آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
خرید محصولات فابر کاستل

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

معرفی محصولات فابر کاستل

فابر کاستل Faber-Castell نام و برندی آشنا برای بسیاری از افراد است. چرا که این مجموعه یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده انواع مختلف نوشت افزار و بزرگترین آن‌ها به شمار می‌رود. این شرکت در سال ۱۷۶۱ در کشور آلمان تاسیس شد و موسس آن فردی به نام کاسپر فابر است. در حال حاضر محصولات فابر کاستل از جمله محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین محصولات در میان دانش‌ آموزان در سراسر نقاط جهان هستند. بسیاری از نقاشان و طراحان حرفه‌ای و یا علاقمندان به هنر نقاشی نیز از محصولات این برند استفاده می‌کنند.

خرید محصولات فابر کاستل
در این مقاله قصد معرفی محصولات فابر کاستل را داریم و می‌خواهیم راهنمای خرید برخی از مهم‌ترین این کالاها را ارائه دهیم. پس اگر شما هم به دنبال انتخاب و خرید نوشت افزارهای تولید شده توسط این شرکت هستید با ما همراه باشید.
دسته بندی محصولات فابرکاستل

طبق یک دسته بندی کلی می‌توان محصولات تولید شده توسط برند فابرکاستل را در چند گروه اصلی جای داد که عبارتند از: آبرنگ‌ها، گواش‌ها و رنگ‌ها، تراش و پاک کن، ست و لوازم جانبی تحریر، غلط گیرها، کوله پشتی و جامدادی، لوازم اداری، انواع مختلف ماژیک، مداد شمعی و پاستل‌ها، مداد و مداد رنگی و … در ادامه به شرح مختصر برخی از این محصولات پرداخته‌ایم.

مدل‌های مختلف مداد رنگی
خرید محصولات فابر کاستل
برند فابرکاستل در حال حاضر با عنوان یکی از بهترین برندهای سازنده انواع مختلف مداد رنگی در جهان معروف و شناخته شده است. بسیاری از مبتدیان و طراحان حرفه‌ای از محصولات این کمپانی برای ترسیم طرح و نقش‌های مورد نظر خود استفاده می‌کنند.
از جمله مهمترین انواع مدادهای رنگی تولید شده توسط این کمپانی می‌توان به مدادهای رنگی کلاسیک، مداد رنگی پلی کروم، مدادهای آبرنگی و اسکچ اشاره کرد. هر کدام از این مدادها را می‌توانید در موقعیت‌های خاصی مورد استفاده قرار دهید.
چرا که در کنار مشابهت‌ها با یکدیگر اختلافاتی هم دارند. از میان این محصولات مدادهای رنگی کلاسیک شناخته شده‌ترین بوده و شکل و شمایل شش ضلعی آن‌ها برای برای بسیاری از افراد پر خاطره است. تمامی مدادهای رنگی تولید شده توسط این مجموعه از چوب‌های با کیفیت و مرغوبی به وجود آمده و به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری می‌توانید آن‌ها را بتراشید.
این محصولات در بسته بندی‌های ۲۴ رنگ، ۳۶ رنگ و … فراهم شده و به بازار مصرف ارائه می‌شوند. پس می‌توانید با توجه به نوع نیاز و مصارف خود جعبه‌های با تعداد مناسب را انتخاب و خریداری کنید.
مداد رنگی پلی کروم فابرکاستل پاسخگوی نیازهای نقاشان حرفه‌ای بوده و از مدادهای رنگی اسکچ این برند نیز می‌توانید برای ایجاد طرح و نقش‌های تخصصی استفاده کنید.
این کمپانی مجموعه‌ای از مدادهای آبرنگی را نیز روانه بازار مصرف نموده که می‌توانید از آن‌ها، هم به عنوان مداد رنگی و هم به عنوان آبرنگ استفاده کنید.

تراش و پاک‌ کن

کمپانی فابر کاستل انواع متنوعی از تراش‌ها و پاک کن‌ها را متناسب با نوع نیاز کاربران طراحی و تولید نموده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. از میان این محصولات تراش پاک کن چرخشی این کمپانی محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی داشته و طیف وسیعی از افراد و کاربران عادی، دانش آموزان، افراد نیمه حرفه‌ای و یا متخصص می‌توانند از آن‌ استفاده کنند.
این محصول طراحی جالب توجهی داشته و مشابه با یک مداد ساخته شده است. مدادی که اندکی کوتاه‌تر از مدادهای عادی بوده و کمی هم تپل‌تر به نظر می‌رسد. اگر از جمله افرادی هستید که شیوه طراحی لوازم تحریر برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد می‌توانید این محصول را برای خرید در نظر بگیرید.
در حقیقت ترکیب پاک کن و تراش و واقع شدن این دو در یک محصول، تراش پاک کن چرخشی برند فابرکاستل را محصولی ممتاز، جالب توجه و بی رقیب ساخته است.

کوله پشتی

کوله پشتی فابرکاستل را شاید نتوان یکی از نوشت‌ افزارهای این کمپانی به شمار آورد، اما بدون شک یکی از محبوب‌ترین انواع کوله پشتی‌ها در سراسر جهان است. کمپانی فابرکاستل این محصولات را در تنوعی از طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌ها تولید نموده و با ویژگی‌های مختلف و مناسب کاربرد در سنین و موقعیت‌های گوناگون روانه بازار مصرف ساخته است.
برای نمونه تعداد زیپ کوله‌ پشتی‌های این برند با یکدیگر متفاوت بوده و یا از تعداد جیب داخلی و خارجی مختلفی به وجود آمده‌اند. پس شما می‌توانید با در نظر گرفتن تعداد وسایل و ابزارهایی که قصد حمل و جابجایی آن‌ها را دارید کوله پشتی‌های یک زیپ ۴ زیپ، ۳ زیپ و … این برند را برای خرید در نظر بگیرید.
بسیاری از این محصولات به صورت مقاوم در برابر ضربه طراحی شده و یا بندهایی با طراحی ارگونومیک دارند. بنابراین می‌توانید آن‌ها را به راحتی حمل و نقل نموده و به مکان مورد نظر خود منتقل کنید. همچنین می‌توانید طول بندهای این محصولات را بنا به دلخواه خود تغییر داده و کم یا زیاد کنید.

جامدادی

همان‌طور که می‌دانید جامدادی یکی از ضروری‌ترین لوازم و تجهیزات به ویژه برای دانش آموزان، طراحان و نقاشان است که به آن‌ها کمک می‌کند تا مداد و سایر ابزار کوچک خود را در مکانی مناسب جای دهند و آن‌ها را از مفقود شدن، حفظ و نگهداری کنند.
برند فابر کاستل در حال حاضر تنوعی از جامدادی‌ها را تهیه کرده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. این محصولات از وزن‌های مختلفی برخوردار شده و ابعاد و طول و عرض آن‌ها نیز متفاوت است. جنس جامدادی‌های ساخته شده توسط این کمپانی نیز متنوع بوده و رنگ‌های آن‌ها نیز مختلف است.
پس شما می‌توانید با توجه به موقعیت و گروه سنی خود و البته مصارفی که در نظر دارید بهترین این محصولات را برای خرید در نظر بگیرید. این کالاها به صورت‌های ۲ زیپ، ۳ زیپ و … طراحی و تولید شده‌اند تا پاسخگوی نیاز و سلیقه‌های گوناگون مشتریان باشند.

ماژیک

انواع مختلف ماژیک فابر کاستل از جمله محصولات بسیار پرطرفدار محسوب می‌شوند که در رنگ‌های مختلف قرمز، آبی، مشکی، سبز و … طراحی و تولید شده و در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرند. این محصولات برای مصارف غیر حرفه‌ای و حرفه‌ای شما تدارک دیده شده و در بسته بندی‌های متنوع ۱۲ عددی، ۲۴ عددی و … در اختیارتان قرار می‌گیرند.
یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انواع ماژیک ساخته شده توسط برند فابر کاستل، ماژیک پیست آرتیست براش است. این محصول برای مصارف حرفه‌ای مناسب بوده و در بسته بندی ۶۰ عددی روانه بازار شده است.
ماژیک پیست آرتیست براش فابر کاستل از ویژگی‌های خاصی برخوردار شده که آن را متناسب با مصارف حرفه‌ای می‌سازد. برای نمونه از مقاومت بسیار بالایی در برابر نور مستقیم خورشید برخوردار شده و به شکل ضد آب طراحی شده است.
از سوی دیگر با استفاده از جوهرهای هندی کار می‌کند و در فرایند ساخت آن از اسید استفاده نشده است. این ماژیک امکان ترکیب با مدادهای رنگی پلی کروم این برند را نیز دارد.
کمپانی فابر کاستل انواع متنوعی از مدادهای نوکی، ماژیک‌های علامت گذاری، روان نویس، خودکار، پاستل گچی، مغز اتود، ست گرافیک و … را نیز تولید کرده و در دسترس متقاضیان قرار داده است.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 2    میانگین: 3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر