آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

20 بازی کامپیوتری برتر جهان

همان طور که می دانید، این روزها بازی‌های کامپیوتری فراوانی روانه بازار شده‌اند که تعدادشان به نسبت گذشته بسیار بیشتر است. در گذشته تنوع این دسته از بازی‌ها چندان زیاد نبود. به بیان دیگر، امروزه می‌توان ژانرهای گوناگونی را برای بازی‌ها مشاهده کرد و این باعث شده است تا تمام سلایق بتوانند از این آثار لذت ببرند.
d8xyxyxwwaa5lbv

ضمن این که کیفیت این بازی‌ها نیز بسیار زیاد شده است و نباید این موضوع را به دست فراموشی سپرد. بازی کردن علاوه بر این که می‌تواند ما را حسابی سرگرم کند و لحظات جذابی را برایمان رقم بزند، باعث یادگیری ما نیز خواهد شد. برای همین، در این سال‌ها گیمرهای زیادی را داشته‌ایم که روزانه وقت خود را صرف انجام این کار کرده‌اند.
تا به حال به بررسی و معرفی بازی‌های مختلفی پرداخته‌ایم که خوشبختانه مورد استقبال شما عزیزان واقع شده است. امروز نیز قصد داریم تا به بیست بازی برتر جهان بر روی پلتفرم کامپیوتر بپردازیم و ببینیم که این بازی‌ها هر یک چه خصوصیاتی در خود دارند. پس در صورتی که از جامعه گیمرها هستید و یا می‌خواهید در آینده جزو آن‌ها باشید، تا انتها همراهمان باشید.
جی تی ای وی (GTA V)
بدون شک بهترین بازی تاریخ برای رایانه‌های شخصی را باید جی تی ای وی به حساب آورد. با وجود این که مدت‌ها از ساخت و انتشار این اثر می‌گذرد، اما هنوز هم جذابیت‌های خاص خود را دارد. مطمئنا در خصوص سری بازی‌های جی تی ای مطالبی را شنیده‌ و یا نسخه‌هایی از آن را تجربه کرده‌اید.
در این بازی‌ها می‌توانید هدایت کاراکتری را به دست گرفته و در جهانی مشغول گشت و گذار شوید. البته ماموریت‌هایی را هم باید انجام دهید که اصطلاحا به این دسته از بازی‌ها جهان باز گفته می‌شود. حال جی تی ای وی را باید جدیدترین نسخه این سری به شمار آورد که بی شک انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.
get_image_large
پورتال 2 (Portal 2)
پورتال 2 بازی بعدی ما است که جالب است بدانید تنها عده کمی نسبت به ساخت آن اقدام کرده‌اند. این بازی محصول استودیوی ارنج باکس است که در واقع عنوانی معمایی به شمار می‌رود. شما باید در این بازی پازل‌ها و معماهای پیچیده را حل کرده و مراحل را یکی بعد از دیگری طی نمایید. بدیهی است که هر چه جلوتر بروید، معماهای سخت‌تری در انتظارتان خواهد بود. این بازی از طرف منتقدان نیز نمره 95 را دریافت کرد که بی نظیر است. پس اگر از عاشقان چالش هستید، این گیم را هرگز از دست ندهید.
k2gHtP
مس افکت 2 (Mass Efect 2)
از سری مس افکت 2 نیز نباید به سادگی عبور کرد. نسخه دوم این بازی توانست به یکی از برترین بازی‌های کامپیوتری در جهان تبدیل شود و حتی در حال حاضر نیز افراد زیادی در حال تجربه‌اش هستند. در این بازی اکشن و نقش آفرینی می‌توانید ماموریت‌های هیجان انگیزی را مشاهده کرده و ساعت‌ها پای کامپیوتر خود میخکوب شوید. این بازی در سال 2010 میلادی عرضه شد و بعدها نسخه سوم آن نیز به دست گیمرها رسید.
wallpaper-1.large
اسکایریم (Skyrim)
مگر می‌شود از برترین بازی‌های کامپیوتری جهان صحبت کرد و نام اسکایریم را نیاورد؟ این بازی از سوی شرکت معروف بتسدا در سال 2011 در دسترس قرار گرفت و از همان زمان بود که مانند بمب ترکید. این بازی داستانی می‌تواند حسابی سرگرمتان کند. شما در نقش یک شخصیت دوست داشتنی هستید و باید با انجام کارهای گوناگون از خطر مرگ فرار کنید.
wallup.net
بایوشاک اینفینیت (Bioshock Infinite)
سری بازی‌های بایوشاک هم از آن دست بازی‌هایی هستند که طرفداران خاص خود را دارند. این گیم‌ها به صورت تیراندازی، اکشن و اول شخص به وجود آمده اند طبیعی است که هر گیمری نمی‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند. با این حال، طرفداران بایوشاک دیوانه آن هستند و علاقه فراوانی هم به نسخه اینفینیت آن دارند. در این نسخه شاهد گیم پلی سریع‌تر و تیراندازی‌های روان‌تر هستیم که نوعی مزیت به نسبت دیگر نسخه‌ها محسوب می‌شود.
2de57l
ویچر 3 (Witcher 3)
شکی نیست که تا به حال نام بازی ویچر 3 به گوشتان خورده است. تا به حال نسخه‌هایی از این سری در دسترس قرار گرفته است، اما نسخه سوم را باید در نوع خود شاهکار دانست. حتی به اعتقاد بسیاری از گیمرها، ویچر 3 بهترین بازی تاریخ است و نباید از تجربه آن غافل شد.
شما در این بازی که اتفاقا به صورت جهان باز هم هست، هدایت کاراکتری به نام گرالت را به دست گرفته و در محیطی بسیار زیبا مشغول مبارزه شوید. سلاح‌های مختلفی هم در این زمینه در اختیار دارید. محبوبیت این بازی آن قدر زیاد شد که سریال آن نیز در حال پخش است.
the-witcher-3
هلف لایف: الیکس (Half Life: Alyx)
مجموعه بازی‌های هلف لایف را هم همواره باید در نوع خود جالب و هیجان انگیز دانست. این بازی‌ها نیز به صورت اکشن، تیراندازی و اول شخص هستند و نسخه Alyx آن در نوع خود کولاک کرد. گیم‌پلی در این نسخه به نسبت نسخه‌های دیگر بسیار سریع‌تر شد و گیمرها نیز لذت بیشتری از آن بردند. خوب است بدانید که منتقدان نیز به این نسخه نمره 93 را دادند.
0nkgyikp35041
دیواینیتی: اوریجینال سین 2 (Divinity: Original Sin 2)
استودیوی لارین در سال 2017 بود که این بازی جذاب را در سبک نقش آفرینی در دسترس قرار داد. بدیهی است که افراد زیادی با سبک نقش آفرینی ارتباط نمی‌گیرند، اما باید بدانید که هواداران فراوانی هم دارد. در این بازی می‌توانید یک شخصیت را به دلخواه برگزیده و حتی لباس‌ها و سلاح‌های او را هم تا حد زیادی تغییر دهید. بعد از آن ماموریت‌های جذابی به شما محول خواهد شد و باید از عهده تمام آن‌ها بر بیایید.
3826894
ماینکرفت (Minecraft)
بدون اغراق می‌توان گفت که ماینکرفت یکی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌های تاریخ بر روی تمام پلتفرم‌ها است. در این بازی به سبک بقا باید با شخصیت خود همراه شده و کارهایی را به صورت روزمره انجام دهید. جالب است بدانید که این بازی آمار بیشترین بازدید را در یوتیوب دارد و این نشان می‌دهد که بیننده‌ها نیز تا چه اندازه به آن علاقه مند هستند.
Minecraft-PS4-Wallpapers-16-1024x576
استارکرفت 2 (StarCraft 2)
اگر از جامعه گیمرها باشید، قطعا با استودیوی بلیزارد آشنایی دارید. این استودیو تا به حال موفق به ساخت شاهکارهای زیادی شده است و استارکرفت نیز یکی از آن‌ها است. نسخه دوم این بازی با فاصله دوازده ساله به نسبت نسخه اول و در سال 2010 میلادی به دست گیمرها رسید.
این بازی در واقع عنوانی به صورت معمایی است که در آن باید از فکر خود برای پیشروی استفاده کنید. البته در بخش‌هایی از بازی، شاهد استراتژی شدن آن نیز می‌شویم. نبردهایی در این بازی هستند که مطمئنا از آن‌ها خوشتان خواهد آمد. ضمن این که بخش چندنفره نیز در آن به چشم می‌خورد.
AYJ0P9WLD7IP1602720127239
رد دد 2 (Red Dead 2)
اگر بخواهیم لیستی از بهترین بازی‌های جهان را تهیه کنیم، بی شک چند تا از آن‌ها، عناوین شرکت راکستار خواهند بود. رد دد 2 نیز یکی از آن‌ها است که بر روی پلتفرم‌های مختلفی در دسترس قرار دارد و در سال 2018 نیز عرضه شد. این بازی به صورت جهان باز است و باید در آن ماجراجویی‌های فراوانی را با شخصیت آرتور داشته باشید. تنها با کمی دقت متوجه می‌شوید که گیمرها به چه میزان به بازی‌های جهان باز علاقه دارند.
red-dead-redemption-2-uhd-4k-wallpaper
اوکامی (Okami)
بازی‌های شرقی با سبک ژاپنی نیز می‌تواند در این لیست حضور داشته باشند. این بازی در اصل در سال 2006 منتشر شد و استقبال خوبی از آن به عمل آمد. تا این که در سال 2017 نوبت به بازسازی آن رسید و اتفاقا این قضیه به بهترین شکل ممکن پیش رفت. بازی به صورت ماجراجویی است و در آن باید با گرگی سفید رنگ همراه شوید.
wp3591902
هیدس (Hades)
بازی در زمان انتشار خود تنها بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت، اما محبوبیت آن آن قدر زیاد شد که تیم سازنده تصمیم به عرضه آن بر روی دیگر پلتفرم‌ها هم گرفت. این بازی با تمام بازی‌هایی که تا به حال تجربه کرده‌اید، زمین تا آسمان متفاوت است. همین تفاوت نیز باعث شده است تا این عنوان خاص جلوه کند. شما باید در این بازی با برخی از اساطیر یونان مبارزه کرده و لذت ببرید.
hades-zagreus-hydra
آندرتیل (Undertale)
بازی آندرتیل در سال 2015 به دست گیمرها رسید و از همان زمان بود که طرفداران زیادی هم پیدا کرد. این بازی توانست جوایز فراوانی را از آن خود کند. بازی به صورت ماجراجویی است و داستان یک کودک را روایت می‌کند که در زیرزمین گیر کرده است و باید راه خروج از آن را پیدا کند.
wc1810170
شبیه سازی پرواز مایکروسافت (Microsoft Flight Simulator)
شرکت مایکروسافت بالاخره دست به کار شد و شبیه سازی پرواز خود را به دست دارندگان رایانه‌های شخصی و اکس باکس رساند. در این بازی باید از بین هواپیماهای گوناگون یکی را به دلخواه برگزیده و در اوج آسمان‌ها شروع به پرواز کنید. همه چیز در این بازی به صورت طبیعی ایجاد شده و حتی شهرهای ایران نیز با دقت بالایی به وجود آمده است.
wp7117006
دیس آنرد (Dishonored)
این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی به وجود آمده است و در آن باید با شخصیتی به نام کورو همراه شوید. داستان بازی نیز از این قرار است که شهر پر از آشوب و افراد سودجو و تبهکار شده است و شما باید آن‌ها را یکی بعد از دیگری از بین ببرید. در این بازی به معنای واقعی می‌توانید لذت انتقام را بچشید.
dishonored-wallpaper-9
اورواچ (Overwatch)
بلیزارد باز هم دست به ساخت یک شاهکار زد و این بازی توانست پاسخگوی نیازهای بسیاری از گیمرها باشد. در این بازی کاراکترهای مختلفی وجود دارند و در فروشگاه آن نیز می‌توان لباس‌ها و آیتم‌های بی شماری را پیدا کرد. در منوی این بازی حالت‌های گوناگونی دیده می‌شود که انتخاب هر یک کاملا به عهده خودتان خواهد بود.
Overwatch-Wallpapers-HD
کنتاکی روت زیرو اکت 3 (Kentucky Route Zero Act 3)
اگر از دوستداران بازی‌های فکری هستید، از این اثر نیز لذت زیادی خواهید برد. در این بازی باید در هر مرحله معماهایی را حل کرده و پیشروی خوبی از این لحاظ داشته باشید.
1_USdjWx7IJ1wCI5eD6cnIlA
کروسیدر کینگز 3 (Crusader Kings 3)
این بازی نیز از سری عناوین استراتژی محور بوده که شرکت پارادوکس آن را به به وجود آورده است. در این بازی هدایت یک تمدن را به دست می‌گیرید و ضمن این که به رونق آن می‌پردازید، باید دست دشمنان را هم از آن کوتاه کنید.
Crusader-Kings-3-Main
فز (Fez)
فز یکی از برترین بازی‌های پازلی بوده که با طراحی رنگارنگ همراه شده است. شخصیت‌های بامزه، مراحل نفسگیر و ماموریت‌های دشوار را باید از ویژگی‌های جالب توجه این گیم به شمار آورد.
H2x1_NSwitchDS_Fez
دارک سولز 2 (Dark Souls 2)
در نهایت باید به بازی دارک سولز 2 اشاره داشت که به عقیده گیمرها، سخت‌ترین بازی دنیا محسوب می‌شود. سختی مبارزه با دشمنان و حل کردن معماها در این بازی کاملا مشهود است و همین دشواری‌ها باعث جذابیت آن می‌شود.
auIjkD
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 49    میانگین: 2.3/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر

یک نظر