آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

تغییرات جدید ناحیه کاربری در لک لک

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

به منظور ارتقا و بهبود سطح کیفی سایت و دسترسی آسان تر مشتریان تغییراتی را در سیستم ثبت سفارش و ناحیه کاربری لک لک ایجاد نمودیم:

شماره فاکتور

از این پس می توانید از شماره فاکتورهای جدید لک لک استفاده نمایید:
بدین صورت که چنانچه در فاکتور بیش از 1 لینک داشته باشید،  یک شماره فاکتور برای شما صادر می شود و به ازای هر لینک یک شماره در کنار آن اضافه می گردد.
مثال:

لینک اول فاکتور شمارۀ LK40328-1 <= 40328
لینک دوم فاکتور شمارۀ LK40328-2 <= 40328
لینک سوم فاکتور شمارۀ LK40328-3 <= 40328

لک لک

شرکت در مزایده و حراجی ها

برای شرکت در مزایده و حراجی ها در قسمت ثبت لینک گزینه حراجی اضافه شده است. با تایید آن گزینه و وارد کردن مبلغ مورد نظر خود، مزایده برای شما انجام خواهد شد و شرکت با کمترین قیمت تا رسیدن به قیمت شما در حراجی شرکت خواهد کرد.

توجه داشته باشید در صورت برد و یا باخت مبلغ 30 هزارتومان به عنوان کارمزد از حساب شما کسر خواهد شد.

لک لک

امکان مشخص نمودن خرید غیرفیزیکی در هنگام ثبت سفارش

در هنگام ثبت سفارش چنانچه خرید غیر فیزیکی دارید، تیک گزینه غیرفیزیکی را فعال نمایید. توجه داشته باشید درصورتی که ثبت سفارش شما شامل لینک کالای غیرفیزیکی و فیزیکی باشد، مابقی لینک ها غیرفیزیکی محسوب می شوند و در صورت خرید، امتیازی در باشگاه مشتریان برای شما ثبت نخواهد شد. در نتیجه سفارشات فیزیکی و غیر فیزیکی خود را در 2 فاکتور مجزا ثبت کنید. همچنین پرداخت کالای غیرفیزیکی به صورت تک مرحله و پس از صدور پیش فاکتور می باشد.

لک لک

کیف پول لک لک

ممکن است این اتفاق را تجربه کرده باشید که کالایی را سفارش دهید و وجه آن را پرداخت کنید، اما در نهایت به دلایل مختلف خریدتان کنسل شده باشد. در این مورد شما درخواست عودت وجه می کنید و مبلغ واریزی شما برگردانده خواهد شد. سیستم جدیدی در ناحیه کاربری لک لک طراحی شده است به نام کیف پول، از این طریق چنانچه سفارش پرداختی به هردلیلی کنسل شد، مبلغ به صورت خودکار به کیف پول شما انتقال خواهد یافت و میتوانید در خریدهای بعدی از آن استفاده نماید.

لک لک

همچنین درصورتی که مایل به عودت وجه بودید با کلیک روی گزینه برداشت، با وارد کردن شماره کارت، شماره شبا، طی 24 ساعت وجه به حساب شما بازخواهد گشت.
لک لک

[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر

یک نظر

  • Abbas می‌گه:

    احتراماً
    – نرم افزاری برای گوشی های اندروید و اپل راه اندازی کنید که از داخل گوشی نیز بتوان پیگیری کرد.
    – مبلغی را به عنوان اعتبار با توجه به خرید مشتریان در نظر بگیرید که مشتریان دائمی خرید را انجام و پرداخت را تا تاریخ معینی زمان داشته باشند.
    با تشکر