آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

ماشین حساب لک لک چیست؟

ماشین حساب

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خیلی وقت ها این سوال برای ما پیش می آید که قیمت تخمینی خرید کالا از خارج از کشور چقدر است؟ قیمت دقیق خرید از سایت های خارجی چقدر است؟ و اینکه آیا خرید کالا از خارج به صرفه است؟
برای اینکه پاسخ سریع به این سوال بدهیم ماشین حساب لک لک یا همان محاسبه گر قیمت خرید کالا از خارج را در صفحه اصلی وب سایت لک لک قرار داده ایم. شما می توانید خیلی سریع با درج کشور مبدا و قیمت و وزن تقریبی کالا قیمت تخمینی را به صورت آنلاین مشاهده کنید. همچنین می توانید برای محاسبه قیمت دقیق خرید از خارج، لینک کالای مورد نظر را از سایت خارجی کپی کنید و در وب سایت لک لک در قسمت «ثبت سفارش» وارد کنید. حالا می توانید قیمت نهایی خرید از خارج را مشاهده کنید. همچنین می توانید مراحل را تکمیل کرده و پرداخت آنلاین انجام دهید.
با استفاده از محاسبه گر قیمت یا همان ماشین حساب گروه لک لک می توان خیلی سریع هزینه خرید از خارج از کشور را بررسی کرد و در خصوص یک خرید مطمئن خارجی اقدام کرد. برای مثال اگر شما قصد خرید از آمازون انگلستان یا خرید از آمازون آمریکا یا هر وب سایتی دیگر از خارج از کشور مانند امارات (خرید از دبی) یا اروپا را دارید، و می خواهید که یک بررسی اولیه از قیمت داشته باشید ماشین حساب به کمک شما می آید. برای مثال میخواهید یک کفش یا ابزار الکترونیکی به ارزش 100 دلار از آلمان خرید کنید، کافیست که این اطلاعات را وارد ماشین حساب لک لک کنید: اسم کشور را در قسمت مبدا انتخاب کنید سپس مبلغ ارزی و نوع ارز و در نهایت وزن و بلافاصله قیمت تقریبی خرید از خارج به شما نمایش داده می شود.
برای ثبت سفارش هم کافیست که لینک کالا را از سایت خارجی کپی کنید و در وبسایت لک لک گروپ در قسمت ثبت سفارش وارد کنید.
همچنین در صورت هرگونه سوال می توانید با پشتیبانی گروه تجاری لک لک با شماره 02157782000 تماس بگیرید.

[تعداد: 15    میانگین: 3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر