آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

اسنپ‌ دیل ; از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

اسنپ دیل

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

­­­­­­­­­­­

اسنپ‌ دیل در فوریه سال 2010 در شهر دهلی کشور هند راه‌اندازی شده و اکنون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین این کشور و در رتبه‌بندی‌های جهانی یکی از 200 وب‌سایت پربیننده و پرطرفدار دنیاست.

این فروشگاه آنلاین از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را در خود جای داده و در آن حدود 15 میلیون محصول در 500 دسته‌بندی متنوع از هزاران برند محلی و بین‌المللی قابل دسترسی و خریداری هستند. اسنپ‌ دیل به نوعی شبیه سایت سرشناس آمازون است که در آن می‌توانید انواع و اقسام محصولات مختلف را پیدا کنید.

یکی از نکات جالب توجه در مورد اسنپ‌دیل این است که در آن می‌توانید بسیاری از محصولات را که در وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین دیگر ناموجود هستند ، پیدا کنید و این مسئله برای بسیاری از مردم که به دنبال محصولی خاص‌اند و برند مورد نظرشان آن کالا را تولید نمی‌کند بسیار جالب توجه است.

 

 

اسنپ دیل

چرا باید از فروشگاه آنلاین اسنپ دیل خرید کنیم؟

با وجود فروشگاه‌های آنلاین متعدد در سراسر دنیا مزیت رقابتی هر کدام از آن‌ها برای جذب مشتری بسیار اهمیت پیدا می‌کند و فروشگاه آنلاین اسنپ‌دیل نیز با آگاهی از این موضوع سعی کرده مزایای متعددی را برای کاربران خود در نظر بگیرد:

  • اسنپ‌ دیل دارای محصولات بسیار زیاد و متنوعی است، به همین دلیل شما می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را در این وب‌سایت پیدا کنید. اسنپ‌ دیل دارای 12 دسته‌بندی کلی است که نشان از گستردگی خدمات این وب‌سایت دارد. این دسته‌بندی‌ها عبارتند از: موبایل و تبلت، کامپیوتر، وسایل اداری و بازی، الکترونیک، لباس زنانه، لباس مردانه، لباس و اسباب‌بازی بچه‌گانه، وسایل خانه و آشپزخانه، نیازهای روزمره، وسایل ورزشی و بدن‌سازی، کتاب و موسیقی، وسایل مربوط به خودرو و موتور و آژانس املاک. همان‌طور که می‌بینید، محصولات به شما در پیدا کردن بهترین کالاها در دسته‌بندی‌های گوناگون کمک شایانی می‌کند.
  • محصولات اسنپ‌دیل اکثر قیمت‌های مناسبی دارند و در مقایسه با فروشگاه‌های آنلاین دیگر مقرون‌به‌صرفه تر هستند. برای مثال بسیاری از محصولات دیجیتال موجود در اسنپ‌دیل را اگر از طریق سرویس لک‌لک سفارش دهید، هزینه نهایی‌ای که می‌پردازید پایین‌تر از هزینه‌ خرید این محصولات از فروشگاه‌های داخل کشور می‌شود.
  • اسنپ‌ دیل تخفیف‌های بسیار خوبی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. بسیاری از محصولات به طور جداگانه دارای تخفیف هستند. در ضمن گزینه‌های مختلفی هم این فروشگاه آنلاین ، برای کاهش هزینه سفارش شما در نظر می‌گیرد. برای مثال وقتی وارد صفحه هر محصول می‌شوید، این وب‌سایت به شما پیشنهاد می‌دهد که اگر محصول مورد نظر را با محصول مشخص دیگری خریداری کنید تخفیف بسیار خوبی نصیب شما خواهد شد.

اسنپ دیل

چگونه از اسنپ‌ دیل خرید کنیم؟

همان‌طور که گفتیم فروشگاه آنلاین اسنپ‌ دیل دارای 12 دسته‌بندی کلی است که با قرار دادن نشانگر موس روی هر کدام از این دسته‌بندی‌ها که در سمت چپ صفحه اصلی سایت قرار دارند، زیرمجموعه هر کدام از آن‌ها مشخص می‌شود. این زیرمجموعه‌ها که براساس قیمت، نام برند، نوع محصول و … دسته‌بندی شده‌اند به شما در یافتن کالای مورد نظر کمک می‌کنند. همچنین اگر می‌دانید که به دنبال چه محصول هستید، با تایپ نام محصول و یا قسمتی از آن در بخش سرچ سایت که در بالای صفحه اصلی قرار دارد، سریعا به صفحه محصول مورد نظر خود بروید.

پس ازیافتن محصول مورد نظر روی آن کلیک کرده و وارد صفحه اصلی مربوط به آن محصول شوید. برای مثال بیایید با هم به طور نمونه یک آیفون سیکس اس با حافظه 16 گیگا بایت ( iPhone 6s 16GB ) را خریداری کنیم. در صفحه این محصول بخش‌های مختلفی وجود دارد.

  • در سمت چپ ، عکس محصول را می‌بینید که با قرار دادن نشانگر موس روی آن عکس بزرگ‌تر شده و می‌توانید جزئیات آن را به راحتی مشاهده کنید.
  • زیر نام محصول سه بخش درجه‌بندی ( rating ) ، نوشته مشتریان در مورد محصول(reviews ) و پرسش و پاسخ ( A & Q ) وجود دارد که با کلیک روی هر کدام از آن ها به این بخش‌ها که در پایین همین صفحه وجود دارد می‌روید. این سه بخش به شما در ارزیابی محصول کمک شایانی می‌کند.
  • در قسمت پایینی ویژگی‌های محصول، قیمت، بخش امکان مبادله، انتخاب رنگ و خرید وجود دارد. برای مثال در مورد آیفون سیکس اس با حافظه 16 گیگا بایت، قیمت آن با 34 درصد تخفیف حدود 40659 روپیه شده و در چهار رنگ موجود است.
  • پایین‌تر جدول کامل جزئیات محصول، شرح دقیق بخش‌های آن و پیشنهادهای خود وب‌سایت برای خرید وجود دارد که به شما در یک خرید مطمئن کمک فراوانی می‌کند. اگر آیفون سیکس اس با حافظه 16 گیگا بایت را از سایت لک‌لک سفارش دهید قیمت نهایی آن 2,871,000 تومان می‌شود که این عدد در مقایسه با قیمت این محصول در کشور خودمان مقدار قابل توجهی پایین‌تر است.
  • اکنون می‌توانید لینک صفحه را در قسمت ثبت سفارش لک لک کپی کنید تا ظرف دو روز کاری پیش‌فاکتور برای شما ارسال شود. اگر این اولین تجربه خرید شما با سایت لک لک است ، مقاله “ثبت سفارش خرید کالا از سایت لک لک ” راهنمای خوبی برای شما خواهد بود. پس از پرداخت مبلغ پیش‌فاکتور و ثبت نهایی سفارش، کالای مورد نظر شما 15 تا 20 روز کاری درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.
[تعداد: 3    میانگین: 2.7/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر

2 نظر