آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

اسپیکر های قابل حمل بلوتوثی و راهنمای خرید آن

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

یکی از لوازم جانبی که معمولا در سفر و گردش لازمه که حتما با خودمان همراه داشته باشیم یک اسپیکر پرتابل یا اسپیکر قابل حمل می باشد. با داشتن یک اسپیکر کوچک و جمع و جور می توانید در دل طبیعت هم از آرامش یک موسیقی دلپذیر لذت ببرید. این نوع اسپیکرها به‌راحتی در کیف دستی، کوله‌پشتی و ساک ورزشی جای می‌گیرند و تا ساعت‌ها نیاز به شارژ مجدد ندارند؛ برای انتخاب یک اسپیکر مناسب و قابل استفاده و اینکه بتواند نیاز های ما را تا حدود زیادی برطرف کند، امر دشوار و گیج کننده ای است. در این مطلب تصمیم داریم راهنمای کاملی در مورد ویژگی های اصلی اسپیکر بلوتوث ارائه دهیم که با داشتن این اطلاعات می توانید یک خرید منحصر به فرد و آگاهانه داشته باشید با گروه کارشناسان لک لک همراه باشید.

گوگل هوم

گوگل هوم

مواردی که باید در حین خرید اسپیکر به آن دقت شود :

ابعاد کوچک و سبک : اسپیکر ها باید دارای ابعاد کوچک و سبک در عین حال خروجی صدای خوبی داشته باشد
باتری قوی : هر چه باتری قوی تر باشد نیاز به شارژ مجدد در طول راه و هنگام استفاده استفاده کمتر می شود.
ویژگی بلوتوث : پروتکل وایرلس مورد تایید خیلی از افراد، بلوتوث است . بعضی از افراد همچنان به بلوتوث به عنوان تکنولوژی مورد استفاده در هدست های هندزفری نگاه می کنند، اما بلوتوث در حوزه محصولات صوتی وایرلس به سرعت در حال گسترش و پیشرفت است. یکی از مزایا بلوتوث این است که تا فاصله حدوداً 10 متری می توان از آن استفاده کرد. یکی دیگر از حسن های بلوتوث در این است که نیاز به متصل شدن به هیچ شبکه ای را ندارد و می توان در هر جای کره خاکی از آن استفاده کرد. همچنین استفاده از آن بسیار ساده بوده، و اتصال آن تنها چند ثانیه زمان می برد.

معرفی اسپیکر آمازون اکو :

آمازون اکو با صدای شما طراحی شده. بدون نیاز به دست و همیشه روشن. با ۷ میکروفن داخلی و تکنولوژی Beam-Forming، آمازون اکو صدای شما را از هر جایی در اتاق – حتی زمان پخش موزیک – میشنود.آمازون اکو همچنین یک اسپیکر فوق العاده است که میتواند هر فضایی را با صدای رسا پر کند.
آمازون اکو برای ارائه اطلاعات، پاسخگویی به سوالات، پخش موزیک، خواندن اخبار، بررسی نتایج مسابقات ورزشی و وضعیت هوا و … به صورت لحظه ای به الکسا – یک سرویس صوتی Cloud – متصل است. فقط کافیست بپرسید. آمازون اکو با شنیدن کلمه اسمش شروع به کار میکند. می توانید اسم آن را آمازون یا الکسا انتخاب کنید.

انواع اسپیکر بلوتوثی

انواع اسپیکر بلوتوثی

 

صدای فراگیر ۳۶۰ درجه

اکو طراحی شده تا صدای خواننده را واضح و شفاف با صدای بم پویا (Dynamic Bass Response) پخش کند.دو اسپیکر رو به پایین آمازون اکو صدای ۳۶۰ درجه و همه جهته تولید میکنند که فضا را پر میکند.

برای همه موزیک شما …

آمازون اکو کنترل hands-free با صدا را برای Amazon Music, Prime Music, Pandora, iHeartRadio و TuneIn فراهم میکند.فقط کافیست نام موسیقی یا خوانننده مورد علاقه تان یا حتی تکه ای از آن آهنگ را به اکو بگویید تا برایتان آن را پخش کند یا می‌توانید بر اساس حال و هوای خود از اکو بخواهید موزیکی باب میل شما بر اساس سلیقه پیشین‌تان برایتان پخش کند. علاوه بر این آمازون اکو امکان اتصال به بلوتوث هم دارد تا بتوانید از سایر سرویسهای صوتی مثل Spotify و iTunes هم با موبایل یا تبلتتان استفاده کنید.

اسپیکر هوشمند

اسپیکر هوشمند

برای مشاهده و خرید اسپیکرهای آمازون اکو کلیک کنید

[تعداد: 13    میانگین: 2.8/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر