آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
بهترین شامپو ضد شوره

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین شامپو ضد شوره دنیا + راهنمای خرید

در این مقاله می‌توانید با بهترین شامپو ضد شوره دنیا آشنا شوید و بدانید که برای خرید شامپوی ضد شوره مناسب، باید به چه فاکتورهایی توجه کنید. اگرچه شوره سر یک بیماری خطرناک نیست، اما شیوع
بسیار زیادی در میان افراد دارد و می‌تواند یکی از مشکلات بسیار آزاردهنده و حتی دردناک باشد. علاوه بر این‌که شوره سر می‌تواند به سلامت پوست سر و موی شما آسیب زیادی وارد کند. به همین دلیل بهتر است هرچه سریع‌تر شوره سر خود را تشخیص داده و شامپوی مناسبی برای از بین بردن آن خریداری کنید.
بهترین شامپو ضد شوره
برخی از رایج‌ترین علائم شوره سر که در بسیاری از افراد پدیدار می‌شوند، مواردی مثل پوسته پوسته شدن، وجود گرد سفیدی روی موها و یا خارش بسیار زیاد هستند. به گفته آکادمی پوست آمریکا، استفاده از شامپو ضد شوره می‌تواند اولین و موثرترین روش برای کنترل این عارضه باشد. پس اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید بهتر است هرچه سریع‌تر به دنبال یک شامپوی مناسب برای از بین بردن شوره سر خود باشید.
بهترین شامپو ضد شوره جهان کدام است؟
پزشکان متخصص پوست و مو اعتقاد دارند که بهترین شامپو ضد شوره جهان می‌تواند حاوی مواد ضدقارچ و ضدباکتری و ضدالتهابی باشد. اگر شوره سر خفیفی دارید، می‌توانید به دنبال شامپو‌هایی باشید که حاوی موادی مثل پیریتیون روی و اسید سالیسیلیک هستند.
بهترین شامپو ضد شوره
از سوی دیگر، افرادی که شوره سر خیلی شدیدی دارند، بهتر است از شامپوهایی استفاده کنند که حاوی کتوکونازول هستند. علاوه بر این، افراد این‌چنینی می‌توانند از مواد فعال دیگری مانند سلنیوم و سولفید نیز استفاده کنند که می‌توانند تاثیر زیادی برای از بین بردن شوره سر داشته باشند. اگر هیچ یک از این شامپو‌ها جواب ندادند و به نتیجه خوبی دست پیدا نکردید، ممکن است پزشک متخصص شما یک شامپو یا محلول قوی‌تری برای از بین بردن شوره سر تجویز کند.
پس از بررسی‌های زیاد، متوجه شدیم که شامپوهای ضد شوره بسیار زیادی در سراسر جهان وجود دارند که از برندهای مختلفی تهیه شده‌اند و می‌توانند شوره سر را تا حد زیادی از بین ببرند. در اینجا برخی از برترین شامپوهای ضد شوره دنیا را فهرست کرده‌ایم که می‌توانند اثرات فوق‌العاده خوبی داشته باشند. البته توجه داشته باشید که انتخاب یک شامپو ضد شوره مناسب، تا حد زیادی به شرایط جیب خود شما بستگی دارد. اکنون وقت آن رسیده که با بهترین شامپوهای ضد شوره در سراسر جهان آشنا شوید.
شامپوی ضد شوره نیزورال (Nizoral)
بهترین شامپو ضد شوره
می‌توان به جرات گفت که شامپو ضد شوره نیزورال یکی از بهترین شامپو‌هایی است که شما می‌توانید برای از بین بردن شوره سر خود از آن استفاده کنید. این شامپو حاوی کتوکونازول بوده و می‌تواند با مالاسزیا که عامل اصلی شوره سر است، مبارزه کند.
نکته جالب توجه درباره شامپو ضد شوره نیزورال، این است که برای موهای رنگ شده هم کاملاً مناسب بوده و هیچ‌گونه مشکلی برای افرادی که موهای خود را رنگ کرده‌اند، به وجود نمی‌آورد. لازم به ذکر است که اگرچه این شامپو هیچ‌گونه عوارض خاصی ندارد، اما ممکن است برخی از افراد به مواد فعال موجود در آن واکنش‌های آلرژیکی نشان دهند.
ازآنجاکه این شامپو می‌تواند با مخمر اصلی بروز شوره سر، همان مالاسزیا مبارزه کند، توانسته به‌عنوان بهترین شامپو ضد شوره در سراسر جهان شناخته شود. بسیاری از پزشکان پوست و مو در سراسر جهان، از اثربخشی این شامپوی فوق‌العاده تعریف کرده‌اند.
این شامپو با مواد فعال ضدقارچ و کتوکونازول، می‌تواند قارچ‌های به وجود آورنده شوره سر را از بین ببرد و از پوسته پوسته شدن سر جلوگیری کند و در نتیجه، تا حد بسیار زیادی از خارش سر بکاهد. البته فراموش نکنید که برای انتخاب شامپوی مناسب، باید به موی خود توجه کنید. در شرایط کلی، افرادی که به دنبال شامپو موهای معمولی و یا چرب و خشک هستند، خیلی راحت می‌توانند از این محصول استفاده کنند.
شامپو ضد شوره و ضدالتهاب نیتروژینا (Neutrogena)

بهترین شامپو ضد شوره
یکی دیگر از شامپوهای ضد شوره که می‌تواند موهای شما را تقویت کند، شامپو ضد شوره و ضدالتهاب نیتروژنا است. همان‌طورکه انتظار می‌رود، این شامپو می‌تواند بعد از درمان شوره سر، خارش و التهاب پوست سر را نیز درمان کند. البته توجه داشته باشید که اگر رنگ موهای شما روشن، خاکستری و بلوند باشد، ممکن است کمی در رنگ موهایتان تغییر ایجاد شود.
همان‌طورکه می‌دانید، شوره سر در ابتدا به صورت پوسته‌های سفید و یا پوسته‌های خشک در سر پدیدار می‌شود. بااین‌حال، این حالت می‌تواند باعث بروز خارش بسیار شدیدی شود. به همین دلیل هم برای جلوگیری از بروز این مشکل و کاهش خارش سر، شامپو ضد شوره و ضدالتهاب نیتروژنا می‌تواند بهترین انتخاب باشد. هر کسی که به دنبال شامپو موهای خشک و یا چرب باشد، می‌تواند بدون هیچ‌گونه نگرانی از این محصول کمک بگیرد تا شوره سر خود را از بین ببرد.
شامپو ضد شوره پسوریازیس (MG217 Psoriasis)

بهترین شامپو ضد شوره
اگر شوره سر بسیار شدیدی دارید و به دنبال بهترین شامپو موهای چرب هستید، بد نیست شامپو ضد شوره پسوریازیس را امتحان کنید. این شامپو با ترکیبات فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند شما را برای همیشه از شر شوره سر خلاص کند. البته باید بدانید که ازآنجاکه در این شامپو از موادی مانند عطر، رنگ، پارابن و سولفات استفاده شده است، شاید برای افرادی که پوست خیلی حساسی دارند، چندان مناسب نباشد و باعث بروز واکنش‌های آلرژیک شود. اما به‌طورکلی، این شامپو برای شوره سر شدید، بهترین کارایی را دارد.
نکته جالب‌توجه درباره این شامپو این است که فقط برای درمان شوره سر مناسب نیست و می‌تواند برای از بین بردن التهابات سر هم کمک زیادی به شما کند. برای مثال، اگر خارش سر بسیار شدیدی دارید و یا پوست سر شما در التهاب است و به رنگ قرمز دیده می‌شود، این شامپو می‌تواند باعث از بین بردن آن شود. از سوی دیگر، شوره سر هم باعث بروز علائم این‌چنینی می‌شود که شامپو ضد شوره پسوریازیس می‌تواند یکی از موثرترین روش‌ها برای درمان آن باشد.
شامپو ضد شوره هد اند شولدرز (Head and Shoulders)

بهترین شامپو ضد شوره
از دیگر شامپوهای ضد شوره جهان که می‌تواند تاثیر منحصربه‌فردی برای از بین بردن شوره سر داشته باشد، شامپو ضد شوره هد اند شولدرز است. این شامپو اثر فوق‌العاده‌ای برای از بین بردن شوره سر و التهاب آن دارد که می‌تواند در مدت‌زمان کوتاهی و تنها با چند مدت استفاده مداوم، شما را از شوره سر و مشکلات بعد از آن خلاص کند.
شامپو ضد شوره و نرم‌کننده داو (Dove)

بهترین شامپو ضد شوره
درصورتی‌که از شوره سر رنج می‌برید و به دنبال یک شامپو موهای چرب یا خشک می‌گردید، باید شامپو ضد شوره و نرم‌کننده داو را به شما معرفی کنیم. این شامپو به‌خاطر غلظت کمتر پیریتیون، برای پوست‌های حساس و لطیف کاملاً مناسب است و این افراد، می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی از آن استفاده کنند. البته این محصول حاوی سولفات و رایحه است و به همین دلیل هم شاید فقط برخی از افراد که پوست بسیار حساسی دارند، علاقه‌ای به این شامپو نداشته باشند. اما در شرایط کلی، این محصول می‌تواند به‌عنوان بهترین شامپو ضد شوره عمل کند.
یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود شامپو ضد شوره داو برای افرادی با پوست حساس هم مناسب باشد، این است که کمپانی داو از 1 درصد مواد پریتیون روی در آن استفاده کرده است. این در حالی است که اگر شوره سر بسیار شدیدی داشته باشید، باید به سراغ شامپو‌هایی بروید که درصد بیشتری از این مواد را دارند و در نتیجه، ممکن است برای پوست حساس هم چندان مناسب نباشند. این در حالی است که شامپو ضد شوره و نرم‌کننده داو برای پوست‌های حساس، اثری ملایم و فوق‌العاده دارد.

راهنمای خرید شامپو ضد شوره
بعد از این‌که برخی از بهترین شامپوهای ضد شوره در سراسر جهان را شناختید، وقت آن می‌رسد که بدانید برای خرید شامپوی ضد شوره مناسب باید به چه فاکتورهایی توجه کنید. می‌توان به جرات گفت که اصلی‌ترین فاکتوری که موقع خرید یک شامپوی مناسب باید آن را در نظر بگیرید، تشخیص نوع پوست و مو است که تاثیر زیادی در اثربخشی شامپو دارد. برای مثال، شما باید مشخص کنید که موهای چرب، خشک و یا معمولی دارید. در ادامه می‌گوییم که بعد از تشخیص نوع مو، بهترین شامپو برای هر یک از نمونه‌های مو کدام‌اند.
• شامپو موهای چرب
کسانی که موهای چربی دارند، مجبور هستند حداقل هر یک روز یک بار و یا دو روز یک بار حتما به حمام بروند. زیرا فقط بعد از چند ساعت حمام رفتن، مجددا موهای آن‌ها چرب می‌شود. برای تشخیص چرب بودن یا نبودن مو، می‌توانید بعد از چند ساعت حمام کردن، روی پوست سر خود دست بکشید. بهترین شامپو موهای چرب که می‌تواند اثر فوق‌العاده‌ای برای آن‌ها داشته باشد، شامپو‌یی است که در آن از سولفات استفاده شده باشد.
• شامپو موهای خشک
داشتن موهای خشک به این معنا است که پوست سر افراد بیش از اندازه خشک می‌شود و موهای آن‌ها به رنگ کدر هستند. نسبت به موهای چرب، موهای خشک وزن کمتری دارند و حتی اگر چندین روز هم از حمام کردن افراد بگذرد، هیچ نشانه‌ای از چربی در موهای آن‌ها نیست. بهترین شامپو موهای خشک و کدر، شامپو‌هایی هستند که در آن‌ها مواد نرم‌کننده نیز وجود داشته باشد.
بهترین شامپو ضد شوره
• شامپو موهای معمولی
افرادی که موهای معمولی دارند، یعنی موهای آن‌ها نه خیلی خشک، نه خیلی چرب، نه موج‌دار و نه لخت است. در نتیجه این امر، آن‌ها برای انتخاب شامپو موهای معمولی باید به سراغ محصولاتی بروند که در آن‌ها به میزان کافی مواد پاک‌کننده و نرم‌کننده وجود داشته باشد.
سخن نهایی
ما در این مقاله، اطلاعات کاملی درباره بهترین نمونه‌های شامپو ضد شوره در اختیار شما قرار دادیم. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم،‌ شامپوهای فوق‌العاده دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند شوره سر را در مدت زمان سریع درمان کنند.
به همین دلیل هم برای از بین بردن شوره سر خود، در ابتدا اطلاعات کاملی درباره انواع شامپوها به دست بیاورید و سپس برای خریدن آن‌ها اقدام کنید. همان‌طورکه متوجه شدید، مهم‌ترین نکته برای خرید شامپوی ضد شوره، شناختن درست موها است. به همین دلیل هم در ابتدا مطمئن شوید که موهای شما خشک، چرب و یا معمولی است و سپس به سراغ یک شامپو ضد شوره متناسب با موهای خود بروید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 5    میانگین: 2.8/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر