آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
ظرف غذای برقی

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

معرفی انواع ظرف غذای برقی
ظرف غذای برقی از دیگر تکنولوژی‌های بسیار کاربردی برای افراد شاغل است. این ظرف غذاهای برقی بیشتر برای کسانی است که بیرون از شرکت و محل کار خود فعالیت می‌کنند؛ و دغدغه این موضوع را دارند که چطور غذای خود را گرم کنند.
تکنولوژی و نحوه عملکرد ظرف غذای برقی چندان پیچیده نیست و بسیار وسیله‌ای مناسب برای افرادی است که ساعت‌های زیادی را در بیرون از خانه می‌گذرانند و گرم‌کردن غذا یکی از معضلات آن‌ها است. در این مقاله سعی بر این داریم که نحوه عملکرد این ظرف‌ها را مورد بررسی قرار دهیم و با چند مدل از بهترین ظرف غذای برقی شما را آشنا کنیم، باعث افتخار است که در ادامه با ما همراه باشید.
ظرف غذای برقی
ظرف غذای برقی چگونه کار می‌کند؟
ظرف غذای برقی عملکرد پیچیده‌ای ندارد و در واقع می‌توان عملکرد آن را با پلوپز مقایسه کرد؛ زیرا که هر دوی آن‌ها در انتهای ظرف المنت برقی دارند که با جریان برق ‌گرم می‌شود و گرما را به بالای ظرف منتقل می‌کند. زمان گرم‌شدن در ظرف‌ها مختلف است و بستگی به جنس ظرف دارد؛ ولی معمولاً بین ۱۰ الی ۳۰ دقیقه فرایند گرم‌شدن غذا طول می‌کشد.
برخی از ظرف غذاهای برقی که استیل هستند قابلیت آن را دارند که در آن‌ها تخم‌مرغ آب پز و نودل درست کنید و این ویژگی منحصربه‌فردی است و فقط کافی است که در ظرف مخصوص خودش کمی آب ریخته و دستگاه را روشن کنید تا آب به نقطه‌جوش برسد.
این ظرف غذاهای برقی برای کارمندان هم بسیار مناسب است؛ زیرا که در هنگامی زمان ناهار است آشپزخانه بسیار شلوغ می‌شود و بوی غذاهای متنوعی که در محیط پخش می‌شود بسیار آزاردهنده می‌تواند باشد، در نتیجه شما با خرید یک ظرف غذای برقی به‌راحتی می‌توانید پشت میز خود غذا را گرم کنید و نوش‌جان کنید.
71BEdGZMFYL._AC_SY879_
نکات مهم در خرید ظرف غذای برقی
امروزه ظرف غذاهای برقی تنوع زیادی دارند و با برندها و جنس‌های مختلفی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در هنگام خرید باید اولویت‌های خود را در نظر بگیرید و سپس ظرف موردنظر را خریداری کنید. درست است که عملکرد همه آن‌ها یکسان است؛ ولی برخی از نکات ریز می‌تواند بسیار مهم باشد و در ادامه به این نکات اشاره خواهیم کرد:
جنس ظرف
معمولاً ظرف غذاهای برقی رویه‌ای پلاستیکی دارند و چیزی که مهم است ظرف درونی آن است که معمولاً در دو جنس پلاستیک فشرده و استیل ساخته می‌شود. به دلیل اینکه غذا مستقیم با ظرف در تماس است و باحرارت المنت‌ها گرم می‌شود، باید از مواد باکیفیت و عالی ساخته شده باشند تا مواد شیمیایی به داخل ظرف نفوذ نکند.
ظرف‌های پلاستیکی سبک‌تر هستند و حمل و نقل آن‌ها شاید راحت‌تر باشد؛ ولی متأسفانه رنگ آن‌ها زود عوض می‌شود. یکی از مزایای ظروف برقی استیل، شستشوی راحت آن است و اینکه اصلاً رنگ نمی‌گیرد و سالم‌تر و استانداردتر است؛ ولی قیمت بالاتری دارند.
حجم ظرف
یکی موردهای مهم دیگری که باید در خرید ظرف غذا برقی دقت کنید، حجم و ظرفیت آن است که چه مقدار غذا در آن می‌توان قرارداد. نکته بعدی لوازم جانبی ظرف غذا برقی است، برخی از ظرف‌ها به همراه خود قاشق و چنگال دارند یا حتی چندین ظرف جداگانه دارند برای جداسازی خورشت یا ترشی و غیره.
معمولاً ظرف غذای برقی در دو حجم دو نفره و تک نفره در بازار وجود دارد که ظرفیتی برابر با یک الی دو لیتر دارند.
ظرف غذای برقی
طراحی ظرف
طراحی ظرف هم می‌تواند برای برخی افراد مهم باشد. برقی از ظرف‌ها به‌صورت طبقه‌ای طراحی شده‌اند؛ ولی برقی دیگر به‌صورت قفسه‌ای تقسیم‌بندی ‌شده است. مزایای ظرف‌های طبقه‌ای این است که مواد غذایی با یکدیگر مخلوط نمی‌شود؛ ولی شما باید حتماً همه طبقات را با یکدیگر داشته باشید تا در ظرف بسته شود.
قیمت ظرف غذای برقی
قیمت هم می‌تواند از دسته مواردی باشد که باید به آن توجه کرد و شما باید با توجه به بودجه‌ای که می‌خواهید پرداخت کنید ظرف موردنظر را انتخاب کنید. قاعدتاً ظرف غذاهایی که کیفیت بالاتری دارند و از ظروف استیل ساخته شده‌اند قیمت بالاتری نسبت به ظرف‌های پلاستیکی دارند.
معرفی بهترین ظرف غذای برقی
همان‌طور که می‌دانید ظرف غذاهای متعددی در بازار وجود دارد و بسیاری از افراد جنس‌های بی‌کیفیت تقلبی را وارد بازار کرده‌اند و با قیمت بالایی به فروش می‌رسانند. در ادامه می‌خواهیم چند مدل از بهترین ظرف غذای برقی را به شما معرفی کنیم که کاربران زیادی نظر مثبت به آن داشته‌اند و از دسته محصولات پرفروش بوده است.
ظرف غذا برقی مدل لاکی لایت
ظرف غذای لاکی لایت از بهترین برندها در ظرف غذای برقی است که مدل‌های مختلفی دارد و می‌توانید آن را به‌صورت یک طبقه و چند طبقه خریداری کنید. ظرف داخلی لاکی لایت از جنس استیل است و از المنت‌های با کیفیتی برخوردار است.
ظرف غذای برقی استیل Lucky light فقط برای گرم‌کردن غذا استفاده نمی‌شود؛ بلکه می‌توانید از آن برای آب پز کردن تخم‌مرغ، دم‌کشیدن برنج آب‌کشیده شده، درست‌کردن نودل، آب پز کردن سبزیجات نیز استفاده کنید.
وزن این ظرف تقریباً ۹۰۰ گرم است و ظرفیتی برابر با ۱٫۸ لیتر دارد که برای دو نفر کافی است. مدل چند طبقه این ظرف به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید به‌صورت جداگانه هم نیز از آن استفاده کنید و نیازی نیست تمام طبقات را همیشه با هم حمل کنید. از دیگر ویژگی‌های دیگر ظرف غذای برقی لاکی لایت می‌توان به کارکرد با بخار و قابلیت گرم‌کردن دوطبقه هم‌زمان، قابلیت استفاده تک طبقه و دوطبقه به‌دلخواه شما، هدایت حرارت سریع با گرمایش یکنواخت، ایمن و غیرسمی با قابلیت تمیزکردن آسان، امکان پخت نود الیت و برنج و غیره اشاره کرد.
ظرف غذا برقی مدل S19
این ظرف غذای برقی به صورت یک نفره است یک ظرف غذای جمع‌وجور است که حمل آن بسیار آسان است و یکی از ویژگی‌های خوب دیگر این ظرف است که ظرف سالاد و ظرف غذای آن جدا است و محفظه نگهداری قاشق و چنگال نیز دارد.
جنس این ظرف از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و می توانید به راحتی به صورت دستی یا در ماشین ظرفشویی آن را بشویید. ظرفیت این ظرف برابر با 1.5 لیتر است و گنجایش این را دارد که برای دو نفر هم در آن غذا بریزید.
ظرف غذا برقی مدل GYT-S19-R
از دیگر ظرف‌های با‌کیفیت پرفروش ظرف غذا برقی مدل GYT-S19-R است که ظرفیت کمتری نسبت به سایر مدل‌های معرفی شده است و ظرف داخلی آن از جنس استیل است که می‌توانید برای گرم‌کردن غذا و آب پز کردن تخم‌مرغ و پخت نودل می‌توانید از آن استفاده کنید.
این ظرف غذای برقی وسیله‌ای کاربردی برای گرم‌کردن غذا به صورت برقی همراه با یک عدد کاسه مخصوص در داخل ظرف غذا است و دارای لامپ مخصوص برای مشخص‌کردن وضعیت گرم‌شدن غذا است. قیمت این ظرف نسبت به کاربردهایی که دارد بسیار مناسب است و می‌تواند یک انتخاب درست برای کارمندان و دانشجویان باشد و همچنین رنگ‌بندی متنوعی هم دارد.
این سه مدل ظرفی که معرفی شد از بهترین و پرفروش‌ترین ظرف غذای برقی به‌حساب می‌آیند و می‌توانید در بازار تنوع بیشتر از همین مدل‌ها با ظرفیت‌های مختلف یا حتی تفاوت در جنس داخلی ظرف نیز پیدا کنید.
ظرف غذای برقی
نتیجه‌گیری
افرادی که شاغل هستند و ساعت زیادی را در محیط بیرون از خانه می‌گذرانند دچار این مشکل می‌شوند که چطور غذا خود را در محیط بیرون از خانه گرم کنند یا شلوغی آشپزخانه‌ها در شرکت‌ها هم می‌توانند یک مسئله مهم باشد. ظرف غذای برقی این مشکل را حل کرده است و شما با خرید یک ظرف غذای برقی می‌توانید به‌راحتی پشت میز خودتان غذا را گرم کنید.
ظرف غذای برقی با المنتی که در زیر ظرف تعبیه شده است گرما را انتقال می‌دهد و باعث گرم‌شدن غذا می‌شود. برخی از این ظروف جنس داخلی آن‌ها استیل است که باعث می‌شود زودتر غذا گرم شود و سالم‌تر از ظروف پلاستیکی است. ظرف‌های پلاستیکی به‌مرورزمان رنگ آن تغییر می‌کند؛ ولی نسبت به ظرف‌ها استیل وزن کمتری دارد و راحت‌تر می‌توانید آن را حمل کنید.
نکته مهمی که وجود دارد این است که شما ظرف غذای خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. در این مقاله سعی بر این داشتیم که چند مدل از بهترین ظرف غذای برقی را به شما معرفی کنیم که دیدگاه‌های مثبتی از نظر کاربران داشته است.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.
كلمه كليدی برای جستجو در اینترنت:
Electric Lunch Box

[تعداد: 74    میانگین: 2.3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر