آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بهترین خرید کفش برند

خرید کفش برند

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین خرید کفش برند را داشته باشید !

برند سالامون از جمله برندهایی است، که امروزه توانسته در میان افرادی که به دنبال خرید کفش برند ورزشی با کیفیت می گردند جای بازکند و به یکی از برندهای مطرح در زمینه کفش اسپرت تبدیل شود .

بدون شک شما هم روزانه از کنار فروشگاه های بزرگ سالامون رد می شوید و یا افراد زیادی را می بینید که از خرید کفش برند سالامون راضی هستند حتی بیشتر از برندهای شناخته شده تر مثل Adidas و یا Nike.

در این مقاله شما را با این برند بیشتر آشنا می کنیم.

جالب است بدانید شروع سالامون چگونه بود ؟!

آنچه که امروز به عنوان برند Salomon مطرح است، از یک مغازه فلز کاری در فرانسه شروع شد، و فرانسیس سالمون به همراه خانواده اش در آن جا به تولید تیغه های فلزی مشغول بودند.

در سال  1947 محصولات خود را با تجهیزات ورزشی همراه کردند و به عنوان یک شرکت تولید کننده تجهیزات ورزشی بالاخص تیغه های اسکی مطرح شدند.

این شرکت در سال 1997 توسط کمپانی آدیداس به مبلغ 1 میلیارد دلار خریداری شد و در سال 2005 به کمپانی Amer Sports  واگذار شد.

این برند امروزه کمپانی واحدی ندارد و هربخش از آن توسط یک کمپانی اداره می شود.

سالامون متعهد به طرح های ابتکاری و شور و شوق برای ورزش های مرتبط با کوهنوردی یک طیف گسترده ای از مفاهیم جدید انقلابی در اتصالات ، کفش، چوب اسکی و پوشاک برای هردو اسکی نورودیک (اسکینورودیک به گروهی از ورزش ‌های اسکی گفته می‌شود که در آن‌ها پای اسکی ‌باز فقط از جلو به چوب اسکی محکم شده و بر خلاف اسکی آلپاین، می‌تواند پاشنه پا را بالا بیاورد.)

و آلپاین خلق کرده و راه حل های نوع آورانه برای کفش، پوشاک و تجهیزات برای اسنوبورد، مسابقات ماجراجویانه، کوهنوردی ، پیاده روی، دو در مسیرهای طولانی، و بسیاری دیگر از ورزش  ها ارائه داده است.

تنوع محصولات سالامون

شاید آنچه برند سالامون را از رقبای خود متمایز می کند، تنوع و گستردگی محصولات تولیدی آن می باشد.

برترین برند در زمینه کفش ، کفش اسکی ، تجهیزات و لوازم اسکی و اسنوبرد، کفش های مخصوص کوه، تنوع محصول در زمینه کفش های پیاده روی و دو میدانی، همه دلیل برتری این روزهای برند Salomon است.

شما با این تنوع زیاد می توانید کفش مورد سلیقه خودتان را انتخاب کنید شما با خرید کفش برند سالامون می توانید در هر مکان از کفش مناسب استفاده کنید.

کفش و لوازم اسکی سالامون

خرید کفش برند سالامون

خرید کفش برند سالامون

همانطور که در بالا اشاره شد برند سالامون کار خود را از ساخت تیغه های اسکی شروع کرد.

به همین دلیل اگر به دنبال خرید کفش برند اسکی خوب و لوازم آن می گردید روی برند Salomon حساب کنید. آنچه برای خرید کفش برند اسکی مهم است، این است که به کدام رشته از انواع اسکی علاقه مندید:

اسکی آلپاین

شایع ترین نوع اسکی می باشد که هم بر روی برف و هم برروی چمن صورت می گیرد. برای انجام اسکی آلپاین نیاز به خرید کفش برند و خرید تجهیزات زیر دارید:

  • کفش اسکی آلپاین (Boots) که در برند سالامون مدل Salomon X Pro 100 به قیمت 500 دلار، از بهترین انواع کفش اسکی می باشد.
  • چوب اسکی (Skis) یکی از مهمترین انتخاب ها در ورزش اسکی می باشد و انتخاب نادرست آن ممکن است آسیب های جدی برای فرد به همراه داشته باشد. میزان مهارت ( مبتی یا حرفه ای بودن)، قد، وزن و حتی جنسیت در انتخاب نوع چوب اسکی تاثیرگذار است. در برند سالامون مدل Salomon QST 99 به قیمت 600 دلار، یکی از بهترین انواع چوب اسکی می باشد.
  • باتوم اسکی (Poles) در انتخاب نوع باتوم نیز باید به اندازه قد فرد دقت کرد. در برند سالامون مدل Salomon SC 1 به قیمت 110 دلار، یکی از بهترین انواع باتوم اسکی می باشد.
  • فیکس اسکی (bindings) بر روی چوب اسکی سوار می شود و بهتر است با برند چوب اسکی یکسان باشد. در برند سالامون مدل Salomon STH2 WTR 13 به قیمت 230 دلار، یکی از بهترین انواع فیکس اسکی می باشد.

اسنوبورد

یکی دیگر از انواع اسکی است که امروزه طرفداران زیادی به خصوص در بین جوانان پیدا کرده است و دارای انواع مختلف ( ALL-MOUNTAIN، FREESTYLE و FREERIDE ) است.

آموزش اسنوبورد نسبت به آموزش آلپاین راحت تر است و همین مسئله باعث شده که عده ی بیشتری به این نوع ورزش زمستانی گرایش پیدا کنند. برای اسنوبورد به وسایل زیر نیاز دارید:

  • تخته اسنوبرد (boards) :

مهمترین جز در ورزش اسنوبرد، تخته آن می باشد که خرید نوع مناسب آن بسته به هدفی که فرد دنبال می کند متفاوت است. اگر قصد ندارید که این ورزش را به طور حرفه ای انجام دهید، پیشنهاد ما به شما انتخاب تخته All-Mountain است.

این تخته با شرایط آب و هوایی گوناگون و نوع برف مناسب است و برای افرادی که قصد دارند اسنوبرد را به تازگی آغاز کنند بهترین گزینه است.

تخته Free-style  برای افرادی مناسب است که قصد اسکی کردن برروی سطوح ناهمواره و صخره ای دارند.

در این مدل طول تخته کوتاه تر و جنس آن منعطف تر می باشد. تخته Free-ride از نوع قبلی بلند تر است و معمولا برای افرادی که در کوهستان ها و بروی سطح نرم و برف پودری، اسکی می کنند گزینه ی مناسبی است.

انتخاب شما هرکدام که از انواع بالا باشد باید به اندازه تخته دقت کنید. طول تخته اسنوبرد باید حداقل تا چونه افراد و حداکثر تا بینی افراد باشد.

در انتخاب  و خرید کفش برند اسنوبرد آنچه از الویت بالایی برخوردار است راحتی کفش است.

اگر کفش بیش از حد محکم باشد یا مناسب نباشد، می تواند جریان خون را مختل کند و موجب گرفتگی های ناخوشایند در پای شما شود.

بنابراین در خرید آن اطمینان حاصل کنید.

کفش اسنوبرد برخلاف آلپاین که از بافت سخت، ساخته شده است، بافتی نرم و انعطاف پذیر دارد تا حرکت فرد به آسانی صورت بگیرد.

بوت اسنوبرد بر اساس میزان انعطاف پذیری و نوع بند آن متفاوت است.

در برند سالامون مدل Salomon Pearl BOA به قیمت 200 دلار یکی از بهترین انواع کفش اسنوبرد زنانه است.

  • فیکس اسنوبرد (bindings) :

فیکس اسنوبرد وظیفه اتصال کفش به تخته را برعهده دارد و میزان حرکت اسکی باز را مشخص می کند و دارای انواع مختلف است.

Strap-in، step-in و hybrid انواع فیکس های اسنوبرد هستندکه نوع Starp-in از همه رایج تر است.

در برند سالامون مدل Salomon Defender به قیمت 270 دلار، یکی از بهترین انواع فیکس اسنوبرد است.

پیشنهاد می شود : zappos و 6pm: خرید کفش برند!

Save

[تعداد: 5    میانگین: 2.4/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر