: 29    میانگین: 2.6/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر