آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

حضور لک لک در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ

الکامپ 95

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمایشگاه الکامپ ( الکترونیک ، کامپیوتر و تجارت الکترونیک )  بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

 در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه  می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین  دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید.

طیف وسیع و متنوع شرکت کنندگان در این نمایشگاه ، موجب شده که همه ساله بر تعداد مخاطبان نمایشگاه الکامپ افزوده و به یکی از پربازدیدکننده ترین نمایشگاه ها تبدیل شود .

 لک لک در الکامپ

گروه لک لک در چهارمین سال از فعالیت خود درحوزه تجارت الکترونیک در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ شرکت کرده تا علاوه بر معرفی فعالیت خود ، با مشتریان خود از نزدیک آشنا شود .

اگر شما هم مایل هستید از فعالیت گروه لک لک بیشتر بدانید:

وعده دیدار ما

25 الی 28 آذر 95

نمایشگاه بین المللی تهران

سالن 38A غرفه 521

گروه  لک لک

 منتظر حضور شما عزیزان در غرفه لک لک هستیم .

[تعداد: 1    میانگین: 2/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر

یک نظر