آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 
خرید اندروید باکس

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید اندروید باکس
این روزها ممکن نیست به جایی بروید و از آندروید باکس و مزایایی که دارد، نشنوید. این دستگاه های پخش فشرده بین دوستداران فیلم و گیمرها بسیار محبوب هستند. چه به دنبال بهترین باکس آندروید باکس باشید یا فقط می‌خواهید یک نمونه از آن را با یک ویژگی خاص پیدا کنید، کسب اطلاعات از این که این دستگاه‌ها چه چیزی هستند و چه کاربردی دارند، بسیار مهم است.
در این مقاله، به این خواهیم پرداخت که اندروید تی وی باکس چیست، چه کاری می‌تواند انجام دهد و همچنین نگاهی به برخی مزایا و معایب آن و نحوه خرید آندروید باکس نیز خواهیم داشت؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

اندروید باکس چیست؟
اساسا، آندروید باکس یک پخش کننده رسانه استریم است که اندروید، همان سیستم عامل تلفن همراه گوگل که در همه چیز از تلفن‌های هوشمند گرفته تا تبلت‌ها وجود دارد، آن را اجرا می‌کند.
آندروید تی وی باکس اغلب با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود، از جمله؛
• باکس‌های Kodi
• باکس جریانی
• باکس تلویزیون
• باکس تلویزیون گوگل
• پخش کننده استریم
• دستگاه پخش رسانه‌ای
• HTPC (سینمای خانگی رایانه شخصی)
• جعبه IPTV
• ست‌اپ باکس
خرید اندروید باکس
از آنجایی که آندروید تی وی باکس‌ها از سیستم عامل آندروید پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید با استفاده از آن‌ها هر کاری که با تلفن همراه خود انجام می‌دهید را روی آن‌ها پیاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از کودی برای تماشای فیلم‌هایی که درون گوشی دارید استفاده کنید، یک کنترلر برای اجرای بازی‌های اندروید وصل کنید، وبگردی کنید و غیره.
آندروید باکس چه کاری می‌تواند انجام دهد؟
همانطور که گفتیم می‌توانید تمام کارهایی را که با گوشی انجام می‌دهید را با این دستگاه نیز انجام دهید، مثلا؛
• می توانید فیلم‌ها را از Netflix یا Disney+ پخش کنید.
• تلویزیون زنده را از طریق Sling یا Hulu تماشا کنید
• از طریق Spotify یا Apple Music به موسیقی گوش دهید
• اخبار را با BBC، CNN یا Fox News دنبال کنید
• با استفاده از کنترلر PS4 یا Xbox One خود بازی کنید
• مجموعه فیلم‌های شخصی من را با Kodi یا Plex تماشا کنید
• خانه خود را با دستیار Google کنترل کنید
• و موارد بیشتر
خرید اندروید باکس
باکس اندروید چگونه کار می‌کند؟
باور کنید یا نه، کار کردن با آندروید باکس ساده‌تر از پخش کننده DVD شما است. برای این که بتوانید به راحتی با این دستگاه‌ها کار کنید، تنها به اتصال اینترنتی نیاز دارید. این دستگاه‌ها می‌توانند از طریق یک برنامه یا شبکه محلی، به اینترنت وصل شوند. پس از اتصال به اینترنت و دریافت محتوا از شبکه مربوطه، آن محتوا را از طریق کابل HDMI به تلویزیون شما ارسال می‌کند. شما می توانید یک آندروید ست‌اپ باکس را با حداقل دو کابل HDMI و پاور راه اندازی کنید.
از آنجایی که آن‌ها از همان برنامه‌هایی استفاده می کنند که شما در تلفن همراه خود دارید، معمولا می‌توانید محتوا را بین این دو انتقال دهید. به عنوان مثال، می‌توانید یک ویدیو را در YouTube در تلفن خود شروع کنید و سپس آن را به ست‌اپ باکس خود ارسال کنید تا در تلویزیون صفحه بزرگ خود پخش شود.
آیا آندروید باکس می‌تواند روی هر تلویزیونی کار کند؟
مطمئنا برخی از تلوزیون‌ها وجود دارد که نمی‌توانید آندروید باکس را روی آن‌ها نصب کرده و از آن استفاده کرد. اما تقریباً روی هر تلویزیون مدرنی که در بیست سال گذشته خریداری شده‌اند، کار می‌کنند. تنها چیزی که برای اتصال باکس اندروید تی وی به تلویزیون نیاز دارید یک پورت HDMI است. آنها از سال ۲۰۰۴ شروع به حضور در تلویزیون کردند.
تلویزیون‌های کوچک قابل حمل، تلویزیون‌های قدیمی و مانیتورهایی که پورت HDMI ندارند ممکن است مشکل ساز باشند. اگر تلویزیون شما دارای این پورت نیست ولی دارای پورت‌های کامپوزیت (قرمز، سفید و زرد)، کامپوننت (قرمز، سبز، آبی) یا VGA (مانیتور کامپیوتر) است، آداپتورهایی وجود دارند که می‌توانید برای از بین بردن این مشکل و اتصال آن به آندروید باکس خود از آن‌ها استفاده کنید.

اندروید تی وی باکس چه ویژگی‌های دیگری دارد؟
طراحان مختلف ست‌اپ باکس ویژگی‌های متفاوتی را در محصولات خود ایجاد کرده‌اند. برخی از ویژگی‌هایی که ممکن است در آندروید باکس با آن‌ها روبرو شوید عبارتند از:
پشتیبانی داخلی Chromecast
می‌توانید مستقیما محتوا را از تلفن، تبلت یا مرورگر Chrome لپ تاپ خود در تلوزیون پخش کنید.
دستیار گوگل (Google Assistant)
حتما با دستیار گوگل آشنایی دارید. برخی از آندروید باکس‌ های رده بالا به طور پیش‌فرض چنین آپشنی را ارائه می‌دهند. گاهی اوقات، ست‌اپ باکس‌ها از طریق سیستم‌های خاصی که دارند می‌توانند چیزی که به آن‌ها می‌گویید را تشخیص داده و به دستور شما عمل کنند. گاهی نیز لازم است با کنترل از راه دور به دستگاه خود فرمان دهید.
پورت‌های اضافی
همانند موارد قبلی وضعیت به طور قابل توجهی از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت است. بسته به سازنده، ممکن است پورت‌های USB، اسلات کارت SD و درگاه‌های اترنت را برای اتصال اینترنت سیمی متفاوت باشد. می‌توانید از پورت‌های USB برای اتصال صفحه کلید، ماوس، کنترلرهای بازی و سایر لوازم جانبی استفاده کنید.
بلوتوث
اگر آندروید باکس شما دارای بلوتوث است، می‌توانید از این اتصال برای اتصال آن به تلفن، صفحه‌کلید، لپ‌تاپ یا دستگاه دیگری استفاده کنید.
چگونه بهترین آندروید باکس را انتخاب کنید؟
وقتی به دنبال یک ست تاپ باکس آندروید عالی می‌گردید، مطمئنا بین طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها گیج می‌شوید. بنابراین، برای این که بدانید کدام دستگاه را خریداری کنید، از نکاتی که در ادامه می‌گوییم پیروی کنید:
خرید اندروید باکس
انتخاب پردازنده مناسب
پردازنده مناسب برای آندروید باکس باید به اندازه کافی سریع باشد تا عملکرد بهتری را ارائه دهد. رم و قدرت پردازش یکی از ویژگی‌های مهمی است که هنگام خرید باید به آن دقت کنید. همه ما خواهان یک آندروید تی وی باکس با عملکرد روان هستیم، اگر در هنگام استفاده از آن دردسرساز شود، مطمئنا خوشایند نخواهد بود.
سعی کنید آندروید باکسی خریداری کنید که دارای حداقل CPU چهار هسته ای ۱.۵ گیگاهرتز یا بالاتر باشد. دستگاه پخش چند رسانه‌ای با پردازنده هشت هسته‌ای بهترین است!
پورت‌های USB را به خوبی بررسی کنید
دستگاه شما باید حداقل ۲ پورت USB برای گیرنده بلوتوث و لوازم جانبی داشته باشد. علاوه بر این، دستگاه پخش چند رسانه‌ای را انتخاب کنید که از USB 3.0 پشتیبانی کند؛ زیرا سرعت آن نسبت به USB 2.0 بیشتر است. USB 3.0 برای کسانی که از هارد دیسک‌های خارجی استفاده می‌کنند، ضروری است. اما، اگر فقط از وسایل جانبی معمولی استفاده می کنید، USB 2.0 کافی است.
ویدیو و نمایش را بررسی کنید
چند نکته وجود دارد که باید برای بررسی ویدئو و نمایش در نظر بگیرید:
1. HDMI 2.0 : برای پخش 4K لازم است.
2. تغییر نرخ نوسازی پویا: چنین قابلیتی ارتباط بهتر بین منبع و تلوزیون را فراهم می‌کند و برای پخش عالی ضروری است.
3. 265 رمزگشایی سخت‌افزار: به آن رمزگذاری ویدیویی با کارایی بالا (HEVC) نیز گفته می‌شود، استانداردی برای فشرده‌سازی ویدیوها و انتقال آسان‌تر آن از طریق شبکه است. H.265 به طور موثر تصاویر یا ویدیوهایی را فشرده می‌کند که می‌توانند تا وضوح 8K را پشتیبانی کنند.
سیستم عامل آندروید بالا را انتخاب کنید
شما باید آندروید باکسی را انتخاب کنید که با سیستم عامل بالاتر از Android 5.0 (Lollipop) اجرا شود. آن نسخه‌های قدیمی‌تر را نادیده بگیرید؛ زیرا ست‌اپ باکس را نمی‌توان به‌روزرسانی کرد. اگر بتوانید ست‌اپ باکسی خریدار بکنید که آندروید ۶ را پشتیبانی کند، عالی است!
از گوگل پلی پشتیبانی کند
آندروید باکسی را انتخاب کنید که از Google Play پشتیبانی کند تا دیگر زحمت نصب GAPP را نکشید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 2    میانگین: 4/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر