آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بهترین فیلم‌های سینمایی جهان در سال 2022

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

چند سالی است که عاشقان فیلم و سریال به علت شیوع کرونا از دیدن فیلم‌های مهیج و اکشن محروم شده‌اند. فیلم‌هایی که بازیگران معروفی مانند رابرت پتینسون، مارک روفالو، بن افلک و… در آن بازی می‌کنند، واقعا تماشایی خواهد بود. شاید جزئیات خیلی از فیلم‌های سال 2022 هنوز مشخص نشده باشد، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که چه فیلم‌های مهیجی در انتظار دوستداران سینما است.
خیلی از فیلم‌های هیجان‌انگیز نیز وجود دارند که سال‌های قبل ساخته شده‌اند؛ اما تا حالا به دلیل شیوع کرونا اکران و پخش نشده‌اند. در سایت لک‌لک گروپ قصد داریم شما را با بهترین فیلم‌های سینمایی جهان در سال 2022 آشنا کنیم، پس ادامه آن را از دست ندهید.

morbius

فیلم سینمایی Morbius
فیلم موربیوس یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های سینمایی در سال 2022 است. این فیلم با ژانر ابرقهرمانی و کارگردانی دنیل اسپینوزا در تاریخ 1 آوریل 2022 اکران شده است. در این فیلم بازیگران معروفی همچون جرد لتو، مت اسمیت، آدریا آرجونا و هنرمندان دیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند. فیلم موربیس توانسته عنوان برترین فیلم سینمایی در جهان را به خود اختصاص دهد. این فیلم مهیج توسط کمپانی مارول (Marvel Entertainment) توزیع و پخش شده است.
موضوع فیلم موربیوس مربوط به زندگی یک دکتر است که به بیمار نادری دچار می‎شود. این پزشک با توجه به علوم و تخصص خود قصد دارد بیماری خودش و کسانی که بیماری‌های مشابه دارند را درمان کند؛ اما با توجه به این‌که درمان در نظر گرفته بسیار قدرتمندتر از بیماری است، دکتر مایکل موربیوس به یک خون‌آشام تبدیل خواهد شد.

فیلم سینمایی The 355
اگر به دیدن فیلم‌های مهیج و اکشن علاقه دارید، به شما توصیه می‌کنیم از دیدن فیلم 355 غافل نشوید. این فیلم به کارگردانی سیمون کینبرگ در تاریخ 7 ژانویه سال 2022 توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal pictures) منتشر شده است. فیلم 355 به کمک هنرنمایی بازیگران معروفی همچون جسیکا چستین، لوپیتا نیونگو، پنه لوپه کروز و افرادی دیگر توانسته موفق عمل کند و عنوان بهترین فیلم هالیوودی در این سال را به خود اختصاص دهد.
موضوع این فیلم در مورد اولین مامور مخفی زن، در کشور آمریکا است. شما با دیدن این فیلم لحظاتی سرشار از هیجان‌ را تجربه خواهید کرد. در این فیلم هدف مقابله در برابر یک سازمان است که قصد دارد، سلاحی مرگبار را تهیه کند. این مامور مخفی و چندین مامور دیگر می‌خواهند از جمع‌آوری این سلاح جلوگیری کرده و زندگی بشر را نجات دهند.

فیلم سینمایی The Batman
فیلمی که بر اساس شخصیت بتمن ساخته شود، قطعا هواداران زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد. این فیلم با داشتن ژانر ابرقهرمانی یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سینمایی است که در 4 مارس سال 2022 اکران شده است. این فیلم توسط کارگردانی قدرتمند مت ریوز ساخت شده و به‌وسیله کمپانی دی سی (DC Extended Universe) منتشر شده است. از عواملی که سبب جذابیت فیلم بتمن می‌شود می‌توان به حضور بازیگران معروفی همچون رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو و… اشاره کرد.

فیلم سینمایی Jackass Forever
فیلم Jackass Forever (کله‌خر برای همیشه) برترین فیلم سینمایی با ژانر کمدی در جهان بوده که سال 2022 تولیدشده است. کارگردانی این فیلم موفق را جف ترماین بر عهده دارد. فیلم سینمایی Jackass Forever در تاریخ 4 فوریه سال 2022 و توسط کمپانی تولیدات دیک هاوس (Dickhouse Productions) اکران و منتشر شده است. در این فیلم هنرمندان موفقی مانند جانی ناکسویل، استیو او، کریس پونتیوس و افراد دیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند.
موضوع فیلم Jackass Forever 2022 در ادامه فیلم Jackass است که در سال 2010 تولیدشده بود. در این فیلم 11 نفر گرد هم جمع شده‌اند که با شوخی‌ها، کارهای خنده‌دار و درعین‌حال خطرناکی که از آن‌ها سر می‌زند لحظات شاد و مفرحی را برای بیننده رقم خواهند زد.

فیلم سینمایی Scream 5
اگر به دنبال یک فیلم باشید که با دید آن معنی واقعی فیلم مهیج و ترسناک را بفهمید، حتما فیلم سینمایی Scream 5 (جیغ 5) را ببینید. فیلم سینمایی جیغ 5 یکی دیگر از فیلم‌های موفقی بوده که در سال 2022 تولیدشده است. این فیلم با ژانر اسلشر و ترسناک خود توانسته یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های سینمایی 2022 باشد. فیلم جیغ 5 به کارگردانی مت بتینلی_ اولپین و تیلور ژیلت ساخته شده است.
این فیلم در تاریخ 14 ژانویه سال 2022 و به‌وسیله کمپانی تصاویر مهم (paramount Pictcres) تولید و توزیع می‌شود. در این فیلم بازیگران معروفی همچون ملیسا باررا، میسون گودینگ، جنا اورتگا و هنرمندان دیگری بازی می‌کنند.
فیلم جیغ 5 که در ادامه فیلم جیغ 4 ساخته شده، مربوط به قتل‌های ناگهانی و ترسناکی است که در شهر وودسبرو اتفاق می‌افتد. در این قتل‌های زنجیره‌ای هدف کشتن نوجوانان شهر است که باعث ترس و وحشت شهروندان این شهر می‌شود. همچنین در بین این قتل‌ها رازهای مخفی در مورد شهر بازگو خواهد شد که باعث ترس و تشویش شهروندان می‌شود.

فیلم سینمایی Marry Me
اگر به دیدن فیلم‌های عاشقانه علاقه دارید، تماشای فیلم سینمایی Marry Me (با من ازدواج کن) را از دست ندهید. این فیلم به کارگردانی کت کویرو در تاریخ 11 فوریه 2022 اکران شده است. تهیه و پخش فیلم سینمایی Marry Me بر عهده کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal pictures) قرار گرفت. یکی از جذابیت‌های فیلم سینمایی با من ازدواج کن حضور بازیگران معروف و دوست‌داشتنی همچون جنیفر لوپز، اوون ویلسون، مالوما و هنرمندان دیگر است.
موضوع فیلم با من ازدواج کن، بر این اساس است که کت والدز از ماجرای خیانت شریک خود اطلاع پیداکرده و نامزدش او را ساعتی قبل از مراسم عروسی رها می‌کند. این ستاره موسیقی تصمیم به ازدواج با فرد دیگری را می‌گیرد.

فیلم سینمایی Moon Fall
افرادی که به دیدن فیلم‌هایی با ژانر علمی، تخیلی و اکشن علاقه دارند، از تماشای فیلم سقوط ماه غافل نباشند. این فیلم که به کارگردانی رولاند امریش ساخته شد، در تاریخ 4 فوریه سال 2022 اکران شده است. فیلم سقوط ماه توسط کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) توزیع شد. از بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به هلی بری، پاتریک ویلسون، جان بردلی و… اشاره کرد.
سقوط ماه یکی از بهترین فیلم‌هایی بوده که در سال 2022 اکران شده است. در این فیلم تخیلی، ماه از مدار اصلی خود خارج می‌شود و در مسیری قرار می‌گیرد که احتمال برخورد با زمین را دارد؛ بنابراین احتمال نابودی زمین در فیلم سقوط ماه وجود دارد. افرادی ازجمله دو فضانورد و یک دانشمند از این موضوع اطلاع پیدا می‌کنند و تصمیم به نجات زمین می‌گیرند.

فیلم سینمایی Deep Water
فیلم سینمایی ژرف آب یکی ‌دیگر از فیلم‌های برتر سینما در سال 2022 شناخته می‌شود. این فیلم توسط کارگردانی آدریان لاین lyne (Adrian و بر اساس ژانر ترسناک ساخته شده است. فیلم سینمایی ژرف آب در تاریخ 14 ژانویه سال 2022 و توسط کمپانی استریم هولو (Stream Holo) توزیع خواهد شد. در این فیلم بازیگرانی همچون بن افلک، آنا د آرماس، تریسی لتس و…هنرنمایی می‌کنند. طرفداران فیلم‌هایی با ژانر ترسناک دیدن ژرف آب را از دست ندهند.
فیلم سینمایی Deep Water بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. در این فیلم شما یک زوج پولدار را مشاهده می‌کنید که عشق بین آن‌ها به دلایل مختلفی همچون ناراحتی، شک و… از بین می‌رود. بعد از نابودی علاقه میان آن‌ها دست به بازی‌های مختلفی برای آزردن یکدیگر می‌زنند.

فیلم سینمایی Death on the Nile
علاقه‌مندان به فیلم‌های جنایی نیز می‌توانند از تماشای فیلم سینمایی مرگ بر روی نیل لذت کافی ببرند. فیلم مرگ بر روی نیل به کارگردانی کنت برانا ساخته شده است. این فیلم در تاریخ 11 فوریه 2022 و توسط کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) توزیع خواهد شد. در فیلم سینمایی مرگ بر روی نیل بازیگران توانایی همچون کنت برانا، تام بیتمن، آنت بنینگ، راسل برند، علی فضل هنرنمایی می‌کنند.
فیلم مرگ بر روی نیل که قصد دارد یک ماجرای جنایی را بیان کند، بر اساس رمانی به نام مرگ بر روی نیل که نوشته آگاتا کریستی بوده ساخته شده است. در این داستان یک کارآگاه به نیل سفر می‌کنند و در طی سفر خود باید به دنبال یک قاتل باشد که زن جوانی را در کشتی کشته است. این کارآگاه بعد از چند مدت متوجه موضوعات مختلفی درباره این قتل می‌شود.

فیلم سینمایی Where All At Once Every Thing Every
فیلم همه‌چیز همه‌جا به‌یک‌باره فیلمی با ژانر علمی، تخیلی، کمدی و ماجراجویی است. این فیلم یکی از برترین و مهیج‌ترین فیلمهایی است که در سال 2022 تولیدشده و کارگردانی آن را دی کوان و دنیل شاینرت بر عهده داشتند. فیلم همه‌چیز همه‌جا به‌یک‌باره در تاریخ 25 مارس سال 2022 اکران شده و توسط کمپانی اصلی آن A 24 توزیع‌شده است.
این فیلم توسط کمپانی دیگری به نام اکسترکت فیلم (Extract Films) در کشور کانادا نیز پخش شد. در این فیلم بازیگرانی مانند میشل یئو، جاناتن کی‌کوان، جنی سلیت، هری شام جونیور و… هنرنمایی می‌کنند.
فیلم همه‌چیز همه‌جا به‌یک‌باره ازجمله فیلم‌هایی است که شما می‌توانید در جمع خانواده ساعتی را به دیدن آن مشغول شده و لذت ببرید. این فیلم حول زندگی یک پیرزن مسن می‌چرخد. در فیلم همه‌چیز همه‌جا به‌یک‌باره شما شاهد این‌ خواهید بود که چگونه یک پیرزن سالخورده می‌تواند دنیا را نجات بدهد.

فیلم سینمایی The Flash
تماشای فیلم فلش را به دوستداران فیلم‌های علمی تخیلی توصیه می‌کنیم. این فیلم را می‌توان یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال 2022 دانست که کارگردانی آن را اندی موسکیتی برعهده‌گرفته است. دوستداران این فیلم بهتر است کمی صبر و حوصله داشته باشند؛ زیرا فیلم فلش در تاریخ 4 نوامبر سال 2022 توسط کمپانی دی سی فیلمز (DC Films) اکران و توزیع خواهد شد. در این فیلم شما شاهد نقش‌آفرینی بازیگران معروفی همچون ازرا میلر، بن افلک، مایکل کیتون، ساشا کال و … خواهید بود.
در این فیلم شاهد یک ابرقهرمان خواهید بود که برای کمک به مادر خود مجبور است در زمان سفر کرده و این‌گونه از مرگ مادر خود جلوگیری کند. در طی سفر به آینده مشکلات زیادی گریبان گیر این شخص می‌شود که رهایی از آن‌ها کار دشواری است.

فیلم سینمایی Don’t Worry Darling
فیلم سینمایی نگران نباش عزیزم، یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین فیلم‌هایی است که در سال 2022 اکران می‌شود. این فیلم با ژانر علمی تخیلی و دلهره‌آور به کارگردانی الیویا وایلد تولیدشده است. فیلم سینمایی نگران نباش عزیزم در تاریخ 23 سپتامبر و توسط کمپانی نیو لاین (New Line) اکران و در میان علاقه‌مندان توزیع خواهد شد. در این فیلم بازیگرانی همچون فلورانس پیو، هری استایلز، اولیویا وایلد، کریس پاین و هنرمندان دیگر نقش‌آفرینی خواهند کرد. تماشای فیلم سینمایی نگران نباش عزیزم را از دست ندهید.
موضوع این فیلم مربوط به مشکلاتی است که در سال 1950 برای یک خانواده اتفاق می‌افتد. در فیلم نگران نباش عزیزم شما زنی را مشاهده می‌کنید که زندگی خوبی در کنار همسرش دارد، اما به او اعتمادی ندارد. این زن فکر می‌کند که شوهرش موضوع مهمی را از او مخفی کرده و زندگی آن‌ها این‌گونه تحت تاثیر مسائل مختلف قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی The Adam Project
فیلم پروژه آدام یکی از فیلم‌های موفقی است که در سال 2022 منتشر شده است. این فیلم در این مدت کوتاهی که از اکران آن گذشته، توانسته پربازدیدترین فیلم سال شناخته شود. فیلم پروژه آدام به کارگردانی شان لوی و ژانر اکشن، کمدی و ماجراجویی تولیدشده است. در تاریخ 11 مارس 2022 این فیلم سینمایی توسط کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) اکران و توزیع شد. در این فیلم بازیگرانی مانند رایان رینولدز، مارک روفالو، جنیفر گارنر و هنرمندان دیگری حضور دارند.
این فیلم یکی از سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های سینمایی است که شان لوی کارگردانی آن را برعهده داشته است. در این فیلم شخصی را مشاهده می‌کنید که در زمان سفر کرده و به گذشته خود می‌رود. در این سفر با کمک پدر خود سعی می‌کند گذشته را کمی تغییر داده تا آینده بهتری داشته باشد.
کلام آخر
افراد زیادی به دیدن فیلم علاقه دارند و ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را برای دین فیلم‌های موردعلاقه صرف کنند. فیلم‌های مختلف با ژانرهای گوناگونی در طی این چند سال تولیدشده است که به دلیل شیوع کرونا اکران نشده بودند؛ اما در سال 2022 فرصت مناسبی برای اکران تمام فیلم‌های سینمایی به وجود آمد.
شما برای سفارش فیلم موردنظر خود فقط کافی‌ است که به سایت لک‌لک گروپ سری بزنید و فیلم‌های موردعلاقه خود را از طریق این سایت سفارش دهید. این سایت تمامی فیلم‌های موردعلاقه شما را از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین خارجی مورد نظر شما تهیه می‌کند. برای ثبت سفارش خود می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید:
www.laklakgroup.com

[تعداد: 18    میانگین: 2.9/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر