آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

راهنمای خرید آنلاین عینک آفتابی؛ متناسب با فرم صورت

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

از روزهای قبل از اینکه بتوانیم یک سبد خرید مجازی را پر کنیم در حالیکه روی کاناپه منزلمان نشسته ایم، تنها خاطرات مبهمی بجا مانده است. با اینحال خرید بعضی محصولات مثل عینک و عینک آفتابی استثناء این تجربه لذت بخش است . بیشتر افراد ترجیح میدهند برای خرید عینک به فروشگاه بروند، تعداد زیادی عینک را روی صورت خود ببینند و سپس انتخاب کنند. پس چطور میتوان انتخاب اینترنتی عینک آفتابی را به یک خرید اینترنتی موفق تبدیل کرد؟!؟

مسلما انتخاب یک عینک آفتابی ایده‌آل آسان نیست. بسته به چندین فاکتور مهم می‌توان یک عینک مناسب و یک همراه همیشگی و دوست‌داشتنی برای روزهای آفتابی و حتی غیر آفتابی را انتخاب کرد. آیا در مورد حفاظت چشم از اشعه‌ی ماورای بنفش چیزی می‌دانید؟ در مورد دوام، دید، شکل و اندازه‌ی عینک و تناسب آن با صورت خودتان اطلاعی دارید؟ در ادامه با لک لک و راهنمای خرید عینک آفتابی همراه باشید.

راهنمای خرید عینک

حفاظت عینک آفتابی از چشم

تمرکز اول و اول باید انتخاب عینک هایی باشد که حداکثر چشم را پوشش می دهد و از حفاظت چشم اطمینان حاصل می کند. تصور غلطی وجود دارد که سطح محافظت چشم به تاریکی لنز بستگی دارد، اما این درست نیست. بهترین عینک آفتابی این است که به طور موثر اشعه ماوراء بنفش خورشید را جذب می کند. پس به دنبال چنین عینک هایی بروید. توصیه‌ی ما این است عینک آفتابی را تنها برای زیبایی و بدون توجه به محافظت آن در برابر اشعه‌ی ماورای بنفش خورشید خریداری نکنید.

عینک-آفتابی

کیفیت لنز عینک آفتابی

توجه کنید که جنس لنز عینک شما چیست که می تواند شیشه ای، پلی کربنات یا حتی پلاستیک باشد. عینک آفتابی طبی برای کسانی که در حال حاضر عینک برای نزدیک بینی یا هر مشکل چشمی دیگری استفاده می کنند نیز وجود دارد. لنز عینک می تواند ویژگی های منحصر بفرد دیگری نیز داشته باشد ازجمله لنز مقاوم در برابر خراش، ضد انعکاس یا کنتراست بالا . در تعیین نوع لنز در مرحله آخر باید رنگ آن را در نظرگرفت، در حال حاضر شما می توانید از رنگ های مختلف یا حتی عینک های روشن و بی رنگ استفاده کنید و از صدمات ناشی از نور خورشید در امان باشید.

راهنمای خرید عینک آفتابی

فرم صورت و فریم عینک آفتابی مناسب آن

هنگام خرید عینک  آفتابی، باید در کنار تمام عوامل کلیدی، از طراحی شیک و قاب با دوام نیز مطمئن شوید. کیفیت و جنس قاب عینک نیز باید مورد توجه قرار گیرد ، جنس قاب می تواند فلز، پلاستیک و حتی نایلون باشد. از آنجا که این فریم است که لنز را نگه می دارد، ساختار و کیفیت آن در هنگام خرید عینک آفتابی بسیار مهم است.

در این راهنمای خرید، به مهم‌ترین فاکتور زیبایی انتخاب عینک یعنی تناسب شکل عینک با فرم صورت می‌پردازیم. در ابتدا باید بدانید که صورت شما جزو کدام دسته از شکل‌های اصلی صورت قرار می‌گیرد. آیا فرم صورت خود را می‌شناسید؟ برای این کار، چندین راه وجود دارد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها این است که روبروی آینه بنشینید و موهای خود را به‌کلی به سمت بالا نگه دارید. از قسمت پیشانی خود شروع به کشیدن یک خط روی آینه کنید و دورتادور صورت آن خط را ادامه دهید. به همین سادگی! شما روی آینه فرم صورت خود را رسم کرده‌اید.

راهنمای خرید عینک آفتابی

صورت بیضی شکل

اگر چانه شما باریکتر از پیشانی باشد، شما یک چهره بیضی دارید. خوش شانس هستند، زیرا هر نوع عینکی می تواند با شکل صورت شما مناسب است. بنابراین، عینک آفتابی مورد علاقه خود را انتخاب کنید! از هر سبک و نام تجاری و سپس از نور خورشید لذت ببرید! برند Louis Vuitton گزینه های زیادی را در مورد عینک آفتابی مد روز ارائه می دهد. یک نمونه از عینک های آفتابی این برند ، Socoa Damier که فقط برای چهره های بیضی مناسب هستند. قاب فلزی و لنزهای گرادیان حفاظت عالی خورشید را ارائه می دهند و طراحی Louis Vuitton اطمینان می دهد که شما دید عالی داشته باشید!

صورت گرد

اگر عرض و طول چهره یکسان باشند، شما یک چهره گرد دارید. عینک های آفتابی کشیده و مستطیلی ، صورت شما را برجسته نشان می دهد. از فریمهای گرد و حتی لنزهای رنگی به شدت اجتناب کنید. از طراحی های عالی مناسب صورت گرد، از برند Dior می باشد. یک نمونه از عینک های آفتابی زنانه آن Rectangleـ Dior Brown است.

صورت مربع شکل

اگر چهره شما دارای زاویه های مشخصی در نقاط برجسته مانند پیشانی و گونه ها باشد، صورت شما مربع شکل می باشد. فریم های گرد و بیضی شکل چهره های مربع را می پوشاند. هرگز عینک آفتابی زاویه دار و هندسی را انتخاب نکنید. برخی از عینک های آفتابی Baroque Round Havana SPR27N از مجموعه برند Prada مناسب صورت شماست.

صورت قلب شکل

پیشانی گسترده و چانه باریک نشان دهنده یک چهره قلب شکل است. عینک آفتابی گرد یا گربه ای بهترین انتخاب برای شماست. عینک آفتابی FS5143 Black Eye از برند Fendi برای شما انتخاب خوبی خواهد بود. آنها با دوام و دارای حفاظت UV فوق العاده ای هستند و سایه خاکستری_سیاه آنها بسیار مناسب نشان می دهد.

[تعداد: 19    میانگین: 3.3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر