آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

آیا برای حراج‌های بلک فرایدی آماده شده‌اید؟

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

بلک فرایدی نزدیک است. بزرگ‌ترین حراجی دنیا تا چند سال پیش فقط در امریکا برگزار می‌شد و بیشتر فروشگاه‌های بزرگ این کشور در این روز تخفیف‌های هیجان‌انگیزی روی محصولات خود ارائه می‌دادند. بیش از نیمی از مردم امریکا در جشنواره تخفیف‌های بلک فرایدی شرکت می‌کنند و کالاهای مورد نیاز خود را برای سال نوی میلادی خریداری می‌کنند. اما امروزه در کشورهای دیگر هم بلک فرایدی برگزار می‌شود و به یمن وجود فروشگاه‌های اینترنتی این جشنواره در بیشتر کشورهای دنیا سراسری است. امسال لک‌لک برای سومین سال متوالی در حراج‌های بلک فرایدی در خدمت شما است. آیا خود را برای جشنواره لک‌لک فرایدی آماده کرده‌اید؟

حراج‌های بلک فرایدی در فروشگاه‌های اینترنتی

با اینکه در حال حاضر بسیاری از کشورها بلک فرایدی را برگزار می‌کنند، اما بیشتر هیجان این جشواره هنوز هم در امریکا است. در گذشته مردم امریکا پشت در فروشگاه‌های بزرگ این کشور صف می‌بستند و یا حتی از شب قبل در آنجا می‌خوابیدند تا اولین نفری باشند که کالای مورد علاقهٔ خود را که حالا تخفیف ویژه‌ای هم دارد، خریداری کنند.

با رونق گرفتن فروشگاه‌های اینترنتی، بلک فرایدی هم حال و هوای متفاوتی پیدا کرده است. حالا مردم باید با تیزبینی و سرعت عمل زیاد کالای خود را در فروشگاه‌های اینترنتی انتخاب و خریداری می‌کنند. دیگر از صف‌های طولانی و جنگ و جدال بر سر کالاها خبری نیست. دیگر از ترافیک و ازدحام خبری نیست؛ حتی از تلفات جانی و مالی هم خبری نیست. بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی دنیا مثل آمازون بلک فرایدی را از آنِ خود کرده‌اند.

شما هم می‌توانید از همین فروشگاه‌ها کالاهای اورجینال را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید. کافی است برای این کار آماده شوید تا لک‌لک بتواند به شما برای خرید کالا کمک کند. در خرید اینترنتی از بلک فرایدی سرعت عمل حرف اول را می‌زند؛ حجم تقاضا زیادی است و کالا محدود. پس بهتر است قبل از این روز بزرگ برای این کار آمادگی لازم را داشته باشید.

چگونه برای حراج‌های بلک فرایدی آماده شویم؟

برای شرکت در حراج‌های بلک فرایدی آماده شده‌اید؟

 قدم اول:

کالا یا کالاهایی که قصد خرید آنها را از بلک فرایدی دارید، مشخص کنید. باید هدفمند در فروشگاه‌های اینترنتی جست‌وجو کنید. مدل‌ها و برندهای مختلف را بررسی کنید و بهترین کالایی که با نیاز شما سازگاری دارد را انتخاب کنید.

قدم دوم:

پس از انتخاب کالا، حالا باید آنها را در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بررسی کنید. ببینید کدام فروشگاه معتبر اینترنتی کالای شما را با قیمت و شرایط مناسب به فروش می‌رساند. فروشگاه اینترنتی مورد نظرتان را انتخاب کنید. و یا حداقل دو یا سه فروشگاه را انتخاب کنید و در آنجا دنبال کالای خود باشید. شما فرصت زیادی در بلک فرایدی ندارید. پس از چند روز قبل این بررسی‌ها را انجام دهید.

قدم سوم:

بودجه‌ای برای خرید از بلک فرایدی در نظر بگیرید. این‌گونه با هدفمندی بیشتری به دنبال کالای خود می‌گردید.

قدم چهارم:

 صفحهٔ کالای مورد نظر خود را بوک مارک کنید تا دسترسی راحت‌تری به آنها داشته باشید. در روز بلک فرایدی باید همه چیز برای شما مهیا باشد.

قدم چهارم:

اگر در سایت لک‌لک حساب کاربری ندارید، حتماً قبل از بلک فرایدی حساب کاربری ایجاد کنید و اطلاعات خود را تکمیل کنید تا در روز بلک فرایدی با سهولت بیشتری خرید خود را انجام دهید.

قدم پنجم:

کالاهای فروشگاه‌هایی که انتخاب کرده‌اید را پیگیری کنید. برای این کار بهتر است صفحات اجتماعی این فروشگاه‌ها را دنبال کنید و یا عضو خبرنامه‌ آنها شوید. در این طورت اگر آنها حراجی‌های خود را زودتر از موعد شروع کردند، می‌توانید باخبر شوید و خرید خود را انجام دهید.

قدم ششم:

از چند روز مانده به بلک فرایدی فروشگاه‌های اینترنتی را بررسی کنید. حالا بلک فرایدی دیگر یک روز نیست و به چند روز قبل و بعد از بلک فرایدی گسترش یافته است. بعضی از آنها چند روز زودتر از بلک فرایدی حراج‌های خود را آغاز می‌کنند. البته داغ‌ترین تخفیف‌ها مربوط به همان روز جمعه سیاه است.

قدم هفتم:

کافی است در بازهٔ حراج‌های بلک فرایدی هرزمان که علاقه داشتید لینک کالای خود را در سیستم ثبت سفارش لک‌لک وارد کنید تا کارشناسان ما کالای مورد نظرتان را خریداری کنند.

قدم هشتم:

برای خرید از آمازون کافی است لینک کالای خود را در سامانه آسان خرید آمازون ثبت کنید تا قیمت و زمان دریافت کالا را برای شما نمایش دهد.

اگر علاقه دارید تا کالای اروجینال از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی دنیا مثل آمازون و ایبی با قیمت کمتر به دست شما برسد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً در جشنواره لک‌لک فرایدی شرکت کنید. از همین امروز دست به کار شوید و کالای خود را انتخاب کنید.

لک‌لک فرایدی

[تعداد: 4    میانگین: 2.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر