آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

در بلک فرایدی آمازون چه کالاهایی را بخریم؟

مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

به جرئت می‌توان گفت آمازون بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا است. خرید از آمازون راحت است و کالاهای بسیاری را می‌توان در آن پیدا کرد. از طرفی بلک فرایدی نزدیک است و یک از پرشورترین حراج‌های بلک فرایدی هم مربوط به آمازون است. شما با کمک لک‌لک خیلی راحت می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از بلک فرایدی آمازون تهیه کنید. اما خرید چه کالاهایی از آمازون برای ما مقرون به صرفه است؟ در این مطلب قصد داریم کالاهایی را که خرید آن از بلک فرایدی آمازون برای ما مقرون به‌صرفه‌تر است بررسی کنیم.

بلک فرایدی آمازون پرشورتر از سایر فروشگاه‌های اینترنتی

طبق آمار بیشتر حراج‌‌ها و تخفیف‌های بلک فرایدی مربوط به چند دسته از کالاها هستند: کالای دیجیتال، پوشاک و اسباب‌بازی. مسلماً تخفیف‌های بلک فرایدی برای این گروه از کالاها داغ‌ترند. پس اگر قصد خرید در بلک فرایدی را دارید بهتر است از این دسته کالاها خرید داشته باشید.

همان‌طور که گفتیم آمازون بزرگ‌ترین فروشگاه‌ اینترنتی دنیا است که در بلک فرایدی هم در رأس پرفروش‌های فروشگاه‌های اینترنتی قرار می‌گیرد. به همین دلیل گروه لک‌لک به شما پیشنهاد می‌کند که آمازون را در بلک فرایدی در رأس انتخاب‌های خود قرار دهید. بلک فرایدی آمازون پرشورتر از سایر فروشگاه‌ها برگزار می‌شود. به همین منظور برای خرید از بلک فرایدی آمازون بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرد.

چه کالاهایی را از بلک فرایدی آمازون بخریم؟

در بلک فرایدی آمازون چه کالاهایی را بخریم؟

خرید از آمازون اصلاً سخت نیست. فقط بهتر است موارد زیر را هنگام خرید در نظر بگیرید.

در آمازون بعضی از کالاها با برچسب prime  مشخص شده‌اند. این دسته از کالاها در انبار آمازون موجودند و شامل خدمات آمازون پرایم می‌شوند. از جملهٔ خدمات آمازون پرایم می‌توان به تحویل دو روزه و رایگان محصولات اشاره کرد. البته در حراجی‌های بلک فرایدی باید دقت کنید که خدمات آمازون پرایم همانند سابق ارائه می‌شود یا نه. در هر صورت بهتر است هنگام خرید از آمازون، کالاهای پرایم آمازون رو انتخاب کنید تا خیالتان از ارسال مناسب کالایتان راحت باشد.

اگر قصد خرید کالای دیجیتال را در بلک فرایدی آمازون دارید، بهتر است در انتخاب کالا کمی دقت کنید. حتماً مشخصات دستگاه خود را بخوانید و بررسی کنید. پیشنهاد می‌کنیم به سراغ گوشی موبایل و تبلت نروید، چراکه با توجه به طرح رجیستری که اخیراً اجرا شده است، ممکن است در استفاده از این دستگاه‌ها به مشکل بربخورید. مطمئن شوید که کالای شما مناسب استفاده در ایران است.

کالای سنگین وزن مثل یخچال و تلویزیون از نظر مالی به هیچ وجه برای شما صرف ندارد و هزینهٔ گمرکی آن زیاد خواهد شد. از طرفی هنگام حمل و نقل و ارسال آنها به ایران ممکن است دچار مشکل یا آسیب شوند. بنابراین خرید این دست از کالاهی سنگین و حجیم را هم پیشنهاد نمی‌کنیم.

اما بهترین کالاهایی که می‌توانید از بلک فرایدی آمازون خریداری کنید، پوشاک، اسباب‌بازی، وسایل سفری، زیورآلات، ساعت و اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات خودرو، لوازم التحریر و کالاهای دیجیتال سبک‌وزن است. سفارش این کالاها از نظر وزنی و گمرک به صرفه هستند و بهترین گزینه‌ها برای خرید در بلک فرایدی محسوب می‌شوند. از طرفی مشکلی هم از لحاظ استفاده در ایران را نخواهید داشت.

پس اگر در بین دسته‌های گفته شده قصد خرید کالایی را دارید، آن را در دسته‌بندی‌های آمازون جست‌و‌جو کنید. اگر چندین مدل از آن در سایت وجود داشت، آنها را باهم مقایسه کنید و خصوصیاتشان را بررسی کنید. برای اطمینان بیشتر از سلامت کالای خود، از پرایم بودن آن مطمئن شوید. سپس منتظر بلک فرایدی شوید تا کالای شما شامل تخفیف‌های هیجان‌انگیز شود.

لک‌لک فرایدی

امسال برای سومین سال پیاپی لک‌لک در بلک فرایدی همراه شماست. شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی لک‌لک و صفحه‌ٔٔ اینستاگرام لک‌لک از بعضی از تخفیف‌های داغ آمازون در لک‌لک فرایدی باخبر شوید. کافی است لینک کالای خود را ثبت سفارش کنید تا قیمت و زمان تحویل کالا باخبر شوید. پس از ثبت درخواست کالا کارشناسان ما برای خرید آن اقدام خواهند کرد.

برای راحتی بیشتر در انتخاب کالا در آمازون می‌توانید مطلب راهنمای خرید از آمازون را مطالعه کنید.

 

[تعداد: 35    میانگین: 2.5/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر