آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
راهنمای خرید ایرپاد

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین ایرپاد‌های بازار ؛ معرفی 15 نمونه از باکیفیت‌ترین هدفون‌های بی‌سیم + راهنمای خرید
بهترین ایرپاد‌های بازار به‌خاطر داشتن ویژگی‌های فنی و ظاهری فوق‌العاده، توجه اغلب کاربران را به سمت خود جلب کرده‌اند. پس اگر شما هم می‌خواهید یک هدفون بلوتوثی خوب و مناسب بخرید، بهتر است در ابتدا یک برند معتبر و قابل‌اعتماد پیدا کنید تا مطمئن شوید که محصولی که می‌خرید، کاملا اصل و باکیفیت است. ما در اینجا برخی از بهترین ایرپادهایی که می‌توانید در بازار پیدا کنید را به شما معرفی می‌کنیم. مطمئن باشید که خرید هر یک از این محصولات، می‌تواند تجربه جذاب و منحصربه‌فردی برای شما رقم بزند.
مهم‌ترین ویژگی‌های ایرپادهای موجود در بازار، بدون سیم بودن آن‌هاست. علاوه بر این، کمپانی‌های مختلف این محصولات را با حجم و وزن بسیار کمی طراحی کرده‌اند و این مسئله، باعث می‌شود که موقع استفاده، هیچ مشکلی نداشته باشید.
بهترین ایرپاد‌های موجود در بازار کدام‌اند؟
با استفاده از ایرپاد‌های باکیفیت موجود در بازار، می‌توانید به‌تنهایی از کیفیت صدای بالای موزیک و پادکست‌های مختلف لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که هر یک از ویژگی‌های موجود در این محصولات، باعث افزایش و تنوع در قیمت آن‌ها می‌شود. بااین‌حال، ارزش دریافت ویژگی‌های فنی و ظاهری فوق‌العاده را خواهد داشت. در اینجا برخی از بهترین ایرپاد‌های بازار را مشاهده می‌کنید که هم از نظر طراحی ساختاری و هم از نظر ویژگی‌های فنی، برای هر کاری مناسب هستند.
ایرپاد بی‌سیم اپل مدل AirPods Pro (apple AirPods Pro)
ایرپاد اپل
اولین و بهترین هدفون بی‌سیم موجود در بازار که می‌توانید برای هر کاری از آن استفاده کنید، ایرپاد بی‌سیم اپل مدل AirPods Pro است. مطمئناً می‌دانید که اپل چقدر در تولید گوشی و لوازم جانبی شهرت دارد و به همین دلیل نیازی به تعریف اضافی برای ایرپاد بی‌سیم AirPods Pro نیست.
اپل این محصول را باکیفیت طراحی بالا ساخته و آن را به یک ایرپاد کاملاً خوش‌ساخت و ارگونومیک تبدیل کرده است. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که حتی اگر تا ساعت‌ها آن را روی گوش‌تان بزنید، به‌هیچ‌عنوان خسته نخواهید شد و شاید اصلا یادت برود که روی گوش شماست.
یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده ما ایرپاد بی‌سیم اپل مدل AirPods Pro را در فهرست بهترین ایرپاد‌های بازار قرار دهیم، پردازنده و درایو‌های مدرن آن هستند. این محصول با پردازنده اپل اچ 1 و درایو‌های باکیفیت، صدا را با بیس فوق‌العاده عالی به گوش شما می‌رساند. از دیگر مشخصات این نوع ایرپاد، می‌توان به مواردی مانند پشتیبانی از دستیار صوتی فورس سنسور و متریال خوش‌ساخت آن اشاره کرد.
اگر این ایرپاد فول‌شارژ باشد، می‌توانید به‌صورت مداوم بین 4 تا 5 ساعت برای موسیقی، مکالمه و کتاب صوتی از آن استفاده کنید. خوشبختانه اپل یک محفظه باکیفیت هم به همراه این محصول در اختیار شما قرار می‌دهد که اگر یک بار آن را کامل شارژ کنید، می‌توانید تا 19.5 ساعت روی آن حساب باز کنید. تمام این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که ایرپاد بی‌سیم اپل مدل AirPods Pro یکی از بهترین ایرپاد‌های بازار به شمار بیاید.
هندزفری بی‌سیم بوز مدل SoundSport Free Limited Edition
ایرپاد بوز
علاوه بر اپل، کمپانی‌های دیگری نیز در تولید هندزفری‌های بی‌سیم باکیفیت فعالیت می‌کنند که کمپانی بوز یکی از آن‌هاست. هندزفری بی‌سیم SoundSport Free Limited Edition از این کمپانی، ویژگی‌های ساختاری بسیار خوبی دارد و هم از نظر ظاهری و هم از نظر فنی، یک محصول فوق‌العاده به نظر می‌رسد.
مهم‌ترین قابلیت این محصول، وزن کم و ابعاد خیلی کوچک آن هستند که باعث می‌شود موقع ورزش کردن، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. قابلیت دیگری که باعث شده ما هندزفری بی‌سیم بوز مدل SoundSport Free Limited Edition را یکی از بهترین ایرپاد‌های بازار کنونی به شمار بیاوریم، مقاومت آن در برابر رطوبت و تعریق است. به همین دلیل می‌توانید خیلی راحت موقع تحرکات بدنی خود، از آن استفاده کنید.
برای استفاده از این محصول، می‌توانید از اپلیکیشن آن نیز استفاده کنید که حتی اگر گم شود، به شما امکان پیدا کردن آن را می‌دهد. اگر ایرپاد فول‌شارژ باشد، نهایتا می‌تواند تا 5 ساعت برای گوش کردن به موسیقی، کتاب صوتی یا تماشای فیلم و سریال کار کند.
هدفون بی‌سیم سونی مدل WF-SP800N
ایرپاد سونی
اگر به دنبال یک ایرپاد باکیفیت هستید که به اکسترا باس تجهیز شده باشد، می‌توانید نگاهی به هدفون بی‌سیم سونی مدل WF-SP800N بیاندازید. این محصول به‌خاطر داشتن قابلیت نویز کنسلینگ، به شما این امکان را می‌دهد که از صدای کاملاً شفاف آن لذت ببرید. علاوه بر این‌که صدای اطراف مزاحم را به طور کامل از بین می‌برد و می‌توانید روی موضوع مورد نظر خود به‌راحتی تمرکز کنید.
نکته جالب‌توجه درباره این محصول، دوام باتری فوق‌العاده آن است که با یک بار شارژ کردن، می‌تواند بین 9 تا 13 ساعت کار کند که این کم و زیاد شدن عمر باتری این محصول، به روشن یا خاموش بودن نویز کنسلینگ آن بستگی دارد.
ایرپاد بی‌سیم ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS
ایرپاد ریزر
یکی دیگر از بهترین ایرپاد‌های بازار که طرفداران بسیار زیادی دارد، هدفون بی‌سیم ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS است. این هدفون تنها 25 گرم است و وزن کم آن باعث می‌شود که موقع استفاده، هیچ‌گونه ناراحتی در سر و گوش خود احساس نکنید. این محصول با پاسخ فرکانسی بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز، دارای حساسیت 91 و قطر درایور 13 میلی‌متر است.
هندزفری بی‌سیم سامسونگ گلکسی بادز پرو (Samsung Galaxy Buds Pro)
ایرپاد سامسونگ
مطمئنا همه شما سامسونگ را می‌شناسید و می‌دانید که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی‌های مختلف، صدرنشین است. این کمپانی کره‌ای به‌خاطر تولید محصولات باکیفیت، توانسته بخش زیادی از کاربران را به سمت خود جلب کند.
یکی از بهترین محصولاتی که می‌توانید از برند سامسونگ خریداری کنید، هندزفری بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro است که با یک سال گارانتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این هندزفری بی‌سیم هم از نظر طراحی ساختاری و هم از نظر ویژگی‌های فنی، یک گزینه فوق‌العاده است که در کنار نویز کنسلینگ، استفاده را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند. بسته به خاموش یا روشن بودن نویز کنسلینگ، می‌توانید بین 4 تا 8 ساعت از این هندزفری استفاده کنید.
هدفون بی‌سیم بنگ اند آلفسن مدل 2.0 E8 (Bang & Olufsen E8 2.0)

ایرپاد بنگ
درصورتی‌که به دنبال یک هندزفری بی‌سیم باکیفیت و خوش‌ساخت هستید که از نظر ویژگی‌های فنی هم بتواند نیازهای شما را برآورده کند، مطمئن باشید که هدفون بی‌سیم بنگ اند آلفسن 2.0 E8می‌تواند کاملا مناسب باشد.
مهم‌ترین ویژگی این محصول، وزن بسیار کم آن است و با وزن 14 گرم، به شما این امکان را می‌دهد که در هر مکانی به‌راحتی از آن استفاده کنید. وزن کم این ایرپاد باعث شده که یک گزینه کاملاً کاربردی برای ورزش کردن باشد. مقاومت آن در برابر رطوبت در کنار ویژگی‌های دیگر، باعث شده‌اند که این هدفون با یک بار شارژ کردن بتواند بیشتر از 16 ساعت شارژ داشته باشد.
ایرپاد بی‌سیم شیائومی مدل AirBass Lovesn

ایرپاد شیائومی
یکی دیگر از برندهای معتبر و نامی در زمینه تولید محصولات باکیفیت مانند هندزفری و ایرپاد، برند شیائومی است. این کمپانی با بیشتر از یک دهه سابقه، ایرپاد‌های کاملاً باکیفیت و خوش‌ساختی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
درصورتی‌که هدفون بی‌سیم شیائومی مدل AirBass Lovesn فول‌شارژ باشد، می‌توانید تا بیشتر از 6 تا از آن برای گوش کردن به موسیقی‌های مختلف و یا پادکست استفاده کنید. این در حالی است که شیائومی کیس این محصول را با شارژ 24 ساعته در اختیار شما قرار می‌دهد.
هدفون بی‌سیم سنهایزر مدل MOMENTUM True Wireless
ایرپاد سنهایزر
علاوه بر برندهایی که پیش از این نیز گفتیم، برند سنهایزر نیز در تهیه و تولید لوازم جانبی گوشی، فعالیت بسیاری کرده است. این برند، هدفون بی‌سیم مدل MOMENTUM True Wireless را با کیفیت ساخت بالا در اختیار شما قرار می‌دهد.
مهم‌ترین قابلیت‌های ظاهری این محصول، طراحی ارگونومیک و راحت آن است که شما می‌توانید خیلی راحت آن را درون گوش‌های خود قرار دهید و به‌خوبی در گوش شما چفت می‌شود. اگر این ایرپاد فول‌شارژ باشد، می‌تواند نهایتا تا 4 ساعت دوام داشته باشد.
هارمن کاردن مدل فلای (Harman Kardon fly)
ایرپاد هارمان
اگر می‌خواهید صدای بازی‌های ویدیویی و فیلم و سریال‌ها با کیفیت فوق‌العاده خوبی بشنوید، مطمئن باشید که هدفون بلوتوثی هارمن کاردن مدل فلای می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این هدفون با پاسخ فرکانسی بین 10 تا 20000 هرتز، دارای حساسیت 97 امپدانس است که باعث می‌شود صدایی کاملاً شفاف و واضح به گوش شما برسد.
از دیگر دلایلی که باعث شده ما این هندزفری بی‌سیم را در فهرست بهترین ایرپاد‌های بازار به شمار بیاوریم، داشتن استاندارد IPX5، دستیار صوتی الکسا و دستیار صوتی Google Assistant هستند. این ویژگی‌ها، هدفون بلوتوثی هارمن کاردن مدل فلای را به یک هندزفری بی‌سیم حرفه‌ای باکیفیت تبدیل کرده‌اند.
هندزفری بی‌سیم سامسونگ گلکسی بادز لایو (Galaxy Buds Live)
ایرپاد سامسونگ
محصولات سامسونگ همیشه در فهرست بهترین‌ها بوده‌اند و هندزفری گلکسی بادز لایو این برند هم همچنان می‌تواند در فهرست بهترین ایرپاد‌های موجود در بازار به شمار بیاید. این هندزفری علاوه بر این‌که طراحی ساختار فوق‌العاده خوبی دارد و به‌راحتی در گوشهای شما جا می‌شود، ویژگی‌های فنی بسیار منحصربه‌فردی نیز در خود جای داده که باعث شده موقع استفاده، از صدای فوق‌العاده باکیفیت آن لذت ببرید.
مهم‌ترین ویژگی‌های هندزفری بی‌سیم سامسونگ مدل گلکسی بادز لایو، نویز کنسلینگ آن است که باعث می‌شود صدای اطراف را به‌طور کامل از بین ببرد و صدایی شفاف به گوش شما برساند. این دستگاه حالت‌های مختلف را برای پخش صدا در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید ویژگی‌های مختلف آن را بر اساس سلیقه خود تغییر دهید. علاوه‌بر داشتن گواهی IPX2 در برابر نفوذ رطوبت و تعریق، این هدفون بلوتوثی دارای قدرت شارژ فوق‌العاده خوب است و می‌تواند تا 7.5 ساعت بدون مشکل برای شما کار کند.
ایرپاد اسکال کندی مدل Indy ANC
ایرپاد اسکال
فهرست بهترین هدفون‌های بازار را با ایرپاد اسکال کندی مدل Indy ANC ادامه می‌دهیم که به‌خاطر داشتن ویژگی‌های فوق‌العاده هم در طراحی و هم در مشخصات فنی، می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای هر نوع استفاده‌ای باشد. این مدل دارای پاسخ فرکانسی بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز و قطر درایو 12 میلی‌متر است و در کنار وزن 76 گرمی، احساس خیلی خوبی موقع استفاده به شما انتقال می‌دهد.
برخی دیگر از ویژگی‌های این ایرپاد فوق‌العاده، شامل مواردی مانند پشتیبانی از نویز کنسلینگ، ردیاب بلوتوثی و قابلیت شارژ وایرلس می‌شوند. به همراه کیس این محصول، می‌توانید با خاموش کردن نویز کنسلینگ، از این هدفون بلوتوثی تا 32 ساعت استفاده کنید که با روشن کردن قابلیت ANC، مدت‌زمان عملکرد آن به 19 ساعت کاهش پیدا می‌کند.
هدفون بلوتوثی بیتس پاور بیتس پرو (Beats Powerbeats Pro)
ایرپاد بیتز
بدون شک هدفون بلوتوثی بیتس پاور بیتس پرو می‌تواند به‌عنوان بهترین ایرپاد موجود در بازار به شمار بیاید. این محصول فوق‌العاده از برند شناخته شده Beats، ویژگی‌های فنی و ظاهری فوق‌العاده‌ای دارد و به‌خاطر داشتن ساختار ارگونومیک، یک گزینه منحصربه‌فرد برای ورزش و کسانی است که تحرک زیادی دارند.
نکته فوق‌العاده منحصربه‌فرد درباره این هدفون بلوتوثی، شارژ بسیار سریع آن است که فقط با گذشت 5 دقیقه، می‌توانید آن را شارژ کنید و به‌راحتی تا 1.30 ساعت از آن استفاده کنید. این شرکت آمریکایی درون این محصول فوق‌العاده، از حسگرهای مادون قرمز استفاده کرده است که با بیرون آوردن هندزفری از گوش، آهنگ هم به‌صورت خودکار قطع می‌شود.
ایرپاد بلوتوثی جی بی ال مدل TUNE225 TWS (JBL TUNE225 TWS)
ایرپاد جی بی ال
اگر کمی در حوزه هدفون‌های بلوتوثی و ایرپاد در بازار تحقیق کرده باشید، بدون شک کمپانی JBL را می‌شناسید. این شرکت به‌خاطر تولید هندزفری‌های بلوتوثی فوق‌العاده باکیفیت هم از نظر ظاهری و هم از نظر فنی، توانسته یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی و ایرپاد در جهان شناخته شود.
علاوه بر این‌که این ایرپاد در برابر تعریق مقاوم است، از قابلیت نویز کنسلینگ هم برای هدفون و هم برای میکروفون نیز پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل هم خیلی راحت می‌توانید از این ایرپاد در محیط‌های شلوغ و پر سروصدا استفاده کنید. کیس و خود ایرپاد با یکدیگر می‌توانند تا 25 ساعت شارژ را در خود نگه دارند.
هندزفری بلوتوثی وان مور مدل True Wireless ANC
ایرپاد وان مور
اگر می‌خواهید بدانید که همچنان بهترین ایرپاد‌های بازار کدام‌اند و برای دسترسی به یک هندزفری خوب باید به سراغ کدام برند بروید، بد نیست سری به محصولات وان مور بزنید. ایرپاد مدل True Wireless ANC از برند فوق‌العاده وان مور، دارای طراحی بسیار جذاب و زیبایی است که در کنار مشخصات فنی، آن را به یک محصول باارزش برای خرید تبدیل کرده‌اند.
برخی دیگر از ویژگی‌های این محصول، شامل مواردی مانند پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ وایرلس هستند. با یک بار شارژ کردن کامل، می‌توانید به مدت 6 ساعت بدون وقفه از این ایرپاد برای گوش کردن به موسیقی یا پادکست استفاده کنید.
ایرپاد مانستر مدل Mission V1
ایرپاد مانستر
در نهایت، آخرین محصولی که ما آن را در فهرست بهترین ایرپاد‌های بازار می‌آوریم، مانستر مدل Mission V1 است که هم از نظر ویژگی‌های ظاهری و هم از نظر مشخصات فنی، یک محصول بی‌نظیر به نظر می‌رسد و مطمئنا توجه شما را به سمت خود جلب خواهد کرد. اگر به تصویر این ایرپاد نگاه کنید، متوجه منظور ما از طراحی جذاب آن می‌شوید.
این محصول در برابر رطوبت و تعریق کاملاً مقاوم است و به همین دلیل هم می‌توانید از آن برای ورزش استفاده کنید. پشتیبانی از نویز کنسلینگ این محصول، باعث شده که این امکان را داشته باشید تا به‌راحتی صدا را در محیط‌های شلوغ، با کیفیت فوق‌العاده بالا گوش کنید.
برای خرید بهترین ایرپاد‌های بازار به چه نکاتی توجه کنیم؟
فاکتور‌های بسیار زیادی وجود دارند که شما باید موقع خرید هدفون‌های بی‌سیم، به آن‌ها دقت نمایید. در اینجا برخی از مهم‌ترین پارامترها را نام می‌بریم و اگر هندزفری مورد نظر شما از نظر تمام این ویژگی‌ها مناسب بود، می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید.
• ساختار و طراحی: یک ایرپاد باکیفیت، باید طراحی خوبی داشته باشد و بتواند به‌راحتی در گوش شما جا بگیرد و حتی موقع دویدن هم از گوش‌تان نیفتد. همچنین سری آن باید به‌گونه‌ای باشد که وقتی در گوش شما قرار می‌گیرد، اصلا شما را اذیت نکند.
• کیفیت صدا: مهم‌ترین فاکتور برای خرید، این است که محصولی انتخاب کنید که کیفیت صدای خوبی دارد و صدا را با خش به گوش شما نمی‌رساند. این کیفیت باید هم برای موسیقی و هم برای مکالمه مناسب باشد.

• عملکرد باتری و شارژدهی: موقع خرید یک ایرپاد باکیفیت، مطمئن شوید که ظرفیت شارژ بالایی دارد و به همراه کیس خود، می‌تواند حداقل تا 25 ساعت شارژ را در خود نگه دارد.
• پشتیبانی از فناوری‌های مورد نیاز و قابلیت لمسی: علاوه‌بر لمسی بودند بهترین‌های بازار باید از قابلیت‌های مانند نویز کنسلینگ، دستیار صوتی و ویژگی‌های شخصی‌سازی پشتیبانی کنند.
• برند تولیدکننده: اگرچه برندهای زیادی در زمینه تولید هدفون بی‌سیم فعالیت می‌کنند، اما برای این‌که از مرغوبیت این محصول مطمئن شوید، باید حتماً یک برند شناخته‌شده و نام‌آشنا برای خرید انتخاب کنید.
سخن نهایی
ما در اینجا برخی از بهترین ایرپاد‌های بازار را به شما معرفی کردیم و همچنین گفتیم که داشتن یک ایرپاد می‌تواند تا چه حد در کارهای روزمره به شما کمک کند. بااین‌حال، متوجه شدید که برای خرید یک هدفون بلوتوثی مناسب، باید به ویژگی‌های بسیار زیادی توجه کنید. فراموش نکنید که یک ایرپاد باکیفیت، به‌هیچ‌عنوان ارزان نیست و برای داشتن هدفون بادوام، باید کمی بیشتر از محصولات کاملا معمولی هزینه کنید.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر