آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

فروشگاه اینترنتی نون در امارات شروع به‌کار کرد

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

فروشگاه اینترنتی نون noon.com کسب و کاری نوپا در حیطهٔ فروشگاه‌های اینترنتی است که به تازگی، از سپتامبر ۲۰۱۷، در کشور امارات شروع به‌کار کرده است. بنیان‌گذار سایت نون آقای العبار عربستانی است که قصد دارد وب‌سایت نون را به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشورهای عربی تبدیل کند. Noon.com با بیش از ۲۰ میلیون کالا از جمله لباس، محصولات آرایشی و بهداشتی، گجت و وسایل الکترونیکی، وسایل خانگی، محصولات کودک و نوزاد، طلا و جواهر، کتاب و مواد خوراکی فعالیت خود را آغاز کرده است.

از نکات جذاب این فروشگاه اینترنتی شاید قیمت مناسب‌تر محصولات آن باشد که به دلیل نوپا بودن قصد جذب مخاطب را دارد. پس شاید الآن موقع مناسبی برای خرید از این فروشگاه است.

سایت نون رقیب سرسخت فروشگاه‌های محلی

به گفتهٔ مدیران فروشگاه اینترنتی نون، این فروشگاه اینترنتی اولین پلت‌فرم تجارت الکترونیک عربی است که قرار است نیازها و انتظارات مصرف‌کنندگان و فروشندگان را برطرف سازد. فروشگاه اینترنتی نون قصد دارد با عرضهٔ کالا و محصولات اورجینال و با قیمت مناسب رقیب سرسختی برای فروشگاه‌های محلی کشورهای حوزه‌ٔ خلیج فارس و منطقهٔ خاورمیانه شود. این فروشگاه اینترنتی بر روی محصولات و گجت‌های الکترونیکی تمرکز ویژه‌ای کرده است و برای دوست‌داران کتاب و سفرهای ماجراجویانه و همچنین زوج‌هایی که در آستانهٔ بچه‌دار شدن هستند پیشنهادهای هیچان‌انگیزی دارد.

اپلیکیشن نون در پلی استور گوگل موجود است و در آیندهٔ نزدیک برای پلت‌فرم ios هم منتشر می‌شود.

به گفتهٔ مدیران این فروشگاه اینترنتی، نون به زودی در کشور عربستان نیز سرویس‌دهی خواهد داشت.

چگونه از فروشگاه اینترنتی نون خرید کنیم؟

برای خرید از نون کافی است با واردکردن نام، نام خانوادگی، ایمیل و رمز عبور در این وب‌سایت ثبت‌نام کنید و کالای مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

چگونه از فروشگاه اینترنتی نون خرید کنیم؟

در منوی بالای صفحه تمام محصولات این فروشگاه دسته‌بندی شده‌اند و با کلیک بر روی هرکدام از آنها می‌توانید محصولات متنوع با برندهای معتبر جهانی را ببنید. با کلیک بر روی هر کدام می‌‌توانید قیمت و مشخصات آن‌ را ببنید و در سبد خرید خود اضافه کنید. با استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی همچون مسترکارت و ویزاکارت می‌توانید هزینهٔ خرید خود را پرداخت کنید.

چگونه از فروشگاه اینترنتی نون خرید کنیم؟.jpg-۲

البته در حال حاضر تحویل کالا از این فروشگاه فقط در کشور امارات مقدور است و ارسال به کشورهای دیگر در آیندهٔ نزدیک به این فروشگاه اضافه می‌شود.

علاقه‌مندان به خرید از سایت نون  اگر قصد خرید از noon.com را دارید، لک‌لک می‌تواند در این کار به شما کمک کند. تنها کافی است تا لینک صفحهٔ کالای مورد نظر خود را در قسمت ثبت سفارش لک‌لک کپی کنید و ادامهٔ خرید خود را به کارشناسان ما بسپارید‌.

[تعداد: 49    میانگین: 2.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر

3 نظر