بنیانگذاران گروه لک لک، جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران هستند که در سال ۱۳۸۴ با تاسیس شرکت نسک آور ایمن فعالیت خود را در خصوص تامین کتاب‌های خارجی برای اهالی علم و فرهنگ آغاز کردند. وبسایت نسک آور در میان دانشجویان و اساتید نامی آشناست که همچنان با پشتیبانی قوی و سرعت عمل بالا به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد.
با داشتن ۸ سال تجربه موفقیت‌آمیز در حوزه خرید و ارسال کتاب‌های خارجی، تیم نسک آور بر آن شد تا با تکیه بر تجربیات خود، سرویس لک لک را در غالب شرکت نوین ایده پردازان غزال تیزپا قشم ارائه نماید. لک لک، سفارشات شما را از هرجای دنیا می‌خرد و در کوتاهترین زمان ممکن به آدرستان تحویل می‌دهد. گستره جغرافیایی لک‌لک در سراسر دنیا روز به روز گسترده‌تر شده و خوشحالیم که امروز در کشورهای آمریکا، انگلستان و امارات متحده عربی دفاتر نمایندگی گروه لک‌لک را تاسیس کردیم تا با توجه به محدودیت‌های فعلی کشور و مشکلات ارزی و ارسال کالا به کشور، سرویس خرید آنلاین از سایت‌های خارجی را به ایرانیان داخل کشور ارائه دهیم.
هدف گروه لک لک ، سرویس بهتر به شما مشتریان عزیز است. ما زمان زیادی صرف می‌کنیم تا همکاران بهتری در سراسر دنیا پیدا کنیم تا بتوانیم کیفیت خدمات خود را روز به روز بهتر و زمان تحویل سفارشات را کاهش دهیم.
برای تجربه یک خرید آسان و مطمئن از سایت‌های خارجی، کافیست لینک کالای مد نظر خودتان را در قسمت ثبت سفارش وارد نمایید؛ دیگر نگران چیزی نباشید و کار‌ها را به لک لک بسپارید.

با ما تماس بگیرید :)

طی 24 ساعت نظر شما بررسی و پاسخ داده خواهد شد