آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

همراه با لک‌لک فرایدی در بزرگ‌ترین حراجی دنیا

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

سوم آذر ماه امسال بزرگ‌ترین حراجی دنیا برگزار می‌شود. بسیاری از فروشگاه‌های امریکایی و حتی فروشگاه‌های کل دنیا در این روز بیشتر کالاهای خود را با تخفیف‌های هیجان‌انگیر به‌فروش می‌رسانند. آمازون، بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها اینترتی دنیا، تخفیف‌های خود را از ده روز زودتر شروع می‌کند. بسیاری ‌از فروشگاه‌های اینترنتی هم تا چند روز بعد از بلک فرایدی به حراج‌های خود ادامه می‌دهند. پس می‌توان گفت بهترین زمان برای خرید کالای خارجی، روزهای حراجی بلک فرایدی است. لک‌لک هم با لک‌لک فرایدی برای سومین سال پیاپی برای خرید از بلک فرایدی در کنار شما خود خواهد بود تا بتوانید همگام با دنیا کالای اصل را با قیمت کمتری تهیه کنید.

خرید از بلک فرایدی با لک‌لک فرایدی

شاید شنیده باشید که بلک فرایدی به تخفیف‌های هیجان‌انگیزش معروف است. مردم امریکا از همین روزها خریدهای سال نوی خود را شروع می‌کنند تا هزینه‌های کمتری را برای سال نو متقبل شوند. در واقع بلک فرایدی یا جمعه سیاه بهترین زمان برای خرید کالای خارجی و اصل است. لک‌لک که همیشه سعی کرده‌ است بهترین‌ها را از بهترین فروشگاه‌ها در کمترین زمان ممکن به‌دست شما برساند، امسال نیز برای سومین سال پیاپی همراه با لک‌لک فرایدی در بلک فرایدی در خدمت شماست.

به همین منظور جشنوارهٔ ویژهٔ لک‌لک فرایدی از ۲۳ آبان ماه تا ۶ آذر برگزار می‌شود. در این جشنواره سعی کرده‌ایم کالاهای فروشگاه‌های بزرگ امریکا را که تخفیف‌های خوبی دارند، به شما معرفی می‌‌کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه لک‌لک فرایدی از آخرین اخبار این رویداد بزرگ باخبر شوید. کانال تلگرامی لک‌لک و اینستاگرام لک‌لک تلاش می‌کند تا شما را هر روز از آخرین تخفیف‌ها و اخبار بلک فرایدی در آمازون و دیگر سایت‌های بزرگ امریکا باخبر کند.

با مراجعه به صفحهٔ لک‌لک فرایدی علاوه‌بر آشنایی با سایت‌های برتر بلک فرایدی امریکا، می‌توانید از کالاهای برتر بلک فرایدی آمازون هم اطلاع یابید.

خرید از لک‌لک فرایدی

خرید از آمازون، ایبی، اتسی، والمارت و دیگر فروشگاه‌های بزرگ امریکا و سفورای دوبی از جمله خدماتی است که در چند روز بلک فرایدی به شما عرضه می‌شود. کافی است پس از بررسی و مطالعه کالای خود در فروشگاه‌های اینترنتی امریکا، لینک آن را در سامانه ثبت سفارش لک‌لک وارد کنید. برای کالاهای آمازونی کافی است فقط لینک کالای خود را در سامانه آسان خرید آمازون ثبت کنید تا قیمت و زمان تحویل را به شما نشان دهد. سپس کالای خود را ثبت کنید تا پس از پرداخت وجه همکاران ما کالای شما را تهیه کنند.

توجه داشته باشید در بلک فرایدی عرضهٔ کالا محدود و تقاضا برای کالا زیاد است. با توجه به تخفیف‌های خوبی که بیشتر کالاها می‌خورند، کالاها خیلی سریع فروخته می‌شوند. پس سعی کنید از قبل کالای خود را انتخاب کنید تا در روزهای حراجی بلک فرایدی خرید شما سریع‌تر صورت پذیرد.

لک‌لک فرایدی

[تعداد: 8    میانگین: 2.8/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر