آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

خرید لباس از ترکیه (معرفی سایت‌های یو اس پولو، زارا، منگو، ال سی وایکیکی و…)

خرید لباس از ترکیه

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید لباس از ترکیه (معرفی سایت‌های یو اس پولو، زارا، منگو، ال سی وایکیکی و…)

این روزها برخی افراد خرید لباس خود را از ترکیه انجام دهند. این افراد علاقه دارند به محصولات مورد نظر خود به راحتی دسترسی داشته و پیش از خرید از قیمت‌های آن‌ها هم مطلع شوند و یا بتوانند به راحتی کالاهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین آن‌ها را برای خرید در نظر بگیرند. بسیاری از افراد نیز وقت و یا حوصله کافی برای مراجعه به بازارهای مختلف را نداشته و ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی و با مراجعه به وب سایت‌ها انجام دهند. در حال حاضر بسیاری از وب سایت‌ها از قبیل یو اس پولو، زارا، منگو و یا وب سایت ال سی وایکیکی و … وجود دارند که به عرضه و فروش لباس‌ اقدام می‌نمایند. پس اگر شما هم تمایل به خرید لباس از ترکیه دارید می‌توانید به این وب سایت‌ها مراجعه کنید.

خرید لباس از ترکیه

پیش از اقدام به خرید هم بهتر است با این فروشگاه‌ها آشنایی بیشتری حاصل نمایید تا بدانید کدام یک برای خریدهای شما بهتر و مناسب‌تر هستند.
در این مقاله قصد داریم برخی از وب سایت‌های خرید لباس از ترکیه را معرفی کنیم. بنابراین اگر شما هم در این زمینه با دغدغه‌ای مواجه شده و یا پرسشی دارید با ما همراه باشید.

معرفی سایت‌های خرید لباس از ترکیه

سایت یو اس پولو US Polo

برند طراحی و دوخت لباس یو اس پولو در سال ۱۹۸۰ راه اندازی شد و مقر اصلی آن در ایالات متحده آمریکا است. هدف از تاسیس این مجموعه، تشویق مردم به بازی و ورزش چوگان بوده که یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود.
لباس‌های طراحی شده توسط این برند به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاص و قابل توجه به زودی توانستند به یکی از انتخاب‌های اصلی مردم تبدیل شوند و جایگاه خاصی را در میان سلایق گوناگون به دست آورند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصولات برخورداری از طرح و نقش‌های کاملا ساده بود.
از سوی دیگر این لباس‌ها بسیار راحت طراحی شده بودند و شکل و شمایل اسپرت و یا ورزشی هم داشتند. به همین دلیل با سرعتی بالا مورد نظر و توجه مخاطبان قرار گرفتند. این برند در حال حاضر انواع و اقسام بسیار متنوعی از لباس‌های ورزشی را طراحی و تولید نموده و به بازار مصرف روانه می‌کند که مناسب و متناسب برای کاربرد مردان، زنان و کودکان هستند.
فرقی نمی‌کند که در چه سن و سالی واقع شده باشید در هر صورت امکان استفاده از لباس‌های تولید شده توسط این برند معروف و شناخته شده را دارید. این مجموعه طی سال‌های اخیر به حوزه‌های دیگری نیز وارد شده و انواع مختلفی از اکسسوری‌ها را نیز روانه بازار مصرف کرده است.
ساعت، کیف و کفش از دیگر محصولات تولید شده توسط این برند است. این مجموعه در حال حاضر بیشتر از ۱۰۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف جهان از جمله کشور ترکیه دارد.

سایت زارا Zara

شرکت تولید کننده زارا یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های وابسته به شرکت اسپانیایی تولید پوشاک ایندیتکس inditex محسوب می‌شود. این برند در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برندهای اروپایی به شمار می‌رود که تاکنون توانسته محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار مصرف کند.
زارا تخصص بسیار بالایی در زمینه تولید پوشاک و جواهرآلات متنوع دارد. از جمله محبوب‌ترین لباس‌های تولید شده توسط این برند می‌توان به انواع مختلف لباس‌های مجلسی اشاره کرد. این برند انواع متنوعی از بوت‌ها و کفش‌ها را نیز تولید می‌کند که طرفداران و محبوبیت مخصوص به خود را دارند و در زمینه تولید انواع کیف‌ها نیز تخصص و تجربه بالایی به دست آورده است.
اما کفش‌های زارا از دیگر محصولات آن شناخته شده‌ترند و توسط بسیاری از افراد در سراسر نقاط جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.
این مجموعه فعالیت خود در کشور ترکیه را از سال ۱۹۸۸ آغاز کرد و تاکید و تکیه بر فناوری‌های روز دنیا در حوزه نساجی را سرلوحه و هدف اصلی خود قرار داد. سپس سعی خود را به کار گرفت تا جذاب‌ترین مدل‌ها و نمونه‌های پوشاک مطابق با سلایق گوناگون را طراحی و تولید نموده و در اختیار متقاضیان قرار دهد.

سایت منگو Mango

شرکت تولید کننده پوشاک منگو را می‌توان یکی از مهمترین شرکت‌های فعال در سراسر جهان به شمار آورد. این مجموعه در سال ۱۹۸۴ در بارسلونای اسپانیا تاسیس و راه اندازی شد و تاکنون بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه در سراسر نقاط جهان دارد.
محصولات تولید شده توسط این برند به دلیل برخورداری از چند ویژگی منحصر به فرد در نقاط مختلف جهان محبوب بوده و طرفداران بی شماری هم دارند. مهمترین ویژگی این محصولات طراحی آن‌ها مطابق با متدهای جدید و مد روز دنیا است.
از سوی دیگر این محصولات با قیمت‌های مناسبی هم در اختیار مصرف کنندگان و متقاضیان قرار می‌گیرند و قابل استفاده در محیط‌های مختلف هستند. این برند در ابتدای کار، فعالیت اصلی خود را طراحی و تولید طیف بسیار اندکی از پوشاک‌های زنانه و اکسسوری قرارداد.
پس از کسب جایگاه قابل توجه در سراسر جهان و به دست آوردن محبوبیت کافی، طی سال‌های اخیر به تولید لباس‌های مردانه و مناسب برای نوجوانان و کودکان نیز دست زده تا مشتریان خود را گسترش دهد.
با وجود اینکه این برند یک شرکت تولید کننده اسپانیایی به شمار می‌رود و فروشگاه‌های بسیار زیادی در کشور اسپانیا دارد، اما با این حال شما می‌توانید محصولات این شرکت را در کشور ترکیه به ویژه شهر استانبول نیز مشاهده کرده و به خرید آن‌ها دست بزنید. در واقع شهر استانبول ترکیه در حال حاضر بیشترین مرکز خرید برند منگو را در خود جای داده است.
سایت ال سی وایکیکی LC Waikiki

شرکت ال سی وایکیکی ترکیه، یک مجموعه چند ملیتی است که شهرت زیادی هم در سراسر جهان دارد. این مجموعه انواع متنوعی از لباس‌ها، کیف و کفش، پوشاک بچه گانه و نوزاد را طراحی و تولید نموده و به بازار مصرف روانه می‌کند‌ ال سی وایکیکی، اولین شعبه خود را در کشور فرانسه و در شهر پاریس راه اندازی کرد و به تولید پوشاک با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه اقدام نمود.
به همین دلیل توانست با سرعتی بسیار بالا رشد کرده و گسترش قابل توجهی پیدا کند. به گونه‌ای که شعبات این برند تا سال ۲۰۱۹ در ۳۱ کشور دنیا به ۷۰۰ عدد رسید. در حال حاضر دفتر مرکزی این برند در کشور ترکیه واقع شده و مقر اصلی آن هم شهر استانبول است.
اما با این حال می‌توانید یک یا چند شعبه از این مرکز را در دیگر شهرهای کشور ترکیه هم پیدا کنید. از جمله این شهرها می‌توان به وان، آنتالیا و … اشاره کرد. پوشاک‌های این مجموعه تنوع بسیار بالایی دارند.
برای نمونه شما می‌توانید برای خرید شلوار جین، انواع لباس مجلسی، لباس شب، لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه مورد نظر خود به وب سایت این مجموعه سر بزنید و یا به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی و … اقدام کنید.

سایت ترندیول Trendyol

وب سایت ترندیول ترکیه را می‌توان یکی از مهم‌ترین حراجی‌های پوشاک به شمار آورد. وب سایتی که در حوزه عرضه محصولات با کیفیت، تخصص و تجربه بالایی به دست آورده است.
همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر کشور ترکیه تولید کننده بسیار بزرگ و عمده لباس و دیگر محصولات نساجی در منطقه خاورمیانه بوده و بسیاری از وب سایت‌ها به عرضه محصولات تولید شده توسط تولیدکنندگان این کشور اشتغال دارند. یکی از این وب سایت‌ها، ترندیول است که محصولات بسیاری از برندهای شناخته شده در جهان و برندهای ترکی را به صورت یکجا جمع آوری نموده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.
این محصولات تنوع بسیار بالایی داشته و برای گروه‌های سنی مختلف، زنان، مردان و کودکان تدارک دیده شده‌اند. بسیاری از محصولات موجود در این وب سایت، لوازم جانبی و ورزشی بوده و شما می‌توانید برای خرید لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … نیز به آن مراجعه کنید.
مجموعه ترندیول در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال دارد که خریدهای خود را با مراجعه به این وب سایت انجام می‌دهند.
شما می‌توانید برای خرید انواع مختلف لباس‌های مد نظر خود، کفش، عطر و ادکلن، ساعت، اکسسوری، لباس ورزشی، لباس مجلسی و … به وبسایت این مجموعه سر بزنید.

سایت هپسی بورادا Hepsiburada

فروشگاه و سایت هپسی بورادای ترکیه یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌ها در این کشور است. این مجموعه فعالیت اصلی خود را از سال ۱۹۹۸ آغاز کرد و هم اکنون یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ترکی به شمار می‌رود. این وبسایت بیش از ۵۰۰ هزار قلم کالای متنوع را فراهم کرده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.
از جمله این لوازم می‌توان به تجهیزات ورزشی اشاره کرد و یا انواع مختلف کفش و لباس‌های مختلف را نام برد. این مجموعه در حوزه فروش و عرضه محصولات فرهنگی و دارویی نیز فعالیت دارد. پس علاوه بر خرید لباس از ترکیه، در صورتی که تمایل به خرید لوازم الکترونیک داشته و یا می‌خواهید قطعات خودرو را انتخاب و خریداری کنید می‌توانید به وبسایت این مجموعه سر بزنید.
بسیاری از کاربران که قصد خرید لباس از ترکیه دارند از طریق این وب سایت اقدام می‌کنند. چرا که هزینه پستی ارسال کالا از طریق این مجموعه، هزینه نسبتا کمی بوده و از سوی دیگر کالاهای مورد نظر کاربران با سرعت بسیار بالایی در اختیارشان قرار می‌گیرند. بنابراین اگر شما هم قصد خرید لباس از ترکیه به صورت آنلاین و اینترنتی دارید می‌توانید از طریق این وب سایت اقدام کنید.
خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 4    میانگین: 2/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر