آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بلک فرایدی به سبک علی اکسپرس

علی اکسپرس

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

ماه اکتبر رو به پایان است و سایت علی اکسپرس در حال آماده شدن برای یک رویداد بزرگ است ، فستیوال خرید 11.11 ، حراجی بزرگ و مقدار نامحدودی از پیشنهادات قابل دسترس …

در دنیای رقابتی این روزهای فروشگاه های آنلاین و برگزاری فستیوال های مختلف همچون بلک فرایدی ، سایت علی اکسپرس برای عقب نماندن از این قافله ، 14 روز قبل از بلک فرایدی ، یعنی 11 نوامبر را روز حراجی خود اعلام کرده است .

11 نوامبر چه روزیست ؟

علی اکسپرس

در تاریخ چینی ، 11 نوامبر به عنوان روز مجرد ها معروف است و نام گذاری این روز به دلیل شکل ظاهری این تاریخ یعنی (11.11) می باشد که با توجه به باورهای عمومی چین شبیه به درختان بدون برگ است .

جامعه مصرفی چین این روز را به دلیل بهره گیری از تعداد زیاد تبلیغات و فروش شرکت های بزرگ تجارت الکترونیک ، جشن می گیرد و برای این شرکت ها، این بزرگترین رویداد سال در سطح بین المللی است .

امروزه ، شرکت های بزرگ همچون علی بابا ، گروپ چاینا به قهرمانان اصلی در زمینه معاملات آنلاین در چین تبدیل شده اند ، به طوری که گروه علی بابا در فستیوال 11.11 سال گذشته نزدیک به 5.7 میلیارد دلار تنها در 24 ساعت معامله آنلاین انجام داد و توانست رکود تمامی فروش های جهانی در زمینه آنلاین را بشکند .

علی اکسپرس
علی اکسپرس ، یکی از بخش‌های شرکت بزرگ Alibaba Group است که از سال 2010 فعالیت خود را شروع کرده و به عنوان بازاری برای ارائه کالا توسط فروشندگان (عمدتا چینی) به خریداران بین‌المللی فعالیت می کند. از جمله مزایای این فروشگاه می توان به گستره بسیار وسیع کالاهای موجود که شامل بیش از 100 میلیون قلم کالا با 40 دسته‌بندی کلی، امکان ارسال مستقیم از فروشندگان به بیش از 200 کشور دنیا، قیمت‌های مناسب و هزینه‌پستی کم و یا رایگان اشاره کرد.
در این فروشگاه شما باید اجناس مورد نظر خود را از فروشندگان طرف سوم خریداری کنید، و به همین دلیل درست مثل eBay، ETSY و سایر سایت‌هایی که روش فروش مشابهی دارند، باید در هنگام خرید به اعتبار فروشنده، شرایط ارسال و تضمین‌های ارائه شده توجه داشته باشید. اما به طور کلی می توان گفت که این سایت ، فروشگاه مناسبی برای تمامی مشتریان است، زیرا می‌توان تقریبا هر کالایی را با قیمت و شرایط تحویل مناسب از فروش تکی تا عمده‌فروشی پیدا کرد و مجموعه عظیم اجناس موجود در آن می‌تواند جوابگوی نیاز مشتریان شخصی و تجاری باشد . میتوانید با مراجعه به مقاله ” آشنایی و خرید از سایت علی اکسپرس” با نحوه خرید از این سایت آشنا شوید .

11.11 به عنوان یک پدیده مهم در تاریخ امروز چین ثبت شده است و بدیهی است که علی اکسپرس این رویداد مهم را از دست ندهد . در این روز علی اکسپرس با ارائه میلیون ها کالا با تخفیف تا سقف 70 درصد ، پیشنهادات شگفت انگیزی می دهد . پس بدون شک یک فرصت اسثتنایی برای خرید می باشد .
سایت علی اکسپرس زودتر به استقبال این فستیوال می رود و از دو هفته قبل یعنی از 28 اکتبر بازی هایی را در سایتش قرار داده است که از طریق آن افراد می توانند کپن های تخفیف دریافت کنند .

فرصت را از دست ندهید ، کالای مورد نظرتان را از سایت علی اکسپرس انتخاب کنید و به کمک لک لک آن را خریداری کنید .

[تعداد: 2    میانگین: 1/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر