آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

بزرگترین انتشارات جهان

صنعت نشر یکی از صنایع بسیار موثر در جهان است. بررسی‌ها نشان داده‌اند درآمد سالانه یک انتشارات معتبر چیزی بالغ بر 2.5 میلیارد دلار است. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود، که متوجه بشوید این درآمد از درآمد کل ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب تهران بیشتر است. معتبر‌ترین رمان‌های جهان محصول چنین انتشاراتی هستند. برای اینکه بتوانید بهترین نسخه از هر رمان را تهیه کنید آشنایی با بزرگترین ناشران جهان اولویت اول خواهد بود.

آشنایی با برترین و بزرگترین انتشارات جهان

معرفی برترین مجموعه‌های ناشران جهان

• پیرسون
این انتشارات شرکتی چند ملیتی و بزرگترین رسانه گروهی بریتانیا است. فعالیت اصلی این مجموعه در حوزه انتشار کتاب، روزنامه، مجله همچین مدیریت منابع آموزش و پرورش است. بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال 2012 این مجموعه توانسته از انتشار کتاب مدراس، کتاب‌های تحصیلات تکمیلی و انواع رمان‌ها و مجلات، درآمد بیش از 9 میلیارد دلار به خود اختصاص دهد. این شرکت در سال 1844 توسط ساموئل پیرسون تاسیس شده است. اما امروزه، بیش از 50 کشور جهان از خدمات این مجموعه بهره می-گیرند.
دفتر مرکزی این مجموعه در شهر لندن قرار دارد. بعلاوه، سهام این شرکت دارای اعتبار بالا بوده و و در بازارهای بورس لندن و نیویورک عرضه می‌شود. انتشار رمان‌های برتر جهان یکی از مزایای اصلی این مجموعه است. با این حال، مدیران این مجموعه، بازسازی آموزش جهانی را هدف اصلی خود قرار داده‌اند و تمام تلاش خود را برای تحقق همه جانبه و جهانی این هدف بکار گرفته‌اند. از این رو، با اطمینان می‌توان گفت که انتشارات پیرسون، رهبر فکری جنبه‌های آموزشی و فکری در جهان است.
در حقیقت، هدف اصلی انتشارات پیرسون ایجاد گفتگو در زمینه آموزش است. این مجموعه، در سال 2012 صندوقی با نام آموزش مقرون به صرفه را راه‌اندازی نمود. فعالیت این صندوق در جهات تامین کتاب‌های آموزشی کودکان نیازمند در سراسر جهان است. مهمترین عامل مکمل در نظام آموزش کشورهای در حال توسعه، دسترسی آسان دانش‌آموزان به کتاب‌های آموزشی است. به همین دلیل، انتشارات پیرسون به دنبال ایجاد راهی برای بهره‌مندی کودکان جهان از آموزش باکیفیت است.

• انتشارات پنگوئن رندوم هاوس
در ادامه معرفی بزرگترین ناشران جهان به سراغ مجموعه پنگوئن رندوم هاوس می‌رویم. این شرکت در سال 1927 توسط دونالد کلاپفر و بنت کرفت تاسیس شد. کار این مجموعه با خرید کتابخانه مدرن نیویورک آغاز شد و نشر کتاب به ندرت در این مجموعه صورت می‌گرفت. با این حال، انتشارات پنگوئن توانست در سال 1934 مجوز چاپ رسمی اولین رمان خود با نام اولیس نوشته جیمز جویس را دریافت کند. طی دو دهه بعد از انتشار این رمان، انتشارات پنگوئن توانست در عرصه نشر به نامی آشنا تبدیل شود.
در سال 1936، شرکت اسمیت هاوس با انتشارات پنگوئن ادغام شد. در نتیجه، رابرت هاس به یکی از شرکای اصلی این انتشارات تبدیل شد. رابرت هاس توانست زمینه‌های لازم برای نویسندگان از جمله: ایسکا دینسن، ژا د.بروف، رابرت گریوز، و فاکنر را با این مجموعه فراهم کند. مزیت دیگری که انتشارات رندوم هاوس از آنها بهره می‌برد، استفاده از سردبیران بسیار مجرب مانند ساکس کامینز، هری مول و رابرت لینسکات است. اما با ورود رابرت پین وارن و سینکلر لوییس به انتشارات پنگوئن در سال 1998، این مجموعه به انتشاراتی جهانی تبدیل شد.
در حال حاضر، انتشارات پنگوئن مسئولیت چاپ و نشر کتابهای رزولی، مطبوعات استر فورس و نشنال جئوگرافی بر عهده این انتشارات است. این انتشارات در سال 2013 تحت نظارت مشترک شرکتی آلمانی با نام برتلزمن و انتشارات پیرسون قرار گرفت. درآمد سالانه این مجموعه در حوزه نشر بالغ بر 2.66 میلیارد یورو است.

• انتشارات تامسون رویترز
این مجموعه چند ملیتی و در کشور کانادا واقع شده است. این مرکز در سال 1934 توسط هربرت تامسون در انتاریو کانادا تاسیس شد. پس از آن، رویترز گروپ در سال 1951 فعالیت خود را در شهر لندن آغاز کرد. اما دفتر مرکز انتشارات تامسون در منهتن نیویورک واقع شده است. این شرکت در بیش از 100 کشور جهان، دفاتر فعال دارد. و کارمندان آن بالغ بر 60 هزار نفر هستند. سهام این مجموعه در بورس تورنتو و نیویورک عرضه و مبادله می‌شود.

دفتر مرکزی مجموعه انتشارات تامسون

روزنامه و شرکت تامسون در سال 1989 با هم ادغام شدند. همین امر سبب افزایش سودآوری این مرکز نشر در غرب شد. البته فعالیت‌های این مجموعه تنها به موارد فوق خلاصه نمی‌شود. در سال 2012، توماس رویترز و زویا لیمیتد سرویسی راه اندازی کردند که بر روی اطلاعات کسب و کارها و ارائه ابزارهای تخصصی در شمال آفریقا و خاورمیانه متمرکز بود. درآمد سالانه این سرویس تجاری نیز بیش از 13 میلیارد دلار است.

• انتشارات رید الزویر
این مجموعه انتشارات، هلندی است. که اغلب در حوزه اطلاعات پزشکی، علمی، تجاری و حقوقی فعالیت میکند. سهام این مرکز نشر در بورس آمستردام، نیویورک و لندن معامله می‌شود. تاسیس این مجموعه به سال 1993 و زمان ادغام شرکت هلندی الزویر و شرکت بریتانیایی رید اینترنشنال باز می‌گردد. این شرکت در بیش از 180 کشور جهان فعالیت موفق دارد.
در ابتدا انتشارات الزویر در سال 1880 توسط جاکوبز جورج رابرتز به منظور انتشار دایره المعارف و کتاب‌های کلاسیک تاسیس شده بود. این دفتر نشر در سال 1951، دفتر خود در ایالات متحده را تاسیس کرده و سپس در سال 1962 فعالیت خود در شهرهای لندن و نیویورک را آغاز نمود. ارزش اوراق بهادار این مجموعه در حال افزایش است. به دلیل اینکه، انتشارات الزویر به منظور بهبود نتایج حاصل از تحقیقات علمی، ابزار و اطلاعات دقیق فراهم می‌کند، درآمد سالانه آن بالغ بر 2.3 میلیارد پوند است.

• انتشارات ولترز کلوور
این مجموعه نیز شرکتی هلندی است، و فعالیت اصلی آن در حوزه بهداشت، مالیات، حسابداری و سازمان‌های قانونی و نظارتی است. این مجموعه در سراسر اروپا، آمریکای شمالی، آسیا، آمریکای لاتین و استرالیا نماینده فعال دارد. البته، دفتر مرکزی این انتشارات در شهر آلفن هلند است. عرضه سهام این مجموعه در بازار بورس آمستردام صورت میگیرد.
شرکت ولترز در بیش از 150 کشور جهان فعالیت می‌کند. با این حال، بیش از 75 درصد از درآمد سالانه این مجموعه از طریق اینترنت، نرم‌افزار و ارائه خدمات بدست می آید. برای بیان تاریخچه انتشارات ولتزر باید بگوییم در سال 1836 ژان برند ولترز مجموعه انتشارات اسکولبوک را راه‌اندازی نمود. سپس در سال 1858 انتشارات دیگری با نام نووردوف تاسیس شد. انتشارات ولترز حاصل ادغام این دو مجموعه در سال 1972 است. در سال 1987، الزویر بزرگترین انتشارات هلند بیان کرد که قصد خرید تمام سهام ولترز را دارد. اما ادغام کلوور با شرکت سامسون ولترز مانع از فروش سهام انتشارات ولترز شد.
در سال‌های اخیر، انتشارات ولترز کلوور اغلب درآمدهای خود را در آمریکای شمالی سرمایه گذاری می-کند. درآمد سالانه این مجموعه نیز در حال حاضر بالغ بر 2.18 میلیارد پوند است.

خدمات سایت لک لک گروپ

دسترسی به نسخه‌های اصل چاپ شده توسط بزرگترین انتشارات جهان، دغدغه اصلی کاربران است.

خرید اینترنتی کتاب و رمان از آمازون، خرید از انتشارات خارجی
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر