آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

معرفی اپلیکیشن های رایگان و پولی کیف پول دیجیتال رمز ارز

سرمایه گذاری از زمان قدیم تا به حال وجود داشته است و افراد به دنبال این موضوع بودند تا بتوانند پول خود را بیشتر کنند. ضمن این که برخی از افراد تمایل دارند تا ارزش پول خود را حفظ نمایند. امروزه سرمایه گذاران مختلفی هم هستند که هر یک از این بازار اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند.
222

عده‌ای از آن‌ها بازارهای سرمایه گذاری را صرفا به عنوان شغل دوم یا سوم خود می‌دانند و وقت زیادی را برای یاد گرفتن آن صرف نمی‌کنند. در مقابل افراد هم هستند که سرمایه گذاری را به عنوان شغل نخست خود انتخاب کرده‌اند. آن‌ها همواره در حال یادگیری و آموزش دیدن مباحث گوناگون هستند تا بتوانند پیشرفت فراوانی را در این خصوص شاهد باشند.
همان طور که در جریان هستید، این روزها بازارهای مختلفی هم به وجود آمده است. افراد برای سرمایه گذاری و با توجه به سلیقه‌ای که دارند، می‌توانند در یک یا حتی چند تا از این بازارها مشغول به کار شده و به افزایش سرمایه خود بپردازند. یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین این بازارها را باید ارزهای دیجیتال به شمار آورد که بی شک فرصت‌های فراوانی را برای سرمایه گذاری در اختیار مردم قرار می‌دهد.

مزایای بازار ارزهای دیجیتال
این بازار از همان ابتدا توانست هواداران زیادی پیدا کند. با این حال، رفته رفته عده بیشتری از آن شنیدند و جذب آن هم شدند. اکنون این بازار در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و این طور که به نظر می‌رسد، در اینده تعداد سرمایه گذاران چند برابر خواهد شد.
دلایل مختلفی هم برای محبوبیت بالای ارزهای دیجیتال گزارش شده است. برای نمونه می‌توان به پشتیبانی بسیار خوب سازندگان هر یک از ارزها از آن‌ها اشاره داشت. روزانه این دسته از افراد تمهیداتی را در نظر می‌گیرند تا بتوانند ارزهای خود را در جایگاه مناسبی قرار دهند. ضمن این که تنوع این ارزها نیز بسیار زیاد است.
به طور معمول، هر چند روز یک بار ارزهای تازه‌ای به این بازار معرفی می‌شود؛ ارزهایی که بعضا می‌توانند فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را برای شروع معاملات در دسترس قرار دهند. اهداف مختلفی هم در پشت این ارزها قرار دارد که افراد می‌توانند از برخی از امکانات نهایت بهره را ببرند.
همچنین نباید فراموش کنید که نوسانات در این بازار از دیگر بازارهای سرمایه گذاری بیشتر است. این شاید در نگاه اول نکته‌ای منفی در نظر گرفته شود، اما در مجموع می‌تواند افراد را با سرمایه بیشتری هم مواجه کند. تمام این‌ها به همراه موارد دیگر را باید از مزیت‌های این بازار به شمار آورد.

در این مقاله چه می خوانیم؟
تا به حال مطالب زیادی را در مورد این بازار در دسترس قرار داده بودیم که می‌توانید سری به آن‌ها بزنید. قصد ما این است که مطالب خود را در این زمینه افزایش دهیم تا سبب جلب رضایت شما عزیزان شود. شاید بدانید که اولین گام برای ورود به این بازار، نصب یک کیف پول مطمئن و خوب است؛ کیف پولی که توسط بسیاری از افراد استفاده می‌شود و هیچ گونه مشکل و باگی هم در آن به چشم نمی‌خورد.
در همین راستا، امروز قصد داریم تا در مورد کیف پول‌های برتر موجود در بازار ارزهای دیجیتال با هم صحبت داشته باشیم. در ابتدا باید ببینیم که کیف پول اصلا چیست و چه انواعی دارد. بعد از آن، نوبت به معرفی هر یک از این کیف‌ها خواهد رسید. بنابراین در صورتی که به دنبال ورود به این بازار هستید، و یا می‌خواهید کیف پول خود را تغییر دهید، تا انتها همراهمان باشید.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟
کیف پول را باید نرم افزاری به حساب آورد که اطلاعات و داده‌های خصوصی و عمومی مربوط به بلاکچین در آن مشاهده می‌شود. این اطلاعات به منظور ارسال و دریافت کردن برخی از داده‌های دیگر که مربوط به ارزهای دیجیتال هستند، به بلاکچین استفاده می‌شود. بنابراین در صورتی که نیاز داشته باشید تا نسبت به معامله کردن بیت کوین و یا هر ارز دیجیتالی دیگری اقدام نمایید، باید کیف پول ارزهای دیجیتال را در اختیار داشته باشید.
در بالا هم گفته شد که کیف پول‌ها خود از انواعی ساخته شده‌اند که هر کدام خصوصیات خاص خود را دارند. برخی از این کیف پول‌ها به صورت نرم افزار برای رایانه‌های شخصی به وجود آمده‌اند. این بدان معنا است که افراد برای در اختیار داشتن آن‌ها باید رایانه شخصی داشته باشند.
ضمن این که کیف پول‌هایی تحت وب نیز تشکیل شده‌اند. به بیان دیگر، برای دسترسی به این کیف پول‌ها کافی است تا جست و جویی در اینترنت و مرورگر خود داشته باشید. بعد از آن و با وارد کردن اطلاعات قبلی خود می‌توانید به کیفتان هم دسترسی داشته باشید. واضح است که این کیف‌ها هم برای رایانه‌های شخصی و هم گوشی‌های هوشمند در دسترس هستند.
در نهایت هم اپلیکیشن‌هایی را داریم که بر روی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارند. چنین برنامه‌هایی برای سیستم عامل‌های اندروید و ios ساخته شده‌اند و البته باید بدانید که تمام کیف پول‌ها چنین قابلیتی را در خود ندارند. کیف پول‌های گفته شده از لحاظ امکانات، تفاوت چندانی با هم ندارند. پس شما هر طور که راحت هستید، می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.
البته انواع دیگری هم در این خصوص به چشم می‌خورد که باید به برخی دستگاه‌ها به عنوان کیف پول و موارد این چنینی اشاره داشت. ضمن این که از برخی از تفاوت‌های کیف پول‌ها باید به پشتیبانی از برخی از ارزها توسط آن‌ها اشاره داشت.

چطور با کیف پول کار کنیم؟
واقعیت این است که پیچیدگی‌های فراوانی در مورد استفاده از کیف پول‌ها وجود دارد. این پیچیدگی‌ها بعضا باعث می‌شوند تا افراد دیگر تمایلی برای ورود به معاملات نداشته باشند. در این خصوص باید بدانید که هیچ کدام از ارزهای دیجیتال به صورت فیزیکی در این کیف‌ها نگهداری نمی‌شوند و صرفا به صورت دیجیتال هستند.
با توجه به گوناگونی این ارزها در کیف پول‌ها، افراد قادر هستند تا مقدار ارز خود را بررسی نمایند. ارسال پول یا دریافت آن نیز برای افراد مقدور خواهد بود. در کل ماموریت‌های فراوانی را می‌توان در این کیف پول‌ها انجام داد و به نتیجه رسید. زمانی که یک فرد بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را برای شما ارسال می‌کند، مالکیت آن را به صورت تمام و کمال به شما خواهد داد. از آن پس، شما می‌توانید به وسیله این ارزها وارد معامله شوید.
برای ارسال پول یا دریافت آن از کیف پول به صرافی یا برعکس، نیاز است که از آدرس‌هایی مجازی استفاده کنید. در زمان انجام این کار، آدرسی برای شما فرستاده می‌شود و باید آن را در جایی وارد کنید. سپس نوبت به ورود به معاملات و بعد هم خروج از آن خواهد رسید.
حال که با این موضوع آشنا شدیم و دانستیم که کیف پول چیست، وقت آن می‌رسد که سراغ معرفی برخی از کیف پول‌های معتبر و مشهور برویم. توجه داشته باشید که برخی از این کیف پول‌ها به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. در مقابل، کیف پول‌هایی هم به صورت پولی دیده می‌شوند که در این جا به همه آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

  • اتمیک (Atomic)
    در ابتدا با یکی از برترین کیف پول‌ها آغاز می‌کنیم و قصد داریم تا در مورد آن، مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. جالب است بدانید که کیف پول اتمیک بیشتر از 300 نوع کوین و توکن را پشتیبانی می‌کند. تمام این توکن‌ها نیز مبتنی بر بلاکچین هستند و می‌توان از برخی از مزایای آن‌ها برخوردار شد.
    سازندگان این کیف پول برای ساخت آن از قابلیت و فناوری‌ای تحت عنوان اتمیک سواپس استفاده کرده‌اند. به وسیله این قابلیت، بسیاری از واسطه‌ها برای انجام معاملات حذف می‌شوند که از آن‌ها باید به صرافی‌های آنلاین نیز اشاره داشت. در واقع تمام تمرکز سازندگان بر روی ارزهای دیجیتال بوده است تا بتوانند رضایت سرمایه گذاران را بیش از پیش جلب کنند.
    به همین ترتیب، شما قادر خواهید بود تا معاملاتی با سرعت و کیفیت بالاتر را برای خود رقم بزنید. از برترین مزایای این کیف پول باید به پایین بودن کارمزد آن اشاره داشت. متاسفانه امروزه بسیاری از کیف پول‌ها، کارمزد فراوانی را هم از مردم دریافت می‌کنند. این در حالی است که چنین اتفاقی در اتمیک رخ نمی‌دهد.
  • الکتروم (Electrum)
    الکتروم نیز کیف پول مهم دیگری به شمار می‌آید که نباید از آن به راحتی غافل شد. مهم‌ترین مزیت این کیف پول این است که امنیتی فوق العاده دارد و تمام استفاده کنندگان نیز به این موضوع واقف هستند. در واقع با استفاده از این کیف پول، از تمام خطرات و تهدیدهای افراد سودجو به دور خواهید بود.
    این طور که آمار و ارقام می‌گوید، الکتروم به عنوان امن‌ترین کیف پول جهان شناخته شده است. البته این به انتخاب سرمایه گذاران و طی برخی از نظرسنجی‌ها بوده است. ظاهر این کیف پول نیز بسیار ساده است و صرفا از چند بخش تشکیل شده است. این در حالی است که شاید برخی از کیف پول‌های دیگر برای استفاده پیچیده به نظر برسند و افراد از بهره بردن از آن‌ها صرف نظر کنند.
    در همین راستا، افراد مبتدی و کسانی که تازه می‌خواهند در این بازار سرمایه گذاری کنند، قادر به استفاده از الکتروم نیز خواهند بود. البته این بدان معنا نیست که افراد حرفه‌ای به دنبال کیف پول‌های دیگر هستند و از این کیف پول استقبال نمی‌کنند. الکتروم برای هر فردی می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.
    کارمزد معاملات بر روی این کیف پول نیز تا حد زیادی کم است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. این کیف پول به صورت متن باز در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است. ضمن این که این کیف پول بر روی سیستم عامل اندروید در دسترس قرار دارد و به جز آن، در برخی از پلتفرم‌های دیگر نیز مشاهده می‌شود.
  • اکزادوس (Exodus)
    اکزودوس یا اگزودوس را هم باید کیف پول مهم دیگری به حساب آورد که بیشتر بر روی سیستم عامل اندروید به چشم می‌خورد. خوشبختانه دست کاربران اندرویدی برای استفاده از کیف پول‌ها کاملا باز است و می‌توانند از انواع متفاوتی از آن‌ها استفاده نمایند. اکزادوس را هم باید نمونه‌ای از کیف پول‌های برجسته برشمرد.
    حتی این کیف پول می‌تواند به لجر شما نیز وصل شود تا بتوانید کارهای بیشتری را انجام دهید. این طور که به نظر می‌رسد، سازندگان این کیف پول برنامه‌هایی برای آینده دارند تا بتوانند شمار سرمایه گذاران خود را افزایش دهند. یکی از این برنامه‌ها می‌تواند افزایش پشتیبانی از پلتفرم‌ها باشد.
    خود این کیف پول، صرافی دارد و این باعث شده است تا بتوان خدمات فراوانی را در آن مشاهده نمود. سازندگان برای پشتیبانی نیز چند نفر را استخدام کرده‌اند که تیم قدرتمندی را هم تشکیل داده است. این تیم به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد بود. در صورتی که مشکلی هم در کار سرمایه گذاری برای شما رخ داده باشد، می‌توانید از این افراد کمک بگیرید.
    این گونه که سرمایه گذاران می‌گویند، طراحی این کیف پول نیز در نوع خود عالی است. تنها کافی است که مقایسه‌ای میان این کیف پول و موارد دیگر داشته باشید تا به این موضوع پی ببرید.
    البته همه چیز به نکات مثبت این کیف پول ختم نمی‌شود و موارد منفی نیز در این زمینه به چشم می‌خورد. برای نمونه می‌توان به عدم امکان تایید هویت 2 مرحله‌ای اشاره داشت. این خود می‌توانست امنیت این برنامه را افزایش دهد، در صورتی که دیگر کیف پول‌ها معمولا چنین قابلیتی را در خود ندارند. این قابلیت شاید در اینده‌ای نه چندان دور در این کیف پول مشاهده شود.
    امضا کردن نیز از دیگر خصوصیات کیف پول‌های برتر دانسته می‌شود که متاسفانه در اکزادوس دیده نمی‌شود. این امید وجود دارد که آپدیت‌هایی در آینده برای این کیف پول در دسترس قرار گیرد. در نهایت هم از دیگر معایب این برنامه باید به کارمزد بالا در صرافی داخلی آن هم به نسبت دیگر کیف پول‌های مطرح اشاره داشت. با این حال، این کیف پول نیز در نوع خود می‌تواند انتخابی جذاب برای افراد باشد.
  • تراست (Trust)
    اکنون به کیف پول تراست می‌رسیم که به عقیده بسیاری از کاربران، بهترین کیف پول برای ارزهای دیجیتال است. البته شاید دلیل آن را بتوان رابط کاربری آسان و نبود هیچ گونه پیچیدگی به شمار آورد. حتی افراد برای ثبت نام نیز مشکل خاصی ندارند و در عرض چند ثانیه می‌توانند به خواسته خود دست پیدا کنند.
    این کیف پول برای صرافی بایننس ساخته شده است و امکانات نسبتا خوبی هم در خود دارد. چند ارز دیجیتال فوق العاده در این کیف پول پشتیبانی می‌شود و می‌توانید وارد معاملات مربوط به آن‌ها شوید. البته شما به وسیله این کیف پول می‌توانید به دیگر صرافی‌ها نیز وصل شوید و کار خود را انجام دهید.
    از مزیت‌های جالب این کیف پول باید به پشتیبانی از وب نسل 3 اشاره داشت. همین پشتیبانی، خدمات زیادی را به کاربران ارائه داده است. همان طورکه گفته شد، این کیف پول متعلق به صرافی بایننس است و این افتخاری برای این صرافی محسوب می‌شود. برای نصب این کیف پول نیز احتیاجی به سرورهای خارجی نخواهید داشت و به سادگی هر چه تمام‌تر قادر به انجامش هستید.
    شاید تنها عیب این برنامه را بتوان امنیت نسبتا پایین آن به شمار آورد. به این دلیل که رمز و تاییدهای زیادی در این برنامه از شما خواسته نمی‌شود، شاید آن را بتوان در ردیف کیف پول‌هایی قرار داد که امنیت نسبتا پایینی در خود دارند. با این حال، استفاده کنندگان این برنامه اعتقاد فراوانی بر روی آن دارند و با آن به خواسته‌های خود در این مسیر رسیده‌اند.
  • بلاکچین (BlockChain)
    بلاکچین جدا از این که بستر خوبی برای انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال است، به نوعی یک کیف پول مهم نیز به شمار می‌رود. این برنامه با بیت کوین کار می‌کند و ویژگی‌ها و مزایای فراوانی هم در آن مشاهده می‌شود. تبدیل ارز به یکدیگر، دریافت و پرداخت معاملات با استفاده از بیت کوین، احراز هویت و تاییدهایی نشان از امنیت بالا، پشتیبانی از زبان‌های گوناگون برای افزایش سرمایه گذاران و پشتیبانی از کیو آر کد را هم باید از دیگر قابلیت‌ها و مزیت‌های این برنامه دانست.
    البته امکانات این برنامه به همین جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری هم در این خصوص وجود دارد. برای نمونه باید به رایگان بودن این کیف پول اشاره کرد که به ساده‌ترین شکل ممکن بر روی بسیاری از پلتفرم‌های محبوب هم قابل نصب خواهد بود.
  • کوبو (Cobo)
    در نهایت باید به کوبو اشاره داشته باشیم که آن هم از خصوصیات خاصی ساخته شده است. برای نمونه، این برنامه از چند زبان زنده دنیا پشتیبانی دارد تا افراد بیشتری بتوانند به آن جذب شوند. این نرم افزار قادر است تا ارزهای زیادی را هم پشتیبانی کند. تیم سازنده برای تولید این برنامه از بسیاری از قابلیت‌ها و فناوری‌های روز دنیا استفاده کرده‌اند تا مشکل را به حداقل رسانده باشند.
    با این وجود، نواقص و باگ‌هایی در این برنامه مشاهده می‌شود که چندان هم بزرگ نیستند. اکثر سرمایه گذاران نیز ترجیحشان این است که از این مشکلات چشم پوشی کرده و صرفا تمرکزشان را بر روی نقاط مثبت این برنامه قرار دهند.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر