آموزش معرفی فروشگاه های آنلاین اخبار و رویداد های اخیر 

معرفی سایت‌های بین‌المللی فروش صنایع دستی

در شرایط حاضر، صنایع دستی جایگاه بسیار ویژه‌ای در سراسر جهان به دست آورده‌اند. این صنایع در جهان امروز، یکی از صنایع بسیار وسیع و کاربردی به شمار می‌روند. همین عامل نیز باعث شده تا وب سایت‌های زیادی به‌ منظور فروش این محصولات راه‌اندازی شوند. وجود این وب‌سایت‌ها باعث می‌شود تا تولید کنندگان صنایع دستی در سراسر جهان بتوانند به‌ راحتی با مشتریان و خریداران خود روبه‌رو شوند و محصولات خود را به‌ صورت آنلاین در اختیار آن‌ها قرار دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی سایت‌های بین‌المللی فروش صنایع دستی اقدام نماییم.
23wA

سایت اینترنتی sourcing hand made
سورسینگ هند مید، همان‌طور که از نامش نیز مشخص شده، یکی از سایت‌های بین‌المللی برای فروش صنایع دستی است. این وب‌سایت را در حقیقت می‌توان یک نمایشگاه اینترنتی از صنایع دست‌ ساز به شمار آورد. تولید کنندگان مختلف می‌توانند از طریق عضویت در این فروشگاه آنلاین، محصولات و صنایع دستی مورد نظر خود را در اختیار مشتریان و مخاطبان قرار دهند. بنابراین و با استفاده از این وب‌سایت اینترنتی، این امکان برای فروشندگان و تولید کنندگان و هم‌چنین خریداران فراهم خواهد شد که به‌ صورت کاملا مستقیم و بی‌واسطه با یکدیگر ارتباط برقرار سازند.

سایت اینترنتی Meylah
این وب‌سایت یکی دیگر از فروشگاه‌های بین‌المللی و آنلاین برای عرضه و فروش انواع مختلف صنایع دستی است. وب‌سایت فروشگاهی می لاح، را در حقیقت می‌توان یک بستر بسیار مناسب برای تجارت الکترونیک در عرصه صنایع دستی به شمار آورد. با استفاده از این فروشگاه آنلاین، صاحبان این دسته از کسب و کارها و تولیدکنندگان صنایع دست‌ ساز، قادر خواهند بود محصولات تولید شده توسط خود را از طریق آنلاین و اینترنتی در اختیار متقاضیان و خریداران در سراسر نقاط جهان قرار دهند.
این وب‌سایت فروشگاهی و آنلاین، این امکان را فراهم کرده که تولید کنندگان و فروشندگان بتوانند محصولات و کالاهای خود را هم به‌ صورت فیزیکی در اختیار خریداران قرار دهند و هم بسیاری از محصولات دیجیتالی خود را به فروش برسانند. از جمله محصولات دیجیتالی قابل عرضه در این فروشگاه اینترنتی و آنلاین، می‌توان به الگوهای صنایع دستی اشاره کرد و یا آموزش آن‌ها را نام برد.

سایت اینترنتی سوسایتی ۶ society 6
یکی دیگر از وب سایت‌های بین‌المللی که به‌ طور ویژه برای عرضه و فروش صنایع و محصولات دست‌ ساز راه‌اندازی شده‌، فروشگاه سوسایتی ۶ است. این سایت، هدف اصلی خود را عرضه و فروش محصولات و صنایع تولید شده توسط هنرمندان و طراحان مطرح کرده‌ است.
لذا تمامی هنرمندان و سازندگان مصنوعات و محصولات هنری این امکان را دارند که آثار تولید شده‌شان را در این وب‌سایت عرضه نمایند. این دسته از هنرمندان این امکان را دارند که محصولات خود را در قالب‌های مختلفی در این وب‌سایت بارگذاری کنند. از جمله این قالب‌ها می‌توان به چاپ‌های هنری اشاره کرد و یا محصولاتی از قبیل لیوان، ساعت و… را نام برد.
society6-logo-750x300

سایت اینترنتی آی کرافت I craft
آی کرافت یکی دیگر از وب سایت‌های جهانی برای فروش کالاها و محصولات است. این بازار فروش آنلاین تنها به محصولات دست‌ ساز شما، اختصاص داده شده‌ است. طراحان این وب‌سایت از ۳ طرح ویژه برای فروش کالاها و محصولات دستی در طول ماه استفاده می‌کنند. در این طرح‌ها هر کدام از محصولات، ۵ دلار تا ۱۵ دلار قیمت‌گذاری می‌شوند.
یکی دیگر از ویژگی‌های مخصوص این وب‌سایت این است که پس‌ از فروش محصولات دستی شما، هیچ‌گونه حق کمیسیونی دریافت نمی‌گردد. استفاده از این وب‌سایت و عرضه محصولات شما از طریق آن، موجب می‌شود تا کاربران بسیار زیادی در سطح جهان از محصولات شما بازدید نمایند. این عامل نیز میزان فروش را افزایش زیادی خواهد داد.

سایت اینترنتی I made it market
این وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی جهانی می‌تواند فهرستی را از تمامی رویدادهای مربوط به صنایع دستی در سراسر جهان در اختیار کاربران و تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات قرار دهد. از طریق این فروشگاه آنلاین، تولید کنندگان قادر خواهند بود محصولات مورد نظر خود را در معرض دید کاربران بی‌شماری در سراسر جهان قرار دهند و به فروش آن‌ها دست بزنند.
از طرف دیگر این وب‌سایت بین‌المللی فروش صنایع دستی، خدمات دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به برگزاری کارگاه‌های خلاقیت اشاره کرد. این کارگاه‌ها در زمینه‌های مختلف از قبیل رسانه‌های اجتماعی و یا حتی بازاریابی‌های اینترنتی تشکیل می‌شوند. بنابراین می‌توانند مزایای بسیار زیادی را برای تولید کنندگان در سراسر جهان و هم‌چنین کارآفرینان داشته باشند.

سایت اینترنتی زیبت zibbet
زیبت را می‌توان یکی دیگر از مهم‌ترین سایت‌های بین‌المللی برای عرضه و فروش محصولات دست‌ ساز شما به شمار آورد. بنابراین این امکان برای شما فراهم‌ شده که بتوانید انواع مختلفی از تولیدات خود از قبیل هنرهای مربوط به عکاسی، محصولات دستی و قدیمی خود را به فروش برسانید. یکی از امکاناتی که این وب‌سایت برای فروشندگان در نظر گرفته، امکان ایجاد حساب رایگان است.
اما از طرف دیگر، تولیدکنندگان می‌توانند هزینه‌ای را پرداخت نمایند و با پرداخت این هزینه، محصولات و کالاهای دست ساز خود را در معرض دید کاربران بیشتری قرار دهند. چراکه این امکان باعث می‌شود که محصولات آن‌ها زودتر از دیگران در نتایج جستجو ظاهر گردد. این عامل نیز امکان فروش آن‌ها را بیشتر خواهد کرد.
36-363786_zibbet-is-very-similar-to-etsy-in-that

سایت اینترنتی اتسی Etsy
برای افرادی که قصد دارند محصولات و صنایع دست‌ ساز خود را در معرض دید جهانیان قرار دهند، به‌ طور حتم وب‌سایت آنلاین اتسی، معروف و شناخته‌ شده است. لازم است بدانید که ایجاد کردن حساب کاربری در این وب‌سایت فروشگاهی، کاملا رایگان است. اما لازم است کاربران و فروشندگان مختلف، درصدی از فروش خود را به سیستم اختصاص دهند.
در این وب‌سایت انواع مختلف محصولات دست‌ ساز با دسته‌بندی‌های مرتب و متنوع وجود دارد. بنابراین خریداران به‌ راحتی می‌توانند کالاهای مورد نظر خود را در آن جستجو و پیدا کنند. با عضویت در این فروشگاه اینترنتی و عرضه محصولات دست‌ ساز خود از طریق آن، این امکان را دارید که برای معرفی و نمایش بیشتر محصولات خود، کلیپ و یا ویدئوهایی را طراحی کنید. اما مدت‌ زمان این ویدئوها باید ۲ تا ۳ دقیقه باشد.
از طرف دیگر در چنین مواقعی باید در ویدئوی تولید شده شما، تمامی موارد مربوط به محصول، توضیح داده‌ شده باشد تا مورد پذیرش وب سایت مورد نظر قرار بگیرد. نکته دیگر، مربوط به حجم ویدئوهای تولید شده است. لازم به ذکر این نکته است که حجم این ویدئوها نباید از ۳۰۰ مگابایت بیشتر باشد.
etsy-shop-LLC

سایت اینترنتی آرت فایر art fire
آرت فایر عنوان یکی دیگر از وب سایت‌های آنلاین و بین‌المللی است که به‌ منظور عرضه و فروش محصولات دستی راه‌اندازی شده‌ است. در صورتی‌ که علاقه داشته باشید محصولات دست ساز خود را در این فروشگاه اینترنتی عرضه کنید، می‌توانید یک حساب رایگان برای خود باز نمایید.
این نوع حساب، برای افرادی در نظر گرفته‌ شده که از جمله مبتدیان در این زمینه به شمار می‌روند. اما اگر بتوانید تجارب خود را افزایش دهید و در زمره فروشندگان با تجربه بالا محسوب گردید، می‌توانید حساب پولی برای خود به وجود آورید. این کار امکان استفاده از فضای بیشتر را به شما خواهد داد.
logo_a_-_jens_choice-sm

سایت اینترنتی ای کریتر e crater
این وب‌سایت فروشگاهی، یکی دیگر از سایت‌های بین‌المللی فروش صنایع دستی در جهان محسوب می‌شود. بنابراین تمامی تولید کنندگان این امکان را دارند که محصولات مورد نظر خود را در این وب‌سایت عرضه کنند و به فروش برسانند. راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین در این وب‌سایت، رایگان است. در این فروشگاه، انواع مختلفی از محصولات و صنایع دستی وجود دارند که به‌ صورت دسته‌بندی شده، در اختیار خریداران و متقاضیان قرار می‌گیرند.
ecrater-banner

سایت اینترنتی فولکسی folksy
این وب‌سایت آنلاین نیز به‌ منظور فروش محصولات دست‌ ساز طراحی و راه‌اندازی شده‌ است. از جمله محصولات عرضه‌ شده در این فروشگاه می‌توان به طلا و جواهرات اشاره کرد و یا انواع مختلف پوشاک و ابزار هنری را نام برد. این وب‌سایت از بخش‌های مختلف دیگری نیز به‌ وجود آمده است. برای نمونه دارای تالار گفتگو است و هم‌چنین وبلاگ نیز دارد.
featured-on-folksy-banner

سایت اینترنتی میسی misi
میسی، عنوان دیگر بازار و یا فروشگاه آنلاین برای عرضه انواع صنایع دست‌ ساز است. با ورود به این وب‌سایت اینترنتی، می‌توانید یک فروشگاه برای خود راه‌اندازی کنید. راه‌اندازی این فروشگاه برای شما کاملا رایگان خواهد بود. در این وب‌سایت اینترنتی انواع مختلفی از محصولات وجود دارد. از جمله این محصولات می‌توان به وسائل مد و زیبایی اشاره کرد و یا محصولات مراقبتی را نام برد. ابزارهای هنری و حتی محصولات غذایی از دیگر کالاهای ارائه‌ شده در این وب‌سایت آنلاین هستند.

سایت اینترنتی داواندا dawanda
داواندا، یکی دیگر از وب سایت‌های بین‌المللی است که به‌ منظور عرضه و فروش محصولات دست ساز، طراحی و راه‌اندازی شده‌ است. در حال‌ حاضر تعداد بسیار زیادی از تولید کنندگان و فروشندگان و هنرمندان، عضو این وب‌سایت آنلاین هستند. تمامی فروشندگان و تولید کنندگان می‌توانند در این وب‌سایت برای خود یک حساب ایجاد کنند و محصولات خود را به فروش برسانند.
از طرف دیگر این وب‌سایت، امکانات دیگری را نیز برای فروشندگان در نظر گرفته‌ است. از جمله این امکانات می‌توان به امکان ارسال نظرات و یا مشارکت در بحث‌ها و انجمن‌های مختلف و گروه‌های متعدد با دیگر فروشندگان اشاره کرد. این امکانات باعث می‌شود تا فروشندگان بتوانند از نظرات و تجارب ارزشمند یکدیگر استفاده کنند.

سایت اینترنتی اسپون فلاور spoon flower
اسپون فلاور، یکی از وب‌سایت های آنلاین جهانی است که تفاوت‌هایی با دیگر فروشگاه‌های عرضه محصولات و صنایع دستی دارد. از جمله این تفاوت‌ها می‌توان به این‌ مورد اشاره کرد که این فروشگاه آنلاین، به طراحان مختلف این امکان را می‌دهد که الگوهای مورد نظر خود را در وب‌سایت ایجاد کنند.
این الگوها می‌تواند موارد متعددی را در بر بگیرد. از جمله این موارد می‌توان به الگوهای پارچه و یا کاغذهای دیواری و یا بسته‌بندی اشاره کرد. پس‌ از این کار، طراحان می‌توانند محصولات دست‌ ساز و تولید شده توسط خود را در وب‌سایت مورد نظر ارائه دهند و به فروش برسانند.
606-6062107_spoonflower-logo-hd-png-download

سایت اینترنتی آمازون amazon
همان‌طور که می‌دانید وب ‌سایت اینترنتی آمازون، یکی از شناخته‌ شده‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین در سراسر جهان است. لازم است بدانید که در حال حاضر این وب‌سایت اینترنتی، در زمینه عرضه و فروش صنایع دستی نیز اقدام به فعالیت‌هایی کرده‌ است. بنابراین در صورتی‌ که شما هم از جمله تولید کنندگان و یا فروشندگان صنایع دست‌ ساز هستید می‌توانید محصولات تولید شده توسط خود را در این وب‌سایت عرضه نمایید و آن‌ها را به فروش برسانید.
این سایت فروشگاهی برای عرضه و نمایش محصولات دست‌ ساز شما، هیچ‌گونه وجهی دریافت نمی‌کند. اما در صورتی‌ که بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید باید درصدی از آن را به وب‌سایت مورد نظر اختصاص دهید. با عضویت در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید برای عرضه و معرفی هر چه بهتر محصولات خود، از تصاویر نیز استفاده کنید. امکان درج برخی از این تصاویر به‌ صورت رایگان است. اما برای برخی از موارد باید مبالغی را پرداخت کنید.
لازم به ذکر این نکته است که با عضویت و عرضه محصولات در این وب‌سایت، نمی‌توانید کلیپ و یا ویدئویی را برای معرفی محصولات خود طراحی نمایید. در حقیقت می‌توان گفت این امکان تنها برای فروشندگانی در نظر گرفته‌ شده که خود وب‌سایت از آن‌ها درخواست می‌کند که محصولاتشان را در این فروشگاه عرضه کنند.

سایت اینترنتی ای بی ebay
در این وب‌سایت اینترنتی، فروشندگان و تولید کنندگان بسته به نوع محصولات ارائه‌ شده خود، لازم است وجوهی را پرداخت نمایند. از طرف دیگر این امکان فراهم شده‌ است که فروشندگان بتوانند محصولات دست‌ ساز خود را به‌ صورت مناقصه در معرض دید و فروش قرار دهند و یا آن‌ها را با قیمت‌های ثابت و مورد نظر خود به فروش برسانند.
هم‌چنین این امکان برای فروشندگان فراهم‌ شده که بتوانند برای محصولات خود، تصاویری را در نظر بگیرند و آن‌ها را در وب‌سایت، بارگذاری کنند. فروشندگانی که به عضویت این سایت اینترنتی بین‌المللی در می‌آیند می‌توانند برای معرفی هر چه بیشتر محصولات دست‌ ساز خود، از فایل‌های فلش به‌ صورت صوتی و یا تصویری استفاده کنند.
هم‌چنین این امکان برای آن‌ها در نظر گرفته شده که بتوانند برای محصولات خود، کلیپ‌ها و یا ویدئوهایی را طراحی کنند و آن‌ها را در وب سایت‌هایی از قبیل یوتیوب ارسال کنند و سپس لینک آن‌ها را در وب‌سایت قرار دهند. فروشندگان این فروشگاه می‌توانند روش پرداخت مخصوص و مورد نظر خود را نیز انتخاب کنند. برای این منظور می‌توانند از کارت اعتباری، عابر بانک و یا پی پال استفاده کنند.

خدمات سایت لک لک
برای خرید کالا می توانید لینک آن را از سایت خارجی مورد نظر کپی کنید و در صفحه ثبت سفارش وب سایت لک لک قرار دهید. اگر اطلاعات تکمیلی را می دانید تکمیل کنید و گرنه گزینه “به لک لک واگذار می کنم” را انتخاب کنید تا کارشناسان لک لک اطلاعات را تکمیل کنند و استعلام قیمت به شما داده شود. سپس کافیست پرداخت ریالی را انجام دهید و لک لک به صورت یکپارچه خرید ارزی، حمل بین المللی، گمرک و مابقی موارد را انجام می دهد و کالا را درب منزل یا شرکت شما تحویل می دهد.

[تعداد: 5    میانگین: 1.4/5]

اشتراک در خبرنامه بلاگ لک لک

[mc4wp_form id="305702"]

ارسال نظر