آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

با چهار برند مطرح تولید عینک‌های آفتابی آشنا شوید

عینک‌های آفتابی

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

عینک آفتابی محصول پرطرفداریست که احتمالا در هر خانه ای تعدادی از آن دیده می شود .  اینکه بهترین برندهای تولیدکننده عینک‌های آفتابی چه برندهایی‌اند و یا اگر بخواهیم یک عینک آفتابی باکیفیت بخریم از چه برندی باید خریداری کنیم ؟ ، پرسش هاییست که با معرفی چهار برند مطرح عینک آفتابی در این مقاله ، به شما پاسخ می دهیم .

 

 

گوچی (Gucci)

عینک های افتابی

یکی از مطرح ترین و بزرگ‌ترین برندهای ایتالیایی سازنده و فروشنده عینک‌های آفتابی برند گوچی است ، که علاوه بر عینک آفتابی در طراحی و تولید محصولات چرمی و لباس ید طولایی دارد. مالک شرکت گوچی که دفتر مرکزی آن در شهر فلورانس ایتالیاست، کمپانی فرانسوی کرینگ است. گوچی علاوه بر این‌که دارای خطوط تولید متعدد است، به دلیل طراحی و ساخت عینک‌های آفتابی خاص و متنوع در دنیا شهرت دارد. این کمپانی با طراحی عینک‌هایی که طیف گسترده ای  از سلایق را راضی نگه می‌دارد و قابل استفاده برای آقایان و بانوان است ، توانسته جایگاه بسیار والایی در عرصه تولید عینک‌های آفتابی پیدا کند.

برای خرید محصولات گوچی می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید. در نوار بالایی صفحه اصلی این وب‌سایت دسته‌بندی‌های آن شامل زنانه، مردانه، بچه‌گانه ، مجموعه‌ها و دنیای گوچی وجود دارند که با بردن نشانگر موس روی آن‌ها زیرمجموعه هر کدام از بخش ها مشخص می‌شود. عینک‌های آفتابی در زیرمجموعه مردانه و زنانه وجود دارد. با کلیک کردن روی آن وارد صفحه جدیدی می‌شوید که تمامی عینک‌های آفتابی گوچی در آن با اطلاعات کامل مشخص است.

 

فندی (Fendi)

عینک های آفتابی

برند فشن لوکس فندی یک برند ایتالیایی است که به دلیل طراحی‌های خاص و سبک ویژه ایتالیایی عینک‌های آفتابی آن، به راحتی قابل تشخیص است. فندی در سال 1925 در شهر رم ایتالیا ظهور کرد و با توجه به سابقه طولانی‌اش در طراحی محصولات ویژه، نامی آشنا در دنیای محصولات لوکس و خاص است. یکی از علل موفقیت فندی استفاده از طراحان سرشناس دنیا برای طراحی مجموعه عینک های آفتابی خود است که از آن‌ها می‌خواهد یک مجموعه کامل را برای این برند طراحی کنند. از این رو کسانی که به دنبال عینک‌های آفتابی متمایز و خاص‌اند مشتری اصلی این برنداند. در ضمن محصولات این کمپانی به دلیل طراحی‌های ظریف، ماندگاری و کیفیت بالا در دنیا شهرت دارند.

برای خرید عینک‌های آفتابی فندی به سایت آن  مراجعه کنید. با ورود به صفحه‌ اصلی نواری سمت چپ صفحه می‌بینید که دسته‌بندی‌های اصلی سایت در آن قرار دارد. با قرار دادن نشانگر موس روی دو دسته‌بندی زنانه و مردانه می‌توانید وارد بخش‌ عینک‌های آفتابی شوید و در ادامه تمامی مجموعه‌ها و محصولات فندی را یکجا ببینید و با اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهید.

مائوی جیم (Maui Jim)

عینک های افتابی

مقر اصلی مائوی جیم، کمپانی آمریکایی تولیدکننده عینک‌های آفتابی، در ایلینویز آمریکاست و به دلیل این‌که این کمپانی در سال 1980 در هاوایی تاسیس شده بیشتر عینک‌های آفتابی آن تمی اقیانوسی و هاوایی دارند. تخصص «مائوی جیم» در طراحی و ساخت عینک‌های آفتابی است که مناسب استفاده در ساحل‌اند. به همین دلیل مشتریان عینک‌های این برند افرادی‌اند که به دنبال عینکی باکیفیت برای گذران تعطیلات خود در سواحل دریا هستند. یکی از ویژگی‌های متمایزکننده «مائوی جیم» تولید عینک‌هایی با طراحی‌ها، رنگ‌ها، لنزها و مواد مختلف است.

برای خرید آنلاین محصولات این کمپانی می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید. اگر در نوار بالایی سایت گزینه shop را انتخاب کنید، عینک‌های متنوع این سایت زیر نوار اصلی نمایان می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود روی عینک‌ها کلیک کرده و با وارد شدن در صفحه هر کدام از عینک‌ها و دیدن عکس‌های مختلف از آن محصول و خواندن اطلاعات مورد نیاز، آن‌ها را خریداری کنید.

ری‌بن (Ray Ban)

عینک های افتابی


ری‌بن از آن برندهایی است که در ایران بسیار شناخته‌شده است و سابقه‌ای طولانی دارد. این برند نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده عینک‌های آفتابی است که در سال 1937 در آمریکا تاسیس شده است. شهرت «ری بن» به طراحی و تولید استایل‌های خلبانی و Wayfarer است، البته این برند گستره عظیمی از عینک‌های گوناگون در رنگ‌ها، سبک‌ها، طراحی‌ها و لنزهای مختلف را ارائه می‌کند. در کنار این ویژگی‌ها ، بسیاری از متخصصان این حوزه یکی از دلایل موفقیت این کمپانی را تولید عینک‌هایی بادوام، استاندارد و باکیفیت عنوان کرده‌اند.

برای خرید آنلاین عینک‌های آفتابی «ری‌بن» می توانید به سایت آن مراجعه کنید. وقتی وارد صفحه اصلی سایت می‌شوید در نوار بالایی آن دسته‌بندی‌های سایت شامل عینک‌های آفتابی، عینک‌های طبی، عینک‌های سفارشی، لنزها، آزمایشگاه، فروشگاه‌ها و آینه مجازی می باشد. برای خرید عینک‌ها می‌توانید نشانگر موس را دو بخش عینک‌های آفتابی و عینک‌های طبی قرار دهید. سپس زیر هر کدام از آن‌ها صفحه کوچکی باز می‌شود که می‌توانید سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید. با انتخاب سبک صفحه جدیدی باز می‌شود که می‌توانید عینک‌های طراحی شده با توجه به سبک‌تان را انتخاب کنید و در نهایت محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

حال وقت خرید یک عینک آفتابی با کیفیت است . لک لک شما را در این خرید همراهی می کند . با مراجعه به صفحه  ثبت سفارش ، صاحب یک عینک آفتابی درجه یک شوید .

[تعداد: 15    میانگین: 2.3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر